piątek, 15 kwietnia 2016

RECENZJA - NESCAFE 3 IN 1 - WARMY CARMEL & SWEET VANILLA!

Dzień Dobry...
PIĄTEK - w Starachowicach był ładny,słoneczny dzień...
Osobiście jestem chora - dopadło mnie paskudne przeziębienie i niestety muszę się zmierzyć z kolejnym pracującym WEEKENDEM w tym miesiącu...Potrzebuję odpoczynku...
Chciałabym móc wyjechać - na tydzień albo dwa...Nie ważne gdzie - ważne,żebym zapomniała o problemach,które w ostatnim czasie na dobre rozgościły się w moim życiu...
A co u Was? Jakie macie plany na nadchodzący WEEKEND?

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w Paczce Ambasadorki od serwisu STREETCOM : https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured -
ZAPRASZAM!


- NESCAFE - 3 IN 1 - WARMY CARMEL & SWEET VANILLA!
2 x 10 saszetek / 2 x ok.9,00 zł



WARMY CARMEL & SWEET VANILLA - to idealne proporcje białej KAWY z cukrem - dla osób lubiących klasyczny i delikatny smak,połączony z delikatną KARMELOWĄ czy też WANILIOWĄ nutą.Dzięki wygodnym jednoporcjowym paluszkom,które zawsze można mieć przy sobie oraz łatwości i szybkości przygotowania,smakiem NESCAFE 3 IN 1 : WARMY CARMEL & SWEET VANILLA można cieszyć się w domu,pracy czy na wycieczce.


Żyjesz intensywnie,a Twój dzień jest pełen wyzwań?

Z myślą o każdym,kto chce czerpać z życia,jak najwięcej marka NESCAFE przygotowała smakowitą NOWOŚĆ - dwa napoje KAWOWE : WARMY CARMEL & SWEET VANILLA!


RECENZJA :
KAWA - jedni ją lubią,drudzy wręcz przeciwnie...Ja jestem jej ogromną FANKĄ!
Przynajmniej raz dziennie delektuję się jej smakiem oraz aromatem.
Żeby nie zachować monotonii - staram się pić ją w różnych wersjach.
Latte - jest moją faworytką,lecz NOWOŚĆ od NESCAFE również skradła moje serce.
Zarówno WARMY CARMEL,ale także SWEET VANILLA charakteryzują się delikatnym smakiem z lekką KARMELOWĄ oraz WANILIOWĄ nutą.
Smaki nie są na tyle intensywne,żeby zrazić do siebie osoby,które lubią tradycyjną kawę.
Posmak jest bardzo delikatny - co pozwala na delektowanie się każdym następnym łykiem.
NESCAFE idealnie pasuje zarówno do śniadania,obiadu jak również do kolacji...
Jednorazowe opakowania sprawiają,że można ją mieć zawsze przy sobie.
Chcesz rozkręcić swój dzień? Wypróbuj NOWOŚĆ od NESCAFE!
Może nie stanie się ona moim KAWOWYM nawykiem,ale od czasu do czasu na pewno sięgnę po te wersje smakowe :) Moja ocena dla obu smaków,to 5/6.

A Wy - znacie NOWE smaki od NESCAFE?

W tym trudnym dla mnie okresie - mam wokół siebie wiele wartościowych ludzi,którzy na każdy możliwy sposób starają się mi pomóc : obecnością,słowem czy też gestem - DZIĘKUJĘ Wam wszystkim i każdemu z osobna :*

W ostatnich dniach przyszła do mnie PACZKA z taką wspaniałą zawartością :


Aniu - DZIĘKUJĘ :*


W TESCO trwa za,to SZAŁ cenowy na wszystko - za powyższe rzeczy zapłaciłam grosze...
Łączny koszt całości,to ok.25,00 zł !

Z ogromnym bólem głowy - mówię Wam DOBRANOC :*







16 komentarzy:

  1. Kawka pychotka, a te odświeżacze wyglądają super i tylko za 25 zł?? Niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MMM ta kawa musi być pyszna :) jaki śliczny termos w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koocham waniliooowa kawe:) jest najlepsza :)
    Obserwuuuje !!:* i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię od czasu do czasu wypić smakową kawę :) A tak to stawiam na fusiastą kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę :) wydaje mi się, że ta mogłaby mi posmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. carmelową muszą kupić:)
    Zdrówka Kochana, najlepiej herbatka z prądem wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokochałabym z pewnością te nowe smaki nescafe, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie znam jeszcze tej nowości od Nescafe. Z chęcią bym spróbowała, jak zobaczę miniaturki w sklepie to kupię. Ostatnio odrzuciło mnie od kawy rozpuszczalnej, na rzecz parzonej, ale z tygielka i tylko i wyłącznie w postaci latte. :P Po Twoim poście aż zachciało mi się znó poczuć aromat świeżo mielonej kawy i ten smak. Idę działać. W wolnej chwili zapraszam do siebie. Buziaki, i zdrowiej Kochana :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ten pomarańczowy lubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. już spróbowałam. Ta karmelowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CO czy ja przeczytałam nowa kawka? Muszę ją gdzieś dorwać :DD Kochana wiem co to pracujące weekendy, święta i każdy możliwy dzień. Życzę Ci dużo spokoju i siły. Na pewno sobie odpoczniesz i znajdziesz czas dla siebie :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - dwa nowe smaki od NESCAFE :)
      Na pewno dostaniesz ją w TESCO :)

      DZIĘKUJĘ za ciepłe słowa otuchy :*

      Usuń
  12. Fajne te kawy, muszę je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń