środa, 6 kwietnia 2016

RECENZJA - MYDEŁKOWE LOVE - BABECZKA MUSUJĄCA KĄPIELOWA Z MYDEŁKIEM UBIJANYM PŁYWAJĄCYM!

Dzień Dobry...
Wiem - w ostatnim czasie bywam tu bardzo rzadko...
Nie mam na,to energii  - wybaczcie...
Moje życie przypomina : jedno,wielkie nieporozumienie...
Dużo się wydarzyło,dużo się zmieniło - coś bardzo dla mnie ważnego się zakończyło - coś co mnie wypaliło...Na dzień dzisiejszy zmaganie się z codziennością jest dla mnie nie lada wyzwaniem...
Dlatego proszę Was o wyrozumiałość oraz o obecność - bo kiedy będziecie,będę wiedziała,że mam dla Kogo pisać...


Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
MYDEŁKOWE LOVE : http://mydelkowelove.pl/ - ZAPRASZAM!


- MYDEŁKOWE LOVE - BABECZKA MUSUJĄCA KĄPIELOWA Z MYDEŁKIEM UBIJANYM PŁYWAJĄCYM! ok.10,00 zł


DLACZEGO EKO?
DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z KOSMETYKÓW NATURALNYCH?

Skóra stanowi największy organ Naszego ciała...Oddycha,chroni Nas,ułatwia wydalanie toksyn,ale również chłonie,to co na nią nakładamy.
MYDŁA oraz BABECZKI na tłuszczach roślinnych nie powodują podrażnień,nie zapychają porów - a co za tym idzie : skóra nie traci gładkości oraz wilgotności.


RECENZJA :
Ojjj...TAK! Jestem prawdziwą fanką wszelkich dodatków do kąpieli...
Oprócz ŻELU czy też MYDŁA W KOSTCE,których używam na co dzień - staram się przynajmniej raz w tygodniu przygotować sobie w domowym zaciszu - mały rytuał SPA...W takiej sytuacji BABECZKA znajduje idealne zastosowanie.Ta,którą otrzymałam od MYDEŁKOWE LOVE - charakteryzuje się specyficznym zapachem - przypominającym - SZARE MYDŁO - nie mniej jednak nie jest on na tyle drażniący,aby przeszkodzić Nam w przyjemności związanej z kąpielą.
W połączeniu z wodą BABECZKA dosyć szybko się rozpuszcza a MYDEŁKO,które znajduje się na jej szczycie - unosi się na wodzie.Produkt może nie daje nadzwyczajnych efektów wizualnych,ale sprawia,że skóra staje się miękka i delikatna w dotyku.BABECZKA nie podrażnia i nie uczula.
Moja ocena,to 4/6.

A Wy - miałyście styczność z produktami od MYDEŁKOWE LOVE?


Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ za Waszą wyrozumiałość...

17 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco:)Głowa do góry! Wszystko się w końcu ułoży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio tylko prysznic, jakoś wanna mi nie podchodzi, bo trzeba na to więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatnio kiepsko, nie mam nawet ochoty rano wstawać z łóżka, ale u mnie to się wiąże głównie z problemami zdrowotnymi. A ostatnio doszły jeszcze inne sprawy, to już całkiem... Musimy wierzyć, że w końcu będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam że takie łakocie kąpielowe powinny albo ładnie pachnieć albo dobrze działać.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie mydełko ;) A Ty das zradę czas wszytsko naprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszystkie dodatki do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta babeczka wygląda obłędnie! Jest cudna :) Mnie szkoda byłoby używać takich rzeczy, chciałabym "zostawić je sobie na pamiątkę" :) Taka jestem śmieszna :D Lubię Twój blog :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mydełko wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To mydełko wygląda tak, że bym je zjadła ! ^^
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jnnydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tygodniowe spa :D też mi się marzy choć raz na miesiąc :)
    Będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię wszelkie kąpielowe umilacze , nawet mydła w kostce i żele jeśli mają jakiś dodatkowe właściwości i walory

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyna moja styczność z nimi to u Ciebie na blogu :). Wyglądają słodko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są takie gadżety i na pewno umilają kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana widać, że masz jakiś problem...może przez to, co się wydarzło dopadła Cię depresja? Koniecznie z tym walcz i udaj się do lekarza..Bo to naprawdę wykańćza...Trzymam kciuki, żeby było dobrze!

    OdpowiedzUsuń