czwartek, 7 kwietnia 2016

RECENZJA - PHARMACERIS - EMOTOPIC - EMULSJA DO CODZIENNEJ KĄPIELI! + NOWOŚCI.

Dobry Wieczór :*
Dzień mija za dniem oraz noc za nocą...
Dni są coraz dłuższe i coraz bardziej pogodne...
Za oknem WIOSNA w pełni - doczekałam się mojej ulubionej pory roku - szkoda tylko,że w moim sercu panuje sroga ZIMA...A ten piękny stan za oknem bardziej mnie przygnębia niż raduje...
Chciałabym iść na spacer - zamknąć oczy i nacieszyć się słońcem oraz ciepłym podmuchem wiatru - może za jakiś czas mi się,to uda...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - EMOTOPIC - EMULSJA DO CODZIENNEJ KĄPIELI!
400 ml / ok.36,00 zł


Polecany dla skóry wrażliwej,suchej,szorstkiej - z tendencją do swędzenia,podrażnień oraz rozwoju alergii kontaktowych.Do stosowania również profilaktycznie,dla zdrowej skóry,w celu zapobiegania suchości oraz zminimalizowania ryzyka powstawania,nasilenia i nawrotów objawów,atopowego zapalenia skóry.Bez ograniczeń wiekowych.Nie wymaga stosowania dodatkowego środka myjącego.


PREPARAT przeznaczony do przygotowywania codziennych kąpieli emoliencyjnych.
W połączeniu z wodą - tworzy delikatną,nawilżającą emulsję myjącą.
Skutecznie oczyszcza ciało z zanieczyszczeń,nie naruszając płaszcza hydrolipiodowego skóry.
Bogata formuła emulsji,oparta na unikalnym połączeniu oleju konopnego i oleju canola - wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej i skłonnej do odczynów alergicznych.
Naturalne oleje uzupełniają niedobory lipidów oraz przywracają prawidłową spoistość naskórka.
Zapobiegają nadmiernej transepidermalnej utracie wody z naskórka (TEWL),zapewniając długotrwały efekt nawilżenia i natłuszczenia skóry.Emulsja koi i łagodzi podrażnienia,eliminując uczucie dyskomfortu napiętej,suchej i swędzącej skóry.Wzmacnia jej płaszcz hydrolipidowy,zmniejszając podatność na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych oraz ryzyko powstawania podrażnień oraz nasilenia objawów AZS.



RECENZJA :
Drogie Panie - na szczęście nie mam problemów z ATOPOWYM ZAPALENIEM SKÓRY - nie mniej jednak jestem posiadaczką skóry suchej a nawet bardzo suchej...Wymaga ona ode mnie intensywnej pielęgnacji,która w głównej mierze opiera się na jej intensywnym natłuszczaniu różnego typu mleczami czy też balsamami.Od niedawna do tej pielęgnacji dołączyła wyżej prezentowana EMULSJA,z której korzystam podczas każdej kąpieli...Duża a za razem praktyczna butelka sprawia,że produkt z łatwością się aplikuje.Kosmetyk ma dosyć tłustą formułę oraz oleistą konsystencję co sprawia,że intensywnie natłuszcza Naszą skórę - plusem jednak jest,że nie pozostawia na niej tłustej warstwy - lecz dobroczynne składniki wnikają w jej głąb.
Przy regularnym użytkowaniu - daje się zauważyć poprawę kondycji skóry,która staje się generalnie nawilżona,odżywiona,miękka oraz delikatna w dotyku.Konieczność jej balsamowania - zmniejszyła się do minimum - co sprawia,że zyskuję więcej czasu dla siebie.Generalnie jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku,który nie podrażnia i nie uczula mojej skóry a sprawia,że wygląda ona na zdrową i zadbaną.Z czystym sumieniem - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Jakiś czas temu - kiedy jeszcze WSZYSTKO było DOBRZE...
Nabyłam kilka NOWOŚCI,którymi chcę się z Wami podzielić...


- SINSAY - KOSZULKA! 19,99 zł


- SH - H&M - ŻAKIET! 7,50 zł


- CENTRUM CHIŃSKIE - OGRODNICZKI! ok.80,00 zł


- CENTRUM CHIŃSKIE - BUTY! ok.40,00 zł


No i garstka DROBIAZGÓW...

To by było na tyle...
Życzę Wam spokojnej nocy i dobrych snów...
Chciałabym i ja - móc zasnąć ze SPOKOJNĄ głową...
Może...Za jakiś czas...






16 komentarzy:

  1. Ten produkt bardzo mnie ciekawi, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogrodniczki najbardziej mnie zaciekawiły, z chęcią zobaczyłabym stylizację z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sin Say ma świetne ciuchy, tylko strasznie małe rozmiarówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny żakiet a emulsja to idealny kosmetyk dla mojej suchej i wrażliwej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wszystko się ułoży... trzeba wierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie dodałaś zdjęcia składu INCI :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno fajny produkt dla wrażliwców, ja pewnie dodałabym do takiej kąpieli kilka kropli olejku eterycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta seria pharmaceris kusi mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten produkt do kąpieli to coś dla mojego synusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiet wyczaiłaś za niską cenę ;) Miałam podobny różowy ale oddałam siostrze jakoś do niczego mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam niestety wanny, używam więc najczęściej zwykłych żeli pod prysznic. Ale myślę, że ciekawy produkt dla mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. produkt Pharmaceris naprawdę godny polecenia. A upolowane rzeczy super. Ogrodniczki mistrzostwo. Pozdrawiam Kochana , trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń