poniedziałek, 29 lutego 2016

RECENZJA - PHARMACERIS - T - KREM PRZECIWTRĄDZIKOWY O KOMPLEKSOWYM DZIAŁANIU NA ZMIANY MIKROZAPALNE + ŻEL PUNKTOWY NA MIEJSCOWE ZMIANY MIKROZAPALNE!

Dobry Wieczór :*
Mamy PONIEDZIAŁEK - ostatni dzień LUTEGO.
Jak Wam minął ten MIESIĄC?
U mnie...Było raz lepiej a raz gorzej - póki co pogoda nie sprzyja,tak samo jak i zdrowie...
Coś się dzieje z moim organizmem - i mam przeczucie,że nie jest,to nic dobrego...
Czeka mnie kilka wizyt u specjalistów - mam nadzieję,że w najbliższym czasie dowiem się czegoś konkretnego co pozwoli mi uspokoić swoje poplątane myśli...Mam nadzieję,że MARZEC będzie miesiącem,który pozytywnie mnie czymś zaskoczy,który przyniesie więcej dobrych informacji.
Tego właśnie bym sobie życzyła...

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ -
ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - T - KREM PRZECIWTRĄDZIKOWY O KOMPLEKSOWYM DZIAŁANIU NA ZMIANY MIKROZAPALNE! 30 ml / ok.40,00 zł
- PHARMACERIS - T - ŻEL PUNKTOWY NA MIEJSCOWE ZMIANY MIKROZAPALNE !
10 ml / ok.25,00 zł


KREM PRZECIWTRĄDZIKOWY O KOMPLEKSOWYM DZIAŁANIU NA ZMIANY MIKROZAPALNE - preparat polecany do codziennej pielęgnacji skóry trądzikowej w celu zapobiegania,kontroli i zmniejszania zmian mikrozapalnych typowych w przebiegu trądziku krostkowo - grudkowego.Rekomendowany dla osób z nadmiernym przetłuszczaniem i łojotokiem.

DZIAŁANIE :

Preparat zawiera intensywną formułę H2O2 w stężeniu 1% wykazując celowane działanie molekularne na zmiany trądzikowe.Czynnik aktywny o wysokiej skuteczności antybakteryjnej działa bezpośrednio na szczepu bakterii PROPIONIBACTERIUM ACNES odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych o charakterze zapalnym.Wykazuje skuteczne działanie ukierunkowane na niwelowanie patogennych bakterii i ich namnażanie.Wnika głęboko w ujścia gruczołów łojowych,zmniejszając ilość PORFIRYN - wydzieliny bakterii beztlenowych odpowiedzialnych za tworzenie się zmian trądzikowych.KREM efektywnie zmniejsza nasilenie istniejących zmian oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości,podskórnych krost oraz nierówności.Łagodzi zaczerwienienia.Preparat niekomedogenny.


ŻEL PUNKTOWY NA MIEJSCOWE ZMIANY MIKROZAPALNE -
preparat  przeznaczony do miejscowego stosowania bezpośrednio na zmiany trądzikowe (wykwity podskórne,krosty,grudki) w celu natychmiastowego działania przeciwtrądzikowego.

DZIAŁANIE :

Preparat zawiera stężoną 2% formułę H2O2 oraz kwas salicylowy.Wykazuje natychmiastowe celowe działanie molekularne na zmiany trądzikowe.Skutecznie przyśpiesza ustępowanie istniejących zmian trądzikowych,zmniejsza ich wielkość oraz widoczność.Zapobiega rozwojowi szpecących niedoskonałości.Działa kojąco i łagodząco,zmniejszając zaczerwienienia oraz wspomaga proces regeneracji skóry.


OD LEWEJ : ŻEL - KREM!

RECENZJA :
TAK - jestem na TAK!
Co mnie tak zachwyciło w tym duecie? Oczywiście jego skuteczność!
Już dawno nie spotkałam nic równie dobrego - co z łatwością rozprawiło się z moim trądzikiem!
Na samym początku pomyślałam - cóż zawartość tak małych tubek może zdziałać...
Nawet nie wiecie,jak bardzo się myliłam...KREM - ma dosyć lekką formułę oraz konsystencję,jednak tuż po aplikacji daje uczucie delikatnie tłustego filmu - jest,to jednak mylne wrażenie,gdyż dobrze się wchłania.Pomimo zawartości KWASÓW - dzięki Bogu - nie szczypie.
Na początku działanie było znikome,jednak z biegiem dni - było coraz lepiej aż doznałam szoku!
Zmiany trądzikowe z którymi się borykałam - ustąpiły! Podejrzewam,że była,to również zasługa ŻELU,który jest bardzo gęsty i lepki.Tuż po aplikacji bardzo szybko zasycha - pozostawiając w miejscu aplikacji tzw."skorupkę".Także pod makijaż się niestety nie nadaje...
Można mu,to jednak wybaczyć - zważając na fakt,że fajnie zniwelował zaskórniki oraz zmiany krostkowo - grudkowe.Generalnie podczas dłuższego stosowania obu preparatów - moja cera odżyła.
Wygląda na  zdrowszą i bardziej zregenerowaną.Zmiany trądzikowe ustąpiły i na chwilę obecną nie powracają - lubię to! Produkty nie podrażniają i nie uczulają - choć ich zapachy pozostwiają wiele do życzenia,to za takie działanie - da się je lubić! Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

A Wy - lubicie kosmetyki od PHARMACERIS? :)


Kupiłam BUTY : w LIDL'u - absolutnie nie mogłam się powstrzymać :)
No i MYDŁA WIELKANOCNE w BIEDRONCE - nie sądzicie,że są urocze? :)


Początkiem tygodnia - otrzymałam również dwie przesyłki :)
Nową WSPÓŁPRACĘ z firmą FARMAPOL : http://www.farmapol.pl/ oraz kontynuacja WSPÓŁPRACY z firmą PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ -
ZAPRASZAM!

DOBRANOC - spokojnej nocy :*



14 komentarzy:

  1. lubię produkty z pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z FARMAPOL miałam te wszystkie kosmetyki :) Przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie chyba się cieszę, że ten miesiąc się kończy.
    Oby marzec był łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam te botki z lidla, ale jak zaszłam do sklepu to już ich nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pharmaceris co chwile ma jakieś nowe rzeczy w ofercie. Tych kremów jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam. Ale ogólnie firmę Pharmaceris bardzo lubię.Zwłaszcza serię A :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PHARMACERIS to dobra marka apteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że kremy Pharmaceris się sprawdziły:)Super te mydełka z biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kurację i ją używam i na pewno napiszę recenzję co o niej myślę ;)

    OdpowiedzUsuń