czwartek, 17 marca 2016

RECENZJA - HERBA STUDIO - TISANE - BALSAM DO UST & POMADKA!

Dzień Dobry :*
Co u Was DOBREGO?
Na pewno większość z Was świętuje pozytywną wiadomość - jaką jest ZAPROSZENIE na
Meet Beauty...Ja niestety zostałam wpisana na LISTĘ REZERWOWYCH - co doszczętnie popsuło mój nastrój dzisiejszego dnia...Nie mniej jednak tli się we mnie iskra nadziei,że ktoś zrezygnuje a ja będę się mogła z Wami spotkać :) WIELKANOC za pasem - czy jesteście już w fazie porządków oraz przygotowań? Ja - TAK...

 

POCZTÓWKI - wypisane oraz wysłane - także ŚWIĘTA - tuż,tuż,tuż...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy HERBA STUDIO : http://www.herbastudio.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


- HERBA STUDIO - TISANE - BALSAM DO UST! 4,7 g / 8,03 zł
- HERBA STUDIO - TISANE - POMADKA! 4,3 g / 9,97 zł


- HERBA STUDIO - TISANE - BALSAM DO UST! 4,7 g / 8,03 zł


BALSAM wygładza,nawilża,odżywia - szorstkie,spierzchnięte usta.
Regeneruje naskórek ust uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych,otarć oraz opryszczki.Chroni usta przed niekorzystnym wpływem mrozu,wiatru,deszczu i słońca.


- HERBA STUDIO - TISANE - POMADKA! 4,3 g / 9,97 zł


BALSAM wygładza,nawilża,odżywia - szorstkie,spierzchnięte usta.
Regeneruje naskórek ust uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych,otarć oraz opryszczki.Chroni usta przed niekorzystnym wpływem mrozu,wiatru,deszczu i słońca.


RECENZJA :
W okresie jesienno - zimowym - moje usta są cały czas suche i spierzchnięte...
Brak intensywnej pielęgnacji sprawia,że dochodzi do tego,że również pękają i krwawią.
Jest,to dla mnie istny horror,który prawdę mówiąc mija dopiero,kiedy zaczyna się wiosna :)
Nie mniej jednak przez kilka dobrych miesięcy dokładam wszelkich starań - aby moje usta wyglądały dobrze :) Z kosmetykami TISANE miałam już styczność kilka lat temu.
Miło jest do nich powrócić po długim okresie rozłąki :) Zarówno BALSAM,jak i POMADKA mają specyficzny zapach,który nie wszystkim może odpowiadać - nie mniej jednak działanie składników aktywnych w,których skład wchodzą : ekstrakty ziołowe,miód,witamina E,olej z oliwek,olej rycynowy oraz wosk pszczeli - sprawiają,że usta wraz z regularnym użytkowaniem produktów stają się wygładzone,miękkie,nawilżone oraz odżywione :) O to mi właśnie chodziło,aby doprowadzić je do właściwego stanu,jak również - ten stan utrzymać :) Jeżeli zaś chodzi o zastosowanie - jest,to kwestia upodobań.Kto,co - woli :) Jak dla mnie nie ma,to większego znaczenia czy korzystam z produktu w słoiczku czy też w sztyfcie :) A dla Was - co jest korzystniejsze?
Generalnie jestem bardzo zadowolona z działania tych produktów - doskonale radzą sobie z moimi ustami - dzięki czemu ich pielęgnacja jest dla mnie zdecydowanie łatwiejsza.
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

Kochane...
W dniu dzisiejszym otrzymałam niespodziewaną przesyłkę z UPOMINKIEM urodzinowym od 
Anny : http://avinion-jk.blogspot.com/ - baaardzo Ci DZIĘKUJĘ :*


Przywędrowała do mnie również nowa WSPÓŁPRACA z PERFUMERIĄ PERFUMIK :


Zapowiada się niezwykle PACHNĄCA - WSPÓŁPRACA :)



Do usłyszenia! :)



22 komentarze:

  1. Lubię produkty Tisane :)
    Może jeszcze uda Ci się dostać, ja się nie zgłaszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę w słoiczku :). Wiesz,że ja nawet nie wiedziałam co to za impreza? Sprawdzić w necie musiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam balsamy Tisane, sięgam chętnie po obydwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię balsamy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent urodzinowy, a markę TISANE muszę koniecznie poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też, tym bardziej że każdy o niej mówi

      Usuń
  6. Ja muszę się w końcu zabrać za pocztówki :P Z Tisane jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam się z balsamami pod oczy i stosuję je na wszelkie możliwe sposoby, nawet pod oczy :) Jeśli gdzieś mi się rzuci w oczy, to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegoś czasu mam ochotę poznać balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te produkty Tisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam oba produkty i pomadkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tisane jeszcze nie miałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wolę sztyfty. Nic mnie nie przekona do nakładania produktów do ust palcami.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tisane się nie sprawdził wolę carmex ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy zastanawiałam się nad tymi pomadkami ale w końcu jakoś nigdy nie doszło do ostatecznego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki, żeby Ci się udało załapać,
    pomadka ochronna wygląda na bardzo fajną :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam balsamy z Tisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe:* A balsamy to wolę wykręcane niż w słoiczki, może sie kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna pomadka i jakie fajne paki:D

    OdpowiedzUsuń