piątek, 19 lutego 2016

RECENZJA - PERFUMERIA NAINA - PERFUMY DAMSKIE!

Dobry Wieczór...
Z utęsknieniem wyczekiwałam PIĄTKU - oto i on!
Jutro mam WOLNE - marzę,żeby odreagować i choć odrobinę odpocząć...
Trudy dnia codziennego dają o sobie znać - tak samo mocno,jak problemy,które w ostatnim czasie zaczynają wkradać się w Nasze życie...Mam nadzieję,że wszystko wróci do normy - modlę się o,to każdego dnia a Was proszę o trzymanie za Nas kciuków :*

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy
PERFUMERIA NAINA : http://perfumerianaina.pl/ -
ZAPRASZAM!



- PERFUMERIA NAINA - GIORGIO ARMANI - SI!
- PERFUMERIA NAINA - CALVIN KLEIN - EUPHORIA!
- PERFUMERIA NAINA - GIORGIO ARMANI - ACQUA DI GIOIA!

Perfumeria NAINA - to sklep on-line,który gwarantuje 100% satysfakcję zakupu oraz trwałość zapachu.U nich kupujesz bez ryzyka! Perfumeria oferuje WODY PERFUMOWANE i TOALETOWE najwyższej jakości - inspirowane najlepszymi światowymi markami.
Bogaty wybór zapachów,dla każdego.Są to PERFUMY o największej zawartości olejków zapachowych na rynku! Idealne do torebki,samochodu czy na upominek dla Najbliższych.


RECENZJA :
Drogie Panie - bardzo lubię tego typu PERFUMETKI - dlaczego?
Jak dla mnie - są baaardzo praktyczne i co ważne - mieszczą się w każdej torebce :)
Jak widzicie na powyższym zdjęciu - buteleczki są skromne i nie rzucają się w oczy - jest,to niezwykłym atutem - bo czasami prostota jest lepsza od przepychu.
Jeżeli zaś chodzi o same zapachy - są bardzo dobrą kopią oryginału.Nuty zapachowe są wręcz odzwierciedleniem tych drogich - wysoko półkowych perfum.Jeżeli zaś chodzi o trwałość - jest zadowalająca - choć nie powalająca. Wystarcza na dłuższą chwilę - jednak w ciągu dnia trzeba je ponownie zaaplikować,aby woń powróciła. Nie mniej jednak jestem zadowolona z jakości wybranych przez siebie zapachów.Polecam!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - Drogie Panie - lubicie tego typu PERFUMETKI? :)


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię bo zawsze można je mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, wolę jednak pełnowartościowe perfumy :) Trzymam kciuki, żebyś odpoczęła, i za wszystkie inne sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie pojemności do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie takie pojemnosci są praktyczne a ja często zmieniam zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wyjazdy takie małe pojemności zawsze sie sprawdzają :)
    Odpocznij przez weekend - będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne sa takie perfumetki ;) na szybko można się opachnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie identyczne jak Neness

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie zamawiałam z tej strony, niskie ceny mają

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię perfumetki bo są bardzo wygodne. Chętnie sprobowalabym Giorgio armani i porownala z oryginałem bo to posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumetki uwielbiam, w każdej torebce mam jedną i używam dopiero po wyjściu z domu, aby nie pomylić zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie używam takich perfumetek, bo perfumami spryskuje skórę w domu i w ciągu dnia nie mam potrzeby poprawiania. Ale wiem, że wiele dziewczyn lubi nosić ulubione zapachy w torebce, wtedy są jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, nie kupuję perfumetek, tylko używam perfum w domu przed wyjściem:)

      Usuń
  12. Ja kupiłam sobie travalo i po prostu przelewam do niego perfumy przed włożeniem do torebki :)

    OdpowiedzUsuń