sobota, 23 kwietnia 2016

RECENZJA - L'BIOTICA - MASKA DOTLENIAJĄCA + CO2! + NOWOŚCI!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam mija WEEKEND - ja od wczoraj mam WOLNE - za co DZIĘKUJĘ Bogu!
Życie osobiste jest pasmem nieszczęść a i praca pozostawia wiele do życzenia.
Dlatego trzy dni WOLNEGO - przydadzą mi się,jak NIC!
Wczoraj - korzystając ze sprzyjającej pogody - razem z Mamą zajęłyśmy się porządkami w ogródku.
Porządki po ZIMIE były wręcz konieczne a i przyszedł czas na zasiew kwiatów...
Można więc powiedzieć,że popracowałam fizycznie,czerpiąc w najlepsze witaminy D :)
Dzisiaj - przyszedł czas na porządki domowe a jutro - odwiedziny u RODZINY.
Nie patrząc na NIC - odpoczywam - po swojemu...A Wy? Co porabiacie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy L'BIOTICA : https://lbiotica.pl/ - ZAPRASZAM!


- L'BIOTICA - MASKA DOTLENIAJĄCA + CO2! 1 szt. / ok.16,00 zł


MASKA DOTLENIAJĄCA + CO2 w postaci tkaniny silnie nasączonej serum z wysoką zawartością składników aktywnych.Aktywne,regeneracyjne działanie CO2 na skórę znane jest i szeroko wykorzystywane przez kosmetologów oraz lekarzy medycyny estetycznej.
Związek ten stymuluje przepływ krwi,tlenu oraz składników odżywczych w skórze.
Dzięki temu skóra jest widocznie rozświetlona i odzyskuje naturalną sprężystość.
Bardzo bogaty skład MASKI wzbogacony w takie składniki,jak :
ACEROLA - owoc bogaty w witaminę C,prowitaminę A oraz witaminę B1,B2,PP oraz wapń,fosfor i żelazo a także karotenoidy i flawonoidy,które mają działanie antyoksydacyjne.
Posiada dobroczynne właściwości przeciwutleniające,neutralizujące wolne rodniki,przeciwdziałając przedwczesnym procesom starzenia się skóry.Dzięki nowoczesnej technologii - substancje aktywne zawarte w MASCE są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry.
MASKA na nasączonej tkaninie spełnia rolę filtra,który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.


EFEKTY NA SKÓRZE :
- poprawia napięcie skóry i owal twarzy - przyśpiesza syntezę kolagenu
- rozświetla,poprzez stymulację przepływu tlenu i krwi w skórze
- widocznie zmniejsza rozszerzone pory

RECENZJA :
Drogie Panie - tym razem MASKĘ testowała moja Mama :)
Tuż po wyjęciu jej z opakowania - starannie rozłożyłam tkaninę na twarzy Rodzicielki.
Pierwsze Jej słowa : "Ojej! Jaka ZIMNA" :) To prawda - MASKA jest tak nasączona serum,że dawała uczucie ZIMNA,ale również doskonale przylegała do twarzy bez konieczności jej ciągłego poprawiania.Po upływie wyznaczonego czasu Mama zdjęła z twarzy MASKĘ a nadmiar serum,który na niej pozostał - starannie rozprowadziła i wmasowała na całej twarzy.
Efekty? Hmmm...Nie są one na pewno na tyle spektakularne żeby się nią zachwycać - bo po jednym zastosowaniu cóż istotnego można zauważyć...Nie mniej jednak - skóra po jej użyciu była miękka i przyjemna w dotyku.Wyglądała na promienną,odprężoną i nawilżoną.
Najważniejsze,że produkt nie podrażnił i nie uczulił mojej Mamy - zważając na fakt,że jest Ona posiadaczką cery wrażliwej.MASKA ta jest oryginalnym sposobem na szybkie odświeżenie skóry twarzy - warto skorzystać z takiego rozwiązania po ciężkim dniu w pracy :)
Ocena,mojej Mamy,to 4/6.

A Wy? Korzystacie z tego typu MASEK?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

TAK - w minioną ŚRODĘ byłam na KAWIE,byłam również w KINIE :)
Oddałam się zakupowej rozpuście - w nadziei,że da mi ona ogromne pokłady RADOŚCI.
Owszem - dała - na chwilę...A później...Powróciła SMUTNA codzienność.
Nie mniej jednak DZIĘKUJĘ Katarzynie za miło spędzony czas "jak ZAWSZE zresztą" :*


KAWA była duuuża - takie właśnie pijam :)


Katarzyna - składam ukłony w Twoją stronę :*


Po KAWIE,CIASTKU oraz ploteczkach wybrałyśmy się do KINA na film :
"PO TAMTEJ STRONIE DRZWI" - nie był on spełnieniem moich marzeń,ale dało się go obejrzeć - zważając na fakt,że byłyśmy same na sali i leżałyśmy rozłożone na podwójnej kanapie - niczym Księżniczki :p Bardzo miło wspominam ten dzień - poproszę takich więcej - we dwie a nawet we trzy "Ty wiesz,że o Tobie piszę" :)

Jak wcześniej wspomniałam - przybyło u mnie trochę NOWOŚCI...


Zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais : https://ambasadorkalpm.pl/ -
ZAPRASZAM!


Otrzymałam do przetestowania nowe KSIĄŻKI - od :
- WYDAWNICTWA KAKTUS :
http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!
- WYDAWNICTWA ZNAK :
http://www.znak.com.pl/ - ZAPRASZAM!


Kupiłam w BIEDRONCE nową TOREBKĘ :)


BIŻUTERIA do pewnej kreacji :)


Uzupełniłam PRASĘ z dodatkami oczywiście :)


Oraz ZAPASY najpotrzebniejszych rzeczy...


Kontynuacja WSPÓŁPRACY z KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


No i na sam KONIEC - "PEREŁKI" z ROSSMANNA :)

A Wy - co kupiłyście? :)
DOBRANOC :*










16 komentarzy:

  1. Wypoczywaj ile się da na wolnym, fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekała na recenzję kosmetyków Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie maseczki w postaci nasączonego płatu są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię maski w takiej formie, fajna torebka i inne nowości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że COSMO był z dodatkiem ;)
    3maj się, u mnie też osobiście do bani, ale... nie można się poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omijam Rossmanna szerokim łukiem, szykuje mi się wyjazd na majówke wiec wydawanie kasy nie jest wskazane ;) tego typu maseczki bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie tkaninowe maseczki. Tylko zazwyczaj nie mi się z takimi siedzieć / leżeć, bo one lubią zjeżdżać z twarzy, a taką glinką to jednak da się w tym czasie zrobić coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze takie maseczki z tkaniny:) Gratuluję nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie maski dotleniające zawsze fajnie działają, mam wrażenie, że poprawia ją koloryt mojej skóry. Maski z tkaniny są fajne, często stosuje się takie w gabinetach kosmetycznych ale chyba jestem jednak zwolenniczką masek kremowych. No i alg. Algi są cudowne, mam wrażenie, że działają cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę sporo nowości :) Fajnie że masz z kim wybrać się do kina odreagować ! Mam nadzieję że szybko wróci do Ciebie szczęście ! Życzę udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sporo nowości - życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w Rossmannie kupiłam dwa podkłady,dwa korektory i rozświetlacz.Mina mojego chłopaka widzącego ten tłum dziewczyn była bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości u Ciebie :)
    A maskę moze wypróbuję na swojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo się u Ciebie dzieje. :-)

    Ta maska wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ta maska lbioticowa jest super, sama uzywalam :D

    OdpowiedzUsuń