środa, 3 lutego 2016

RECENZJA - PHARMA CF - NO.36 - PREPARAT PRZECIW WRASTANIU PAZNOKCI!

Dobry Wieczór :*
CZAS - baaardzo mi go brakuje...Żałuję,że doba nie trwa 48H - codzienne obowiązki sprawiają,że mój DZIEŃ ogranicza się do pracy oraz snu z przerywnikiem na codzienne czynności...


Marzę o przyszłym WEEKENDZIE,który razem z Najdroższym spędzimy w Krakowie :)
Oby pogoda dopisała - bo nudzić na pewno Nam się nie będzie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!



- PHARMA CF - NO.36 - PREPARAT PRZECIW WRASTANIU PAZNOKCI! ok.13,00 zł


Preparat skutecznie zmiękcza twarde paznokcie u nóg i zapobiega ich wrastaniu.
Szybko przynosi ulgę w przypadku bólu spowodowanego naciskiem i wrastaniem paznokcia w skórę.
Zmiękcza i nawilża paznokcie oraz skórki,co ułatwia ich obcinanie.Dzięki wygodnemu aplikatorowi zakończonemu pędzelkiem - można go precyzyjnie nałożyć na paznokcie i wmasować w skórki,co przyśpiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w preparacie.


SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI :
- skutecznie zmiękcza twarde i ostre paznokcie u nóg i zapobiega ich wrastaniu zdaniem 75% badanych
- łagodzi ból spowodowany naciskiem i wrastaniem paznokcia w skórę zdaniem 80% badanych
- skutecznie zmiękcza i nawilża skórki wokół paznokci zdaniem 90% badanych
- ułatwia obcinanie twardych paznokci u stóp zdaniem 85% badanych


NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE : 
- 10% GLICERYNY - intensywnie nawilża skórę wyraźnie poprawia jej miękkość i elastyczność.
Wzmacnia ochronne bariery skóry.
- EKSTRAKT Z ALOESU - intensywnie nawilża,likwidując uczucie suchości i szorstkości.
Działa łagodząco i kojąco na podrażnioną skórę.
- OLEJ RYCYNOWY - intensywnie wygładza i zmiękcza oraz poprawia nawilżenie skórek wokół paznokci.

RECENZJA :
Niestety - od zawsze borykam się z WRASTANIEM PAZNOKCI...
Ten - kto ma ten sam problem wie dobrze o czym piszę...To nic przyjemnego - jak również nic estetycznego.WRASTAJĄCE PAZNOKCIE trudno jest obciąć - co wiąże się z bólem,krwawieniem oraz ich mało atrakcyjnym wyglądem.Jest jednak na,to sposób :)
PREPARAT PRZECIW WRASTANIU PAZNOKCI od NO.36.Na samym początku szczerze wątpiłam by jakikolwiek kosmetyk był w stanie sprostać mojemu problemowi.
Jednak wraz z regularnym użytkowaniem zaczęłam widzieć EFEKTY!
Przypominający DŁUGOPIS - zupełnie nie pozorny produkt z pędzelkiem - sprawił,że moje paznokcie są nie tylko miększe - ale również nie wrastają się tak często,jak przed rozpoczęciem kuracji.Ich obcinanie stało się łatwe i przyjemne - nie spodziewałam się tak DOBREGO efektu :)
Jestem pod wrażeniem!Moja ocena,to 6/6.

A co Wy sądzicie o KOSMETYKACH tej marki? :)


17 komentarzy:

  1. Gdybym wiedziała wcześniej że jest taki preparat uniknęła bym nieprzyjemnych dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemu z wrastającymi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że są teraz takie produkty. Miałam problem z takimi paznokciami jako nastolatka, teraz wiem, ze za krótko je obcinałam i już nie popełniam tego błędu, a paznokcie nie wrastają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie paznokcie nigdy nie wrastały, są cienkie, elastyczne i słabe niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja styczność z produktami tej marki jest bardzo ograniczona, a że nie mam problemów z wrastaniem paznokci, to nie mam potrzeby zakupienia tego produktu. Dobrze jednak, że Ci pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie mi ratujesz, bo mam problem z jednym z paznokci. Jutro kupuję to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja nie mam tego problemu i nie chcę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na szczęście nie wiem co to wrastanie paznokci, ale dobrze wiedzieć, bo można podpowiedzieć komuś ze znajomych, kto się z tym boryka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tego problemu więc produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam jakiś problemów z paznokciami, więc produkt nie dla mnie ale ogólnie fajnie, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam problemu z wrastającymi paznokciami ale mojemu mężowi by się przydał taki długopis

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam że coś takiego jest, dobrze wiedzieć bo czasem mam z tym problemy

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie okazał się niestety za ciężki :( ogólnie ładny, ale po jakimś czasie zaczynał mnie drażnić

    OdpowiedzUsuń