środa, 2 marca 2016

RECENZJA - KNEIPP - KRYSZTAŁKI DO KĄPIELI!

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
W Starachowicach ZIMA - dzisiaj rano miałam wrażenie,że mój samochód przez całą noc stał na Syberii a nie pod blokiem - nie mogłam go doprowadzić do stanu używalności...Brrr...
Jak ja nie cierpię takiej pogody! Mam nadzieję,że WIOSNA jest tuż,tuż,tuż :)

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


- KNEIPP - KRYSZTAŁKI DO KĄPIELI :
* TOTALNY RELAKS
* RADOSNA CHWILA RELAKSU
* ŹRÓDŁO MŁODOŚCI
* PROWANSALSKIE SNY LAWENDOWE

60g / 4,99 zł



* TOTALNY RELAKS
Zawierają wartościowy olejek eteryczny z melisy indyjskiej oraz ekstrakt z melisy cytrynowej.
Rozpieszczają kojącą i odprężającą kąpielą.

* RADOSNA CHWILA RELAKSU
Z naturalnymi olejkami z czerwonego maku i konopi - ofiarują dobre samopoczucie i radosne momenty.Nastrojowy,wesoły zapach odpręża ciało i duszę po stresie i napięciach życia codziennego.

* ŹRÓDŁO MŁODOŚCI
Zawierają wysokowartościowy ekstrakt z granatu i naturalne olejki eteryczne.
Pikantny owocowy zapach aktywizuje ciało i duszę - dla nowych sił witalnych.
Pielęgnujący olejek amarantowy rozpieszcza i zapewnia gładkie odczucie skóry.

* PROWANSALSKIE SNY LAWENDOWE
Pozwalają oddalić się od codziennych trudów i odetchnąć.
Śródziemnomorski zapach lawendy zabiera w podróż do czarujących krajobrazów Prowansji i ofiaruje intensywny odpoczynek.


KRYSZTAŁKI DO KĄPIELI KNEIPP zawierają duży udział naturalnie czystej termalnej soli solankowej.Sól ta jest pozyskiwana w jedynej pozostałej w Europie warzelni panwinowej Salinie Luisenhall - z czystej naturalnej solanki,która na głębokości 460 metrów stale wzbogaca się ze złóż mającego 250 milionów lat prastarego morza.Naturalnie czysta solanka nie zawiera chemicznych dodatków i jest wolna od wpływów środowiska.


RECENZJA :
Super! Te KRYSZTAŁKI DO KĄPIELI są na prawdę SUPER!
Generalnie - nie jestem fanką tego typu produktów do kąpieli - gdyż denerwuje mnie fakt,że bardzo długo się rozpuszczają - w tym przypadku nie ma takiego problemu :)
KRYSZTAŁKI mieszczą się w ekonomicznej torebce - dzięki czemu można je wszędzie ze sobą zabrać.Jak widzicie na powyższych zdjęciach granulki są dosyć duże - każdy rodzaj charakteryzuje się bardzo wyrazistym zapachem,który unosi się w całej łazience i na dłuższy okres czasu pozostaje na skórze.KRYSZTAŁKI po wsypaniu do wody - bardzo szybko się rozpuszczają.
Fajnie barwią wodę,co daje przyjemny efekt wizualny.Kąpiel w ich towarzystwie jest prawdziwą ucztą dla zmysłów oraz ciała.Po kąpieli czuję się zrelaksowana oraz zregenerowana.
Moja skóra jest nawilżona,miękka i przyjemna w dotyku.Jestem zachwycona wszystkimi razem i każdym z osobna - POLECAM - jak nic!Moja ocena,to 6/6.

P.S Oszalałam na punkcie Prowansalskich  Snów Lawendowych :)

Znacie? Lubicie?


Dostałam - taką oto przesyłkę od Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ -
DZIĘKUJĘ :*

DOBRANOC Perełki :*





23 komentarze:

  1. koniecznie musze kupić te kryształki, bo uwielbiam takie umilacze do kapieli ;) mmm słodycze fajna paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lawendy nie lubię ale inne bym z chęcią przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kneipp kusi mnie już długi czas ale jeszcze nie miałam tych kryształków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich, a szkoda, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę markę i kryształki też!
    Mam dużo ich kosmetyków i żałuję, że w Polsce jest tak mały wybór. Ostatnio zrobiłam spore zakupy ich produktów na iperfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie umilacie do kąpieli i jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy a mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie dodatki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam takich soli do kąpieli, z olejkami eterycznymi, to musi być super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ;) do kąpieli uwielbiam dodawać różne dodatki, które pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nic nie miałam z kneipp

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie bajery do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są te kryształki:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te kryształki, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę je wypróbować, uwielbiam ich olejki do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. na domowe SPA zawsze się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko :) Bardzo ciekawa recenzja ! Zresztą jak zawsze :) Swoją drogą nie wiedziałam że ta marka ma taki produkt, ciekawy ! Lubię takie umilacze kąielowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, jak pisałam - kupiłam cały zapas w Japonii, nie mając pojęcia, że są dostępne u nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam olejki do kapieli z Kneipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sobie zakupić te kryształki/perełki :)

    OdpowiedzUsuń