niedziela, 27 marca 2016

Wesołych Świąt!

Dobry Wieczór :*
WIELKANOC - mam nadzieję,że SŁOŃCE świeci nie tylko na niebie,ale również w Waszych sercach...Mam nadzieję,że ŚWIĘTA są dla Was czasem radości oraz beztroski...
Mam nadzieję,że przepełnia Was SZCZĘŚCIE...


Ja - nie czuję magii ŚWIĄT...Nie widzę słońca i nie czuję świeżego WIOSENNEGO powietrza...
Mam ochotę zasnąć i obudzić się - jak już wszystko będzie DOBRZE...
Tylko...Kiedy będzie DOBRZE? Czy DOBRZE - istnieje?


Kochani...
Potrzebuję CZASU - wybaczcie - jeżeli w najbliższym tygodniu na BLOGU nie będą się pojawiały nowe POSTY...Poczekajcie na mnie krótszą,bądź dłuższą chwilę...


Na zakończenie chcę PODZIĘKOWAĆ bliskim mi osobom za spóźnione,ale wiem,że szczere ŻYCZENIA oraz UPOMINKI urodzinowe...



Chciałabym,żeby to LUSTERKO sprawiło,że uwierzę w siebie i w lepsze jutro...



DZIĘKUJĘ Wam za te promyki RADOŚCI :*



Do USŁYSZENIA :*


7 komentarzy:

  1. Trzymaj się i pomimo wszystko, życzę Ci wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego :*
    Wróć do nas jak wszystko się ułoży :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało zaglądałam do internetów w Święta, zatem spóźnione życzenia - niech będą zatem życzenia pięknej i ciepłej Wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta i po świętach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń