wtorek, 2 lutego 2016

RECENZJA - KOSMED - NAIL CARE - SERUM OCHRONNE DO STÓP I PAZNOKCI! + NOWOŚCI :)

Hello :*
Jest już po 19:00 - jak ten czas szybko mija - mam wrażenie,że przed chwilą wstałam by szykować się do pracy - tymczasem mamy już późne popołudnie...Lada chwila trzeba zająć się sobą i powoli szykować się do snu,by o 5:00 rano wstać do PRACY...Czy Wam również dni mijają tak szybko?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą
KOSMED : http://www.kosmed.pl/ - ZAPRASZAM!



- KOSMED - NAIL CARE - SERUM OCHRONNE DO STÓP I PAZNOKCI!
10 ml / ok.10,00 zł


NAIL CARE - SERUM ochronne do stóp i paznokci przeznaczone jest do ochrony i pielęgnacji stóp i paznokci ze skłonnością do grzybicy.Zawarte w preparacie składniki aktywne :

- łagodzą i usuwają objawy infekcji grzybiczych
- przyśpieszają regenerację skóry i płytki paznokci
- działają bakteriobójczo,grzybobójczo i antywirusowo
- delikatnie nawilżają i odżywiają skórę
- działają odświeżająco


RECENZJA :
Choć nigdy nie miałam,nie mam i mam nadzieję,że nie będę miała problemów związanych z grzybicą stóp oraz paznokci - to ochrona i pielęgnacja jest dla mnie bardzo ważna - dlatego z ciekawością sięgnęłam po powyższe SERUM.Jak widzicie - wygląda ono,jak zwyczajny lakier do paznokci choć ma bardziej wodnistą formułę oraz konsystencję.Jego zapach przypomina mi DRZEWO HERBACIANE - jest intensywny i nieco drażniący.Aplikacja oraz rozprowadzanie produktu na stopach oraz paznokciach jest łatwa i nie stanowi żadnego problemu.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć zregenerowaną płytkę paznokci oraz skórki wokół nich - skóra stóp jest nawilżona i wygładzona.Generalnie jest,to produkt godzien uwagi.
Moja ocena,to 5/6.

NOWOŚCI - korzystając z WYPRZEDAŻY,które kuszą wszem i wobec - skusiłam się na kilka...
No dobrze - może na kilkanaście produktów :p



Zamówiłam również nowego JOY BOX'a :)

A Wy - skusiłyście się na coś z WYPRZEDAŻY?

DOBRANOC :*





5 komentarzy:

  1. Ja takich produktów nie używam, nie widzę u siebie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra nowości, ja na wyprzedaży kupiłam tylko ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio ograniczam się z kupowaniem kosmetyków ale nie zawszę mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład z Revlon kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z grzybicą powinno się iść do specjalisty i zrobić wymazy. Nie lubię produktów, które mają leczyć w domu przypadłości, z którymi powinniśmy sie udać do specjalisty. Poza tym trudno mi sobie wyobrazić, że aplikuję na stopy preparat za pomocą takiego małego pędzelka.

    OdpowiedzUsuń