środa, 23 marca 2016

RECENZJA - ARIEL - 3 IN 1 - MOUNTAIN SPRING - ŻELOWE KAPSUŁKI PIORĄCE & LENOR - GOLD ORCHID - PŁYN DO PŁUKANIA!

Dobry Wieczór...
Co u Was słychać Drogie Panie - jak Wasze samopoczucie?
Jesteście przygotowane na nadejście ŚWIĄT?
Ja...W ogóle nie czuję tej magii...Marzę tylko i wyłącznie o WOLNYM...
Chcę iść na spacer,usiąść na ławce,zamknąć oczy i nacieszyć się pierwszymi promieniami słońca...
Chcę zapomnieć o tym co obecnie jest w moim życiu...Potrzebuję CISZY i SPOKOJU - dlatego wybaczcie mi proszę brak systematyczności w prowadzeniu bloga.
Niebawem wrócę...Czekajcie na mnie proszę...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie PROJEKTU :
ARIEL & LENOR w,którym brałam udział dzięki uprzejmości społeczności
TRND : http://www.trnd.com/pl/ - ZAPRASZAM!


- ARIEL - 3 IN 1 - ŻELOWE KAPSUŁKI PIORĄCE!
15 szt. / ok.30,00 zł
- LENOR - GOLD ORCHID - PŁYN DO PŁUKANIA!
1200 ml / ok.11,00 zł


- ARIEL - 3 IN 1 - ŻELOWE KAPSUŁKI PIORĄCE!
15 szt. / ok.30,00 zł


ŻELOWE KAPSUŁKI PIORĄCE - to wyjątkowy środek piorący w płynnej formie,który łączy trzy działania w jednym produkcie :
- pierze
- usuwa plamy
- nadaje tkaninom blask.


Udoskonalona powłoka KAPSUŁKI,która zawiera detergent w płynnej formie - szybko rozpuszcza się w kontakcie z wodą - uwalniając unikalne składniki i aktywując moc technologii piorącej,która pozwala usunąć wiele różnych rodzajów plam.

ŻELOWE KAPSUŁKI "MOUNTAIN SPRING" zapewniają doskonałe rezultaty nawet przy trudnych zabrudzeniach.Nadają się zarówno do prania tkanin białych,jak i kolorowych.

- LENOR - GOLD ORCHID - PŁYN DO PŁUKANIA!
1200 ml / ok.11,00 zł


Superskoncentrowany LENOR - to więcej niż PŁYN DO PŁUKANIA TKANIN.
Sprawia,że Twoje ubrania są świeże przez cały dzień,chociaż dozujesz mniej PŁYNU niż wcześniej.
Na jedno pranie zużywasz tylko 25 ml PŁYNU!


Dzięki innowacyjnej technologii FRESHLOCK możesz cieszyć się uczuciem świeżości swoich ubrań - nawet do 12H. PŁYN DO PŁUKANIA LENOR  - jest dostępny w wielu wariantach zapachowych,które można dopasować do nastroju w danej chwili.

Przygotuj się na prawdziwą ucztę dla zmysłów.LENOR GOLD ORCHID - to bogaty orientalny zapach w,którym nuty mimozy,gardenii i róży zostały złagodzone kremową brzoskwinią,piżmem i wanilią.


RECENZJA :
To była,jest i na pewno będzie - baaardzo PACHNĄCA współpraca!
Tuż po otrzymaniu ZESTAWU produktów do testów - rozdzieliłam je między członków swojej rodziny,przyjaciół oraz znajomych :) Dla siebie zachowałam zaś produkty z powyższego zdjęcia.
Zaczynając od KAPSUŁEK : jak dla mnie jest,to niezwykle praktyczna forma prania.
Małą,zupełnie niepozorną KAPSUŁKĘ wrzucamy do bębna pralki - nie martwiąc się "plamami",które proszek niejednokrotnie pozostawia na odzieży.Zawierają one optymalną ilość detergentu - bez konieczności odmierzania.Osłonka zaś rozpuszcza się w wodzie.Świeży zapach jest tutaj dodatkowym atutem :) KAPSUŁKI doskonale oczyszczają tkaniny z wszelkiego rodzaju zabrudzeń,usuwają plamy oraz odświeżają.Jeżeli zaś chodzi o PŁYN - tak!
To on jest moim faworytem za fenomenalny zapach.Jak dla mnie jest on lekko orientalny - baaardzo lubię tego typu zapachy :) Już niewielka jego ilość zapewnia praniu - niesamowity oraz długotrwały zapach - jestem pod wrażeniem.PŁYN nadaje ubraniom wyjątkową miękkość - zapewniając uczucie komfortu.Ariel & Lenor to doskonałe połączenie,które pozwala uzyskać nieskazitelną czystość i niezwykłą świeżość ubrań.Osobiście jestem bardzo zadowolona z obu produktów,które z czystym sumieniem serdecznie Wam POLECAM!
Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

A Wy - miałyście już styczność z powyższymi produktami?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Kochane...
Z małym opóźnieniem,ale już są - WYNIKI organizowanego przeze mnie KONKURSU :)
Wam wszystkim,jak również każdej z osobna serdecznie DZIĘKUJĘ za wzięcie w nim udziału - jednak główna WYGRANA powędruje do :


GRATULUJĘ :)

P.S Oto małe przyjemności - które w ostatnim czasie skradły moje SERCE...







21 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachy płynów Lenor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapach Lenor, ale ariel śmierdzi mi szmateksem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam żelowe kapsułki- fajne są w dotyku. Tych nie używałam. Kupuję z innych firm, ale na te może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te kapsułki i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno kapsułki jak i płyn bardzo mi się podobają, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Anglii używaalm kapsułki az mi się zatęskniło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię te kapsułki, już w ogóle nie używam proszku

    OdpowiedzUsuń
  8. przeważnie kupuje lenor, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tych produktów do prania, jak najbardziej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi spodobał się szczególnie płyn :) Zapach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To na pewno była czysta i przyjemna kampania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio dostałam to ptasie mleczko. ;] Jest idealne po wyjęciu z zamrażarki.
    Wesołych Świąt! ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno kapsułki jak i płyn bardzo przypadły mi do gustu. Zwłaszcza zapach płynu jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapsułki Ariel są świetne. W połączeniu w płynem do płukania Lenor są jeszcze lepsze. Polecam ten zestaw. Pranie jest czyściutkie, świeże i pachnące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapsułki Ariel 3 in 1 są świetne. Nie zamieniłabym ich na zwykły proszek.1 kapsułka płynna ma aż trzy działania: pierze,odplamia i nadaje tkanina blask.Rozpuszcza się w bębnie pralki w temperaturze nawet 30 stopni. Nadaje się do prania tkanin białych ,jak i kolorowych. Pranie jest czyste,świeże i pachnące.Doskonale kapsułki Ariel współpracują z płynem do płukania Lenor Gold Orchid. Ariel wypierze,a Lenor zmiękczy pranie i doda zapachu o nucie wanilii,który utrzymuje się do 12 godzin. Ariel&Lenor to wspaniały duet. Ja na długo zaprzyjaźniłam się z tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń