środa, 24 lutego 2016

RECENZJA - UNDER 20 - INTENSE ANTI ACNE - 3 STOPNIOWA KURACJA INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCA!

Dzień Dobry :*
SŁOŃCE - w Starachowicach wyszło SŁOŃCE!
Choć pogoda jest dzisiaj niezwykle kapryśna,to najważniejsze,że niebo jest błękitne a pierwsze promienie SŁONECZNE rozświetlają wszystko dookoła :) WIOSNO - przybywaj i,to jak najszybciej...Wy również czekacie na nią tak intensywnie,jak Ja? :)

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy UNDER 20 : http://www.undertwenty.pl/pl - ZAPRASZAM!


- UNDER 20 - INTENSE ANTI ACNE - 3 STOPNIOWA KURACJA INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCA! 9 saszetek / ok.20,00 zł


3 STOPNIOWA KURACJA INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCA - redukująca zmiany trądzikowe i przebarwienia!


1 STOPIEŃ : PEELING INTENSYWNIE ZŁUSZCZAJĄCY :
( kwasy owocowe + papaina + 3 formy aktywnej witaminy C )

PEELING zawiera granulki ścierające,które efektywnie usuwają martwy naskórek,oczyszczając pory z zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum.

2 STOPIEŃ : WYGŁADZAJĄCA MASKA KOJĄCA :
( proteiny ze słodkich migdałów + arnika górska + witamina E )

MASKA zawiera wyciąg z arniki górskiej,która łagodzi skórę po zastosowaniu PEELINGU.
Proteiny migdałów nawilżają skórę a witamina E chroni przed działaniem wolnych rodników.
MASKA pozostawia skórę gładką,czystą i miękką w dotyku.

3 STOPIEŃ : PREPARAT ZWĘŻAJĄCY PORY :
( wyselekcjonowany ekstrakt owocowy + kompleks redukujący pory + gliceryna )

PREPARAT zawiera kompleks redukujący pory,który zwęża i odblokowuje pory oraz redukuje ilość wydzielanego sebum.Obecność ekstraktów owocowych zapewnia działanie antybakteryjne i odświeżające.


POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ ZESTAWU :

- oczyszcza skórę z zanieczyszczeń : 90%
- intensywnie wygładza : 90%
- minimalizuje widoczność blizn i przebarwień trądzikowych : 50%
- redukuje niedoskonałości : 55%
- pozostawia skórę miękką i aksamitną w dotyku : 90%
- pozostawia skórę matową i świeżą : 80%

RECENZJA :
Drogie Panie - chyba od zawsze borykam się z TRĄDZIKIEM.
Czasami jest on mniejszy a czasami większy - walczę z nim,jak tylko mogę...
Nie zawsze jest,to skuteczne - jednak każdy sposób jest dobry,aby uzyskać nieskazitelną cerę.
Powyższy ZESTAW zawiera 9 saszetek ( po trzy z każdego stopnia ).
Moim zdaniem jest,to bardzo wygodna opcja dla osób podróżujących - saszetki zajmują mało miejsca i można je wszędzie ze sobą zabrać.PEELING ma wyczuwalne drobinki ścierające - jednak nie jest on zbyt intensywny.Jednak według moich odczuć - dobrze złuszcza i oczyszcza pory z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.MASKA ma kremową formułę oraz konsystencję.Z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza.Tuż po jej użyciu skóra jest gładka oraz miękka w dotyku.
PREPARAT ZWĘŻAJĄCY PORY redukuje wydzielanie sebum,dzięki czemu cera nie błyszczy się tak,jak przed rozpoczęciem kuracji.Po zastosowaniu całej serii daje się zauważyć poprawę kondycji cery - jednak efekt końcowy nie jest na tyle zadowalający,aby uznać,że produkt w 100% spełnił moje oczekiwania.Nie mniej jednak mam wrażenie,że problem trądziku w moim przypadku kryje się nieco głębiej - dlatego tego typu preparaty mogą jedynie odrobinę złagodzić jego przebieg.
I łagodzą - dlatego z czystym sumieniem POLECAM - warto wypróbować tę kurację na sobie.
Moja ocena,to 4/6.

Udało się! Dostałam się do projektu MONTE a stronie http://www.trnd.com/pl/ -
ZAPRASZAM!



Cała moja RODZINA testuje 33 desery MONTE :)


Nawiązałam również nową WSPÓŁPRACĘ z firmą PIN UP STORY :
http://www.pinup.style/ - ZAPRASZAM!

A co u Was NOWEGO? :)
Pozdrawiam.

15 komentarzy:


  1. Wow, ile MONTE ! w trądziku pomoże tylko dermatolog. Na pewno warto wspomagać się takimi kuracjami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zawszę bo ja już u dermatologów leczę się 10 lat i nadal się z nim męczę.

      Usuń
  2. wow, będziesz miała dużo testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wierzę do końca w działanie takich preparatów. Jako kuracja wspomagająca czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj tyle słodkości :) Lubię monte więc chętnie kupię tą nowość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. całe wieki nie miałam ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu ta 20 mnie kusi mmm ile pysznych serków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sięgam po produkty tej firmy, nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Monte :P Gratuluję testów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nigdy nie lubiłam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą kuracje, ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poodba mi się ta kuracja; ) Idealna dla mojej skóry ;)'
    Smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń