piątek, 4 marca 2016

RECENZJA - ZOTT - MONTE - Z DODATKAMI!

Dzień Dobry :*
PIĄTEK - dla jednych jest powodem do radości a dla drugich - do zmartwień...
Ja niestety w tym tygodniu należę do tej drugiej grupy - dlaczego?
Cały WEEKEND spędzę w pracy - w sumie,to najbliższe 6 dni - będę pracowała...
Żeby mi się chciało,tak bardzo - jak mi się nie chce...

A Wy - jakie macie plany na WEEKEND?
Odpoczynek czy praca?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie PROJEKTU :
ZOTT - MONTE - Z DODATKAMI w,którym brałam udział dzięki uprzejmości
społeczności TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- ZOTT - MONTE - Z DODATKAMI! 125g / ok.2,49 zł


ZOTT - MONTE Z DODATKAMI dostępny jest w 8 wariantach smakowych :)

Jako AMBASADORKA projektu MONTE otrzymałam do dyspozycji kwotę 80 zł na zakup sugerowanych 32 DESERÓW MONTE - mnie udało się zakupić 33 sztuki - nie przekraczając otrzymanej kwoty :)


SMAKI jakie wybrałam,to :

- MONTE Cacao Cookies : to doskonała propozycja dla fanów CIASTECZEK.
Malutkie czekoladowe biszkopty skąpane w czekoladowo - orzechowym mlecznym kremie to niezwykłe doznanie smakowe i radość chrupania!

- MONTE Choco Balls : pełnia smaku MONTE na okrągło!
Pyszne czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo - orzechowym mlecznym kremem to wspaniała propozycja dla fanów czekoladowych pyszności!

- MONTE Crunchy : Twoje ulubione połączenie mleka,czekolady i orzechów laskowych - teraz z dodatkiem chrupiących płatków.Dodawaj,jak lubisz.Mieszaj,baw się,chrup!


Zuzanna - bardzo się ucieszyła na wieść,że otrzyma 10 DESERÓW MONTE :)

Już od samego początku cała rodzina dosłownie dorwała się do testowania...


Brat Sebastian również miał swój moment z MONTE :p

Marka MONTE rozpieszcza Nas serwując mleczny krem z czekoladą,orzechami i Naszymi ulubionymi dodatkami,które idealnie dopełniają kremowy smak klasycznego MONTE!


Kochana MAMA również sięgnęła po DESER MONTE - wybrała ten o smaku CRUNCHY.





Tacie zaś do gustu przypadł ten o smaku CHOCO BALLS :)

Razem z Najdroższym - zdecydowanie najbardziej ulubiliśmy sobie CACAO COOKIES :)




Tak właśnie wyglądały Nasz momenty z MONTE #momentzmonte :)


RECENZJA :
To był na prawdę PYSZNY projekt! Choć w sklepie w,którym się zaopatrzyłam nie było całej dostępności DESERÓW MONTE,to te które wybrałam okazały się strzałem w dziesiątkę.Nie spodziewałam się,że cała moja rodzina może się aż tak rozsmakować w DESERACH MONTE :) Każdy z domowników znalazł smak,idealny dla siebie.Już od dawna standardowa wersja MONTE gościła w moim domu - pamiętam,jak w dzieciństwie najbardziej smakowała mi ta pierwsza mleczna warstwa i to ją pamiętam najbardziej :p Jednak - teraz,kiedy na rynku pojawiła się NOWOŚĆ - MONTE Z DODATKAMI a ja jestem już dorosłą Kobietą - musiałam się z nią zapoznać - dzięki społeczności TRND otrzymałam taką możliwość wcześniej niż myślałam.
Dzięki ośmiu wersjom smakowym - nawet największy niejadek - wybierze coś odpowiedniego dla siebie.DODATKI dodają DESEROWI niesamowitego smaku.Wodzą na pokuszenie i pozwalają na chwilę zapomnienia...Zaspokajają potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego - gdyż same w sobie są niezwykle słodkie,dzięki czemu zaspokajają wszystkie kubki smakowe.
Poręczne opakowanie - można wrzucić nawet do najmniejszej torebki,dzięki czemu smak MONTE jest z Nami nie tylko w domu,ale również w szkole czy też w pracy :)
To był na prawdę dobry pomysł,aby urozmaicić standardową wersję MONTE w dodatki :)
Technika idzie do przodu a My - KLIENCI - oczekujemy coraz więcej...
W tym przypadku czuję się zaspokojona :) Ocena całej mojej rodziny,to 6/6.

Serdecznie POLECAMY!

A Wy? Znacie MONTE Z DODATKAMI?
Jaka wersja jest Waszą ulubioną?

P.S Wczoraj rozpoczęłam przygodę z nowym PROJEKTEM :)


Coś mi się wydaje,że tuż po pracy będzie czas na wielkie PRANIE :p

Spokojnego WEEKENDU dla Was Kochani :*


47 komentarzy:

  1. Nie jesteś sama, ja też weekend w pracy ; p

    wieki juz nie jadłam monte i nawet nie wiedziałam, że są takie nowe smaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny deser z monte :)
    do mnie też zawitała paka z praniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam monte :) A na te z dodatkami z chęcią się skuszę :D tylko ciężko się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  4. No super ja się nie dostałam do lenora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pierwszy weekend w pracy. ;)
    Jeszcze nie próbowałam Monte z dodatkami, ale niedługo je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nam też udało się dostać do projektu monte. Moje trzy głodomory- dwa małe i jeden delikatnie mówiąc duży zakochali się w tym deserze. Wiem, że może dużo cukru a dzieci dość małe ale raz na jakiś czas każdemu się należy trochę przyjemności a ta jest wyjątkowo smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Monte i mi chyba wszystkiewarianty by posmakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas Monte już rozdane i zjedzone. Każdy znalazł dla siebie ulubiony smak, ja lubię Cherry i te z ciasteczkami. Dla mnie mogłyby być mniej słodkie, dla córki są ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Ariela się nie dostałam, ale Monte jest u nas. Najbardziej smakuje nam Cherry, ale inne smaki też są bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też udało mi się dostać do kampanii Monte :D Wszystkie smaki są świetne, jednak dla mnie najlepsze jest Monte Crunchy :D Szkoda tylko, ze nie udało mi się kupić Cherry, które tyle osób zachwala :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Monte nawet się nie zgłaszałam a do Ariela niestety się nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie sie niestety nie udało przy projekcie Arial&Lenor, bardzo żałuję, ale Tobie serdecznie gratuluję.

    Za to udało się przy Monte :) Bardzo zasmakowało naszym dzieciakom. Połączenie pysznego deserku z dodatkami to strzał w 10. Dzięki temu, że występuje w 8 wariantach każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wypróbowałam 6, niestety nigdzie nie znalazłam wariantu cherry oraz cappucino. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies.
    Część deserków zawieźliśmy do domu dziecka, gdzie dzieciaki również wypróbowały i pani dyrektor przezakazała nam ich opinie.

    Szkoda tylko, że są dostępne tylko w dużeych superkmarketach i niestety w cenie regularnej są zbyt drogie (2,49 i więcej), by często po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno pychotka i muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ojej, jaka super akcja! :) Uwielbiam monte pod każdą postacią, ale chyba najbardziej klasyczne i z wiśniami :) Mniamm narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie jadłam Monte, bo myślałam że to tylko dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie produkty monte są smaczne. Szkoda,że ich dostępność jest w sklepach jest ograniczona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Monte z dodatkami to mleczny deser od firmy Zott – wyśmienite
    połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą,
    orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami w ośmiu
    różnych smakach. Taki deserek to uczta dla podniebienia dla małych i dużych. Wśród szerokiej gamy wariantów smakowych każdy znajdzie swój ulubiony. Moim faworytem jest zdecydowanie Monte Waffle Sticks. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Monte z dodatkami to mleczny deser od firmy Zott – wyśmienite
    połączenie puszystego mlecznego kremu z czekoladą,
    orzechami laskowymi i pysznymi dodatkami w ośmiu
    różnych smakach. Taki deserek to uczta dla podniebienia dla małych i dużych. Wśród szerokiej gamy wariantów smakowych każdy znajdzie swój ulubiony. Moim faworytem jest zdecydowanie Monte Waffle Sticks. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  20. marta271:

    Ja też biorę udział w testowaniu Monte, i rownież dostałam się do Ariel i Lenor. Monte rewelacyjny, uwielbiam takie deserki, dodatki też bardzo dobrze dobrane, zaspokajają głód kiedy ma się ochotę na coś słodkiego. Jak narazie nie otrzymałam ani jednej negatywnej opinii , wszyskim bardzo smakują!!!Polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też miałam okazję wziąć udział w testowaniu Monte, przepyszny projekt! Wszyscy tak jak ja byli zadowoleni, że mogę wspólnie ze mną przetestować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. #momentzmonte
    Zawsze miałam słabość do Monte, ale teraz gdy pojawiło się Monte z dodatkami to przyjemność wzrosła dwukrotnie. Deser Monte z dodatkami to idealna propozycja na drugie śniadanie. Dość małe (spokojnie mieści się w torebce, sprawdzałam) opakowanie (125g) które podzielone jest na dwie "przegrody" : w jednej znajduje się klasyczne Monte w drugim dodatek w ośmiu wariantach do wyboru. Niezwykłe połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych idealnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks oraz cherry, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies.

    OdpowiedzUsuń
  23. marinamarina- Ja również biorę udział w testowaniu. Uważam, że to super sprawa móc wypróbować wszystkie smaki. Uwielbiam deserki Monte, na początku uważałam, że Monte Cherry jest najlepszy, teraz już sama nie wiem, bo wszystkie są pyszne :). Mojej rodzinie i znajomym również smakują.

    OdpowiedzUsuń
  24. aniolik95:
    Ja również mam przyjemność testować desery Monte z dodatkami. Wszystkie desery są przepyszne, jednak najbardziej smakuje mi Monte Cookies. Kilka deserów udało mi się rozdać także moim przyjaciołom i ich dzieciom. Wszyscy byli zachwyceni.Monte to świetna przekąska dla każdego o każdej porze

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. . Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był mi już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam az zjadabym kolejne monte z dodatkami przez te zdjęcia :) uwielbiam akcje TRND kolejny raz moge ich tylko chwalić, a same deserki dla mnie strzał w 10 sky_diving

    OdpowiedzUsuń
  27. #momentzmonte #ambasadortrnd #trnd #deser #projekt #mniam #monte
    Ja również testuję z rodziną desery Monte z dodatkami i muszę powiedzieć że nie spodziewałem się aż takich dobrych deserów. Monte jak Monte każdy wie jak smakuje. A w połączeniu w dodatkami smakowymi tworzy super całość. Rodzinie najbardziej zasmakował Monte Choco Balls.
    Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. #momentzmonte

    Mam to szczęście, że dostałam się do kampanii Monte.
    Z Monte spotkałam się już dzieciństwie i od razu je pokochałam.
    Teraz mam szanse odkrywać je na nowo w 8 nowych smakach:

    - Monte Cherry,
    - Monte Cookies,
    - Monte Crunchy,
    - Monte Choco Balls,
    - Monte Cappucino Balls,
    - Monte Cacao Cookies,
    - Monte Choco Flakes,
    - Monte Waffle Sticks.

    Razem z moim narzeczonym, jednogłośnie stwierdziliśmy, że Monte Cherry to największy strzał w dziesiątkę. Pyszny smak deseru połączony z orzeżwiającym smakiem wiśni... Pełna rozkosz

    Natomiast w pracy, szczęsliwe osoby które mogły razem ze mną zasmakować deseru, stwierdziły, że najbardziej im smakuje Capuccino Balls.

    Uważam, że każdy znajdzie w Monte coś dla siebie, na wszystkie pozytywne chwile w życiu

    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  29. Pyszne, przepyszne …. Deserki są świetne, chrupiące dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cherry, za to mój synek zajadał się Monte Cacao Cookies. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce . polecam wszystkim, warto spróbować madzia850430

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, ja również testuję Monte z dodatkami. Desery są mega smaczne choć mnie osobiście do gustu najbardziej przypadło Monte Cherry:) Każdy z wariantów jest inny i dlatego każdy znajdzie dla siebie coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  32. Desery są przepyszne. Tradycyjne Monte urozmaicone dodatkami to ciekawe rozwiązanie. Moim ulubieńcem jest Monte Cappuccino Balls, mama zajada się Monte Cherry, a brat - Monte Waffle Stics.

    OdpowiedzUsuń
  33. Desery Monte z różnymi dodatkami… Miałem przyjemność testować produkty Monte z dodatkami. Moim zadaniem było smakować i rozdawać desery i zbierać o nich opinie. Właściwie wszystkie opinie wskazują na to że deser smakuje wszystkich. Sam deser Monte jest lekka przekąską o czekoladowo orzechowym smaku . Dodatki sprawiają że deser może być wyjątkowo inny. Nie mamy do wyboru 2 smaków lecz dużo więcej po przez co możemy skomponować swój ulubiony. W moim przypadku najlepiej wypadł Monte Cherry. Polecam deser jako smaczne drugie śniadanie lub podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Monte znam od dawna tak jak większość osób i każdy je lubi. Połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych jest tak idealnie, że mało kto może mu się oprzeć. Jeśli chodzi natomiast o wersję z dodatkami ile osób tyle opinii :P : z ciasteczkami, z wiśniami, z wafelkami i czekoladowymi lub kawowymi kulkami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie pycha, również uczestniczę w kampanii i moje monte rozeszło się w mgnieniu oka. Znajomi byli bardzo zadowoleni że mogli spróbować deseru. Twierdzą, że od teraz to ich ulubiony deser.

    OdpowiedzUsuń
  36. Monte z dodatkami firmy Zott to pyszny deser w 8 wariantach do wyboru, dzięki czemu każdy łasuch znajdzie swój idealny zestaw.
    Dodatki świetnie komponują się z mleczno-czekoldowo-orzechowym smakiem. Moim faworytem był bezsprzecznie smak Cherry,
    mężowi smakowały Cappuciono Balls, zaś pociechy były zachwycone wszystkimi dodatkami oprócz właśnie Cappucino Balls.
    Właśnie dzięki dodatkom deser ten za każdym razem smakuje inaczej i możemy po raz kolejny rozkoszować się nim od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowałam się na udział w projekci głównie przez syna,który jest wielkim smakoszem monte :), ja rzadko kiedy siegalam po tego typu przekąski.. Tym razem, nie miałam wyjścia ! :D musialam wypróbować coś, z czego miałam zdać relację .. I to było coś, jak zasmakowalam tak nie mogłam się oderwać, trzeba przyznac, że monte wpadło na ganiealny pomysł by stworzyć takie warianty dodatków! Jednak dodatek Cherry który tak wiele osób zachwala, mi nie zasmakował, nie wiem czemu..te połączenie moim zdaniem kompletnie do siebie nie pasuje, za to monte crunhy, cookies... Po prostu niebo w gębie :) niestety mój mądry mąż, wyrzucił paragon od zakupu :D i nie dostaliśmy zwrotu za testowanie to i tak nie żałuję że zgłosiłam się do udziału w projekcie, a monte zagościło u nas na dobre ! Rozbieżność cenowa jest bardzo duża, w osiedlowym sklepie kosztuje ponad 3 zł, natomiast w markecie już 2 zł, dlatego w osiedlowym sklepie kupuje 2 warianty smakowe, moje ulubione wyżej opisane, a na zakupach w markecie zaopatruje całą rodzinkę w zapas monte , nawet Cherry które polubił mój mąż :) syn również z zwykłego monte przerzucił się na te z dodatkami, gust smaku ma po mnie bo lubuje w tych samych wariantach co ja :) pozdrawiam i zachęcam do wypróbowania monte z dodatkami tych którzy jeszcze nie mieli okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również miałam przyjemność testowania monte. Nasz faworyt to monte cherry i monte cookies. Jesteśmy zachwyceni. Monte w nowej odsłonie - każdy musi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń