poniedziałek, 7 marca 2016

RECENZJA - MAROKO SKLEP - MYDŁO ALEP OLIWKOWO - LAUROWE!

Dobry Wieczór :*
Co u Was? Jak Wasze samopoczucie w PONIEDZIAŁKOWY wieczór?
U mnie - jak zawsze...Praca,praca,praca...
I tak przez najbliższe dni - bez wytchnienia...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!


- RECENZJA - MAROKO SKLEP - MYDŁO ALEP OLIWKOWO - LAUROWE!
100g / ok.15,00 zł


Delikatne mydło ALEP przeznaczone jest do pielęgnacji skóry wrażliwej,podrażnionej jak również z łuszczycą oraz egzemą.Używane regularnie odbudowuje barierę hydrolipidową skóry.
Zawarty w mydle olej laurowy dzięki właściwościom antyseptycznym łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.MYDŁO zawiera 12% oleju laurowego co oznacza,że nadaje się do codziennego stosowania  - nie wysusza skóry dlatego można je polecać osobom,które nie mają problemów skórnych.


RECENZJA :
Jestem na TAK! Dlaczego? Generalnie - bardzo lubię MYDŁA W KOSTCE i bardzo często ich używam :) Są nieodłączną częścią każdej mojej kąpieli.Jestem posiadaczką skóry wrażliwej - ze skłonnością do alergii oraz przesuszeń,więc składniki w nim zawarte - jak najbardziej sprostają jej potrzebom.MYDŁO - w połączeniu z wodą - zadowalająco dobrze się pieni,dzięki czemu z łatwością oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - pozostawiając ją czystą,świeżą oraz pachnącą.Kosmetyk dobrze nawilża i odżywia skórę - nie podrażnia i nie uczula.
Na prawdę dobrze mi się z nim współpracuje - jedynym minusem,jest cena,która jak na MYDŁO W KOSTCE jest dosyć wysoka.Nie mniej jednak - serdecznie POLECAM.
Moja ocena,to 5/6.

Lubicie MYDŁA W KOSTCE?

Kochane...


...SZKATUŁKA... była u fryzjera - skróciła włosy i stanowczo domaga się WIOSNY :)

P.S Słoneczka moje - z okazji Dnia Kobiet :

Życzę Wam - abyście odnalazły :
W ciszy - swoje myśli i marzenia...
W bliskich osobach - siłę i piękno stworzenia...
W otaczającym świecie - radość istnienia...
W kolorach,smakach i zapachach - wielkość natchnienia...
A w sobie - MIŁOŚĆ :*





8 komentarzy:

  1. To mydło kusi mnie od dawna :) Kochana, ślicznie Ci w tych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne mydła w kostce:)Bardzo ładna fryzura! Wszystkiego naj z okazji Dnia Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki procent oleju laurowego dla mnie byłby doskonały, bo wyższy może wysuszać skórę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana po fryzjerze bardzo pozytywna.
    Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też stanowczo domagam się wiosny :D Śliczna fryzurka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo nie lubie mydeł w kostce ;<< wsyztskiego dobrego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że naturalne i świetnie się sprawdza !
    Również wysyłamy życzenia :*

    OdpowiedzUsuń