poniedziałek, 21 marca 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - PTAKI I MOTYLE & PARYSKI TYDZIEŃ MODY - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!

Dzień Dobry :*
Witam Was serdecznie w PONIEDZIAŁEK - jak również w PIERWSZY dzień - mojej długo wyczekiwanej WIOSNY :)


Choć pogoda za oknem odrobinę odbiega od WIOSENNEJ,to bardzo się cieszę,że ta kalendarzowa - już się zakończyła :) Kochane - 19.03.2016 - świętowałam swoje 25 URODZINY :)




Czego sobie życzę? Przede wszystkim ZDROWIA - bo bez niego nic nie będzie...
No i oczywiście MIŁOŚCI - do końca życia :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - PTAKI I MOTYLE - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
22,40 zł
- WYDAWNICTWO KAKTUS - PARYSKI TYDZIEŃ MODY - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
22,40 zł


- WYDAWNICTWO KAKTUS - PTAKI I MOTYLE - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
22,40 zł


Uwolnij swoją kreatywność i zatrać się w niezwykłych ilustracjach z bujnego,bogatego w kształty  i barwy świata przyrody.Dzięki poetyckim rysunkom - gotowym by wypełnić je kolorem,zapomnisz o troskach życia codziennego.




- WYDAWNICTWO KAKTUS - PARYSKI TYDZIEŃ MODY - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!
22,40 zł


Książka zawiera pełne uroku,gotowe do wypełnienia kolorem ilustracje - eleganckich,ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów.
Wszystko zależy od Twojej wyobraźni - baw się i relaksuj,dobierając wzory i kolory.
Od geometrycznych zawijasków po kwiatowe stylizacje czy poetyckie arabeski...
Wybór należy do Ciebie :)




RECENZJA :
Od czasu do czasu - każda z Nas marzy,aby się przenieść do czasów beztroskiego dzieciństwa.
Modne obecnie KSIĄŻKI DO KOLOROWANIA - w całości Nam,to umożliwiają.
PTAKI I MOTYLE czy PARYSKI TYDZIEŃ MODY? Dla każdego - coś innego :)
Choć dzisiaj obchodzimy PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY i pierwsza pozycja doskonale tu pasuje - gdyż po brzegi wypełniona jest motywami PRZYRODY,to chyba mnie osobiście bardziej przekonuje PARYSKI TYDZIEŃ MODY :) Uwielbiam MODĘ,więc grafiki związane z tą dziedziną - bardzo mnie zainteresowały.Możliwość stworzenia wymarzonej SUKIENKI czy też BUTÓW - to jest,to!
Nawet krótka chwila spędzona przy KSIĄŻCE DO KOLOROWANIA - sprawia,że całkowicie odcinam się się od problemów dnia codziennego - pogrążając się we własnych myślach.
Przenoszę swoje uczucia na papier - co sprawia,że jednocześnie się relaksuję :)
Jak dla mnie - jest,to fantastyczny sposób na spędzanie wolnego czasu.
Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to :
- PTAKI I MOTYLE : 4/6
- PARYSKI TYDZIEŃ MODY : 6/6.

A Wy - korzystacie z takiego rodzaju ROZRYWKI?

Kochane - wiem,że z małym opóźnieniem,ale do końca tego tygodnia podam Wam wyniki KONKURSU,który 18.03.2016 się zakończył - wybaczcie mi proszę tę zwłokę :)


8 komentarzy:

  1. ta kolrowanka jesy super, a uu jaka ładna i wiosenna zmiana u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu spróbować tych kolorowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, masz rację, zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytskiego najlepszego
    Masz urodziny tego samego dnia, co moja mama ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam się skusić na jakąś kolorowankę, ale to chyba nie dla mnie, wolę w tym czasie iść na basen, albo poćwiczyć w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Wszystkiego najlepszego z okazji 25 urodzin.

      Usuń
  6. Ta kolorowanka naprawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolorowanki, pięknie wydane :)

    OdpowiedzUsuń