czwartek, 31 marca 2016

RECENZJA - PERFUMIK.PL - PERFUMY!

Dzień Dobry...
Co u Was Drogie Panie?
Jak Wam minęły ŚWIĘTA?
Mam nadzieję,że nacieszyłyście się RODZINĄ - jak również piękną pogodą,która towarzyszyła tym kilku wolnym dniom...Ja...Coraz częściej widzę STRACH stojąc przed lustrem...
Skaczę za marzeniami i wiem,że wpadam w pustkę.Nie chcę już ślepo wierzyć i ślepo ufać...
Uczę się,jak przeżyć i co zrobić by nie upaść...


Mam problem - generalnie mam ich sporo...
Bo od dawna "żyć NORMALNIE" - to oksymoron...

Kochane - staram się jak tylko mogę...Postaram się zacząć pisać - bo wiem,że kilka firm czeka na recenzję swoich produktów - nie mogę ich zawieść,nie mogę zawieść Was - mam nadzieję,że po tych kilku dniach mojego milczenia - Wy nadal będziecie.Tego bym sobie życzyła...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od PERFUMERII PERFUMIK.PL :
http://www.perfumik.pl/ - ZAPRASZAM!


- 33 ml w cenie 15,00 zł !!!

- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 177 - GIORGIO ARMANI - SI WHITE!
- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 26 - CACHAREL - AMOR AMOR!
- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 172 - YVES SAINT LAURENT - BLACK OPIUM!



- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 177 - GIORGIO ARMANI - SI WHITE!


SI WHITE - są,to kolejne przepiękne PERFUMY z zaakceptowanym nektarem z czarnej porzeczki.
Zapach jest przeznaczony na specjalne - wyjątkowe okazje.
GIORGIO ARMANI usposabiają wdzięk,siłę i niezależność.
Zapach jest transparentny,elegancki i wyjątkowy.
Elegancka kompozycja odzwierciedla charakter uwodzicielskiej i pełnej pasji Kobiety.

- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 26 - CACHAREL - AMOR AMOR!


Ubrany w soczysty,a za razem orientalny zapach - oddaje emocje towarzyszące MIŁOŚCI od pierwszego wejrzenia.AMOR AMOR otwiera eksplozja świeżych nut mandarynki i brzoskwini.
Następnie skórę pieszczą zmysłowe pocałunki czerwonego jabłka i białego karmelu.
Ta intensywna kombinacja - wzmocniona orientalnymi akordami cynamonu i wanilii - urzeka serce i umysł.

- PERFUMERIA PERFUMIK.PL - 172 - YVES SAINT LAURENT - BLACK OPIUM!

BLACK OPIUM - to orientalno - przyprawowe PERFUMY dla Kobiet.
Są,to nowe PERFUMY - które zostały wydane w 2014 roku.

RECENZJA :
Drogie Panie - w ostatnim czasie PERFUMETKI są u mnie bardzo mile widziane - mieszczą się w każdej torebce i są po prostu praktyczne...W krótkim czasie można zmieniać ZAPACHY,aby nie zatrzymać monotonii...Te,które otrzymałam od PERFUMIK.PL - są wyjątkowe,gdyż mają zaskakująco dużą pojemność,jak na zwykłą PERFUMETKĘ przystało.
Jeżeli zaś chodzi o zapachy są łudząco podobne do oryginałów - dlaczego tak twierdzę?
Bo miałam z nimi styczność! Trwałość jest zadowalająco długa - dzięki czemu nie trzeba ich kilkukrotnie aplikować.Czego chcieć więcej? Bardzo dobre ODPOWIEDNIKI - bardzo drogich PERFUM.Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Kochane...
Po długim okresie ROZŁĄKI - spotkałam się z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/.
Bardzo się cieszę,że po Naszej BURZY - wyszło wreszcie SŁOŃCE :*


DZIĘKUJĘ za,to SPOTKANIA - myślę,że obie tego potrzebowałyśmy :*


DZIĘKUJĘ również za UPOMINEK i przekaz jaki w nim umieściłaś - teraz kiedy będzie mi SMUTNO - przeczytam go i uświadomię sobie,że mam w sobie jeszcze resztki siły...

W ostatnim czasie zostałam również AMBASADORKĄ marki NESCAFE na portalu
STREETCOM : https://ekspert.streetcom.pl/ - ZAPRASZAM!


Nawiązałam nową WSPÓŁPRACĘ z WYDAWNICTWEM KOBIECYM :
http://www.wydawnictwokobiece.pl/ - ZAPRASZAM!


Korzystając z 20 zł - jakie otrzymałam od ALLEGRO - nabyłam słynną już KSIĄŻKĘ...


Na DOBRANOC - ZAPRASZAM Was do przesłuchania bardzo wartościowej PIOSENKI :

Onar X Haju X Edzio X TMK aka Piekielny - DAJ MI SIŁĘ .

Z niewiadomego powodu nie mogę dodać jej do posta,ale po TYTULE - z łatwością znajdziecie ją na You Tube - DOBRANOC :*












18 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na swoje perfumiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam uwikłanych fajna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam akurat inne zapachy ale wszystkie z PERFUMIK.PL bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten dziennik Pawlikowskiej, genialny :) Towarzyszył mi całe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zmyślne te perfumetki. Można wypróbować znane zapachy za małe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to się stało, że ty masz 3 a ja 2;/
    ciekawią mnie również inne zapachy, bo nie powiem fajnie mieć kilka za tak niską cenę,w miarę dużej pojemności jak na perfumetkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie perfumetki nosić przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana życzę żeby wszytko się ułożyło Tobie w życiu jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że też Ci się udało :) smacznej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jesteś z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam swoje 3 perfumetki z perfumik.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfumiki ostatnio popularne. Z tej firmy perfumetek nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słuchajcie kobietki - zamawiałam perfumy z tej strony i dodatkowo udzielono mi informacji o kodzie rabatowym. Chcę się z Wami nim podzielić. Jeśli zamówicie perfum - w miejscu kodu rabatowego wpisujecie kochanyPerfumik - otrzymacie -10% rabatu. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko kupuje perfumy a takiej formie, bo nie noszę ich ze sobą, więc wolę większe flakony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego czytania i testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń