poniedziałek, 14 marca 2016

RECENZJA - PIN UP STYLE - RAJSTOPY - MIKROFIBRA - 60 DEN! + Przedwczesne URODZINY w Bistro Manhattan :):*

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - dzisiaj w Starachowicach była baaardzo ładna pogoda :)
Choć wiatr był mroźny - to świeciło słońce - a niebo było błękitne - coś wspaniałego :)
Baaardzo długo czekałam na taką pogodę :)
Jak Wam minął WEEKEND? Mnie bardzo dobrze :)
W SOBOTĘ razem z Dziewczynami - świętowałyśmy moje przedwczesne URODZINY a dzisiaj spotkałam się z moją koleżanką z pracy Katarzyną - DZIĘKUJĘ Dziewczyny :*
Tego mi było trzeba - Waszego towarzystwa!

Podczas SOBOTNIEGO spotkania towarzyszyły mi RAJSTOPY,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy PIN UP STYLE : http://www.pinup.style/ - ZAPRASZAM!


- PIN UP STYLE - RAJSTOPY - MIKROFIBRA - 60 DEN! 12,90 zł


Rajstopy PIN UP STYLE z MIKROFIBRĄ o grubości 60 DEN stanowią klasyczną ofertę RAJSTOP KRYJĄCYCH - wielosezonowych.Użyta do produkcji MIKROFIBRA gwarantuje uczucie niezwykłej miękkości i elastyczności.Bawełniany klin oraz bezmajteczkowe wykończenie RAJSTOP 60 DEN z MIKROFIBRĄ zapewnia wysoką wytrzymałość i komfort użytkowania.
Idealne przyleganie do ciała oraz wyjątkowe walory estetyczne w połączeniu z komfortowym cieplnym podczas użytkowania to dodatkowe atuty tej linii RAJSTOP.


- Jakość PIERWSZA.
- Wykończenie STANDARDOWE.
- Kryjące.



SKŁAD :

- 87% POLIAMID
- 11% ELASTAN
- 2% BAWEŁNA

RECENZJA :
Jeżeli chodzi o RAJSTOPY - to jestem fanką CZARNYCH,GŁADKICH oraz GRUBYCH :)
Także te od PIN UP STYLE - sprostały moim oczekiwaniom.
Oczywiście - nie byłabym sobą - gdybym nie wybrała sobie "za małego" rozmiaru.
Właśnie przez,to - KRYCIE tych RAJSTOP nie jest w 100% takie - jakbym sobie tego życzyła,bo są maksymalnie naciągnięte :p
Ne mniej jednak - jestem bardzo zadowolona z ich użytkowania.
RAJSTOPY są wykonane z dobrej jakości materiału i tuż po założeniu nie mają charakterystycznych "zaciągnięć",które zdarzają się w dużej ilości RAJSTOP,które miałam okazję nosić.
Trwałość jest zadowalająco dobra - dzięki czemu posłużą one nie tylko na jedno wyjście.
Moim zdaniem cena jest adekwatna do jakości.Osobiście jestem bardzo zadowolona z jakości i trwałości tych RAJSTOP i serdecznie je Wam POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy?
Miałyście styczność z RAJSTOPAMI od PIN UP STYLE? :)

Wracając jednak do SOBOTY...Wraz z Dziewczynami spotkałyśmy się w
Bistro Manhattan : http://bistromanhattan.pl/ - ZAPRASZAM!


To połączenie KAWIARNI,BARU i RESTAURACJI.
To lokal - w którym,w miłej atmosferze zjesz pyszny deser,smaczny obiad lub kolację,zdrową sałatkę oraz przekąski.Wszystko,to jest przygotowywane ze świeżych produktów od lokalnych dostawców.W BISTRO - wypijesz koktajle,eliksiry,lemoniady i świeżo wyciskane soki.
Lokal posiada również szeroki wybór alkoholi - około 30 rodzajów piw,drinki oraz napoje wysokoprocentowe.To jedyne miejsce w Starachowicach,które spełni każde Twoje oczekiwanie.

Spotkanie rozpoczęłyśmy oczywiście od OBIADU :)
Każda z Nas wybrała coś innego...


Ja zdecydowałam się na : PIERŚ KURCZAKA Z PIECA W TOWARZYSTWIE FRYTEK ORAZ SURÓWEK - cena takiego obiadu wynosi 14,00 zł - jak dla mnie - na prawdę WARTO :)


Moi GOŚCIE : Magdalena oraz Katarzyna :*

Lokal - sam w sobie jest niezwykle skromny a za razem przytulny - bez zbędnego przepychu.


fot. Bistro Manhattan


JA z Magdaleną :)


Oraz z Katarzyną :)

Po tak długim okresie rozłąki - rozmowom nie było końca :)
Przerywnikiem był jednak DESER...


Każda z Nas zdecydowała się na SZARLOTKĘ z lodami oraz bitą śmietaną :)
SZARLOTKA była na zimno - myślę,że odrobinę podgrzana - zyskała by na wartości.


Wspaniale było móc się z Wami spotkać w tak ciepłym miejscu - jakim jest Bistro Manhattan :)
DZIĘKUJĘ - a wszystkich miejscowych,jak również przyjezdnych serdecznie ZAPRASZAM do jednego z lepszych lokali - jakim szczycą się Starachowice - do Bistro Manhattan :)


Od Dziewczyn otrzymałam również takie wspaniałe UPOMINKI :)

Dzisiaj natomiast spotkałam się z koleżanką z pracy Katarzyną :)
PIZZA,PEPSI - moc zbędnych kalorii,które mam nadzieję pójdą Nam w biusty :p



Katarzyna również obdarowała mnie cudownym UPOMINKIEM - DZIĘKUJĘ :)

Kochane - w ostatnim czasie przywędrowało do mnie kilka NOWOŚCI :)


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą KNITTEX : http://www.knittex.pl/ - ZAPRASZAM!


Nowe FIRANKI - które na zdjęciu niestety nie wyglądają tak dobrze,jak w rzeczywistości...

A u Was?
Co NOWEGO?

DOBRANOC :*


12 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :)
    Szarlotkę sama bym zjadła.Nie słyszałam o tych rajstopach pin up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat, apetyczne jedzonko, ja kocham rajstopy czarne kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz 100 lat ;) Zgodzę się z tobą szarlotka z lodami smakuje najlepiej na gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj naj naj!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, pyszne jedzonko i nie drogie
    bardzo fajne rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne firaneczki, widziałam w biedronce ale mam jeszcze te z poprzedniego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopki wyglądają na całkiem ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rajstopki pinup style?? też je kupuję! są świetne i nie pamiętam kiedy jakieś oczko w nich zrobiłam nawet ;)

    OdpowiedzUsuń