poniedziałek, 11 kwietnia 2016

RECENZJA - HERBA STUDIO - TISANE - BALSAMIK DO UST!

Dobry Wieczór...
Za oknem pogoda pozostawia wiele do życzenia - ale utożsamia się z moim samopoczuciem psychicznym oraz fizycznym...Tak na prawdę,jest mi to na rękę - że jest zimno,że pada deszcz...
Może zabrzmi,to ironicznie,ale czuję się przez,to lepiej...O ile słowo "lepiej" istnieje w moim słowniku...Ciepłe oraz słoneczne dni,które w ostatnim czasie gościły w moim rodzinnym mieście - przygnębiały mnie i sprawiały,że tęsknota stawała się nie do wytrzymania...
Co u Was - czy WEEKEND minął Wam pomyślnie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
HERBA STUDIO : http://www.herbastudio.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


- HERBA STUDIO - TISANE - BALSAMIK DO UST! 4,7 g / ok.12,00 zł


Produkt przeznaczony do pielęgnacji ust.Naturalna kompozycja składników nawilża,wygładza,odżywia skórę.Chroni przed niekorzystnym wpływem mrozu,wiatru,deszczu i słońca.Doskonale radzi sobie ze spierzchniętymi,obtartymi i obgryzionymi ustami.
Przeciwdziała stanom zapalnym i przyśpiesza regenerację naskórka.


KOSMETYK NATURALNY!

Kompozycja zawiera :
- ekstrakt z rumianku
- miód
- prowitaminę B5
- witaminę E
- olej ze słodkich migdałów
- olejek rycynowy
- masło kakaowe
- woski pszczeli
- lanolinę

W BALSAMIKU nie ma :
- parafiny
- silikonów
- parabenów
- sztucznych aromatów
- barwników
- pochodnych PEG
- alkoholu

RECENZJA :
Kochani...Powyżej prezentowany BALSAMIK - jest produktem,który doskonale sprawdza się zarówno u dzieci,jak i dorosłych.Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że produkt jest gęsty - nie sprawia,to jednak kłopotu z jego aplikacją oraz rozprowadzaniem na ustach.
Jeżeli chodzi o zapach jest dosyć specyficzny i ciężko mi go sprecyzować.
Dla mnie jednak działanie jest najważniejsze - a jest ono nadzwyczaj dobre!
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji ust,które są odżywione,nawilżone oraz miękkie.Jak dla mnie - jest,to spełnienie marzeń!
Dlatego moja ocena,to 6/6.

Jeżeli chodzi o WSPÓŁPRACE - w tym temacie szczęście wyjątkowo mi dopisuje...


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą ECOBLIK : http://ecoblik.pl/ - ZAPRASZAM!

NOWOŚCI - nie mogłam się oprzeć PROMOCJI oferowanej przez YVES ROCHER...


Przy zakupie produktów za min.200 zł - z koszyka automatycznie odejmowało się 100 zł - także za całe ZAKUPY w wysokości 200 zł - wyszło mi 100 zł - a dodatkowo w GRATISIE otrzymałam WODĘ TOALETOWĄ oraz ZESTAW 3 TOREB PODRÓŻNYCH - warto było!


W dniu dzisiejszym w TESCO była duża obniżka na większość KOSMETYKÓW.
Dzięki czemu za powyższe produkty zapłaciłam łącznie ok.20,00 zł!

Na DOBRANOC chciałam serdecznie PODZIĘKOWAĆ mojej osobistej GRUPIE WSPARCIA : Katarzynie oraz Magdalenie,które kiedy spadam w dół,ciągną mnie ku górze :*
Jesteście niezastąpione :*



DZIĘKUJĘ - za,to...Że jesteście - że mnie wysłuchałyście,że doradziłyście...
Że dzięki Wam - zaczerpnęłam następny haust świeżego POWIETRZA :*

A Wam - moje czytelniczki DZIĘKUJĘ za to,że jesteście :*

DOBRANOC :*


12 komentarzy:

  1. Same perelki :) no i wspaniałe przyjaciolki :)
    Zapraszam do mnie :) Zaobserwuj mnie a napewno się odwdziecze :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki Yver Rocher ale kupuję je zawszę na takich fajnych promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klasyczna wersje Tisane, tej nie miałam, ale nie kusi mnie szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko uważaj bo zakupy w YR uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Balsam do ust naprawdę wygląda na świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zerknąć na INCI tego balsamiku, bo bardzo mnie zainteresowałaś nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsamik bardzo fajny też go mieliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poradzisz sobie i przezwyciężysz problemy Justynko, potrzeba po prostu czasu :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i bardzo lubię Tisane, jest niezawodny na spierzchnięte usta, szczególnie zimą, ale w takiej wersii go jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń