poniedziałek, 15 lutego 2016

RECENZJA - FELICEA - NATURALNA KONTURÓWKA DO UST & NATURALNA SZMINKA DO UST! + Nasze WALENTYNKI :*

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND? Czy WALENTYNKI się udały? :)

My - wczoraj wróciliśmy z Krakowa...
Choć pogoda była nieco kapryśna,to mile spędziliśmy czas w gronie Najbliższych :):*
ZAPRASZAM Was na krótką relację z Naszego wyjazdu oraz Naszych WALENTYNEK :)

Razem z Najdroższym oraz moim Bratem i Jego RODZINĄ - świętowanie WALENTYNEK rozpoczęliśmy już 13.02.2016 - wybierając się na obiad do Restauracji "Pod Wawelem" :
http://podwawelem.eu/ - ZAPRASZAM!




Już od samego wejścia byłam pod wrażeniem klimatu,jaki panował w lokalu...



Moje PYSZNOŚCI :)

Po obiedzie - wybraliśmy się na spacer po Krakowskim RYNKU...



A wieczorem...


PARTY w iście WALENTYNKOWYM klimacie :)





W NIEDZIELĘ (14.02.2016) wybraliśmy się z Najdroższym na WALENTYNKOWY spacer oraz pyszne lody...



UPOMINKI od mojej WALENTYNKI :)


No i nie mogłam pominąć mojego Kochanego Robaczka : Zuzanny :*

To był baaardzo udany WEEKEND :)

Kochane...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy FELICEA : http://felicea.pl/ - ZAPRASZAM!


- FELICEA - NATURALNA KONTURÓWKA DO UST! 19,00 zł
- FELICEA - NATURALNA SZMINKA DO UST! 29,00 zł


- FELICEA - NATURALNA KONTURÓWKA DO UST! 19,00 zł


Idealnie podkreśla kształt ust,może także służyć jako baza pod szminkę - przedłużając jej trwałość.
Kolory KONTURÓWEK : FELIEA idealnie pasują do szminek z portfolio marki.
Dzięki naturalnym składnikom KONTURÓWKA zmiękcza,pielęgnuje i wygładza skórę ust - nie tworząc na niej tłustej warstwy.Kosmetyk równomiernie się rozprowadza - nie pozostawiając na niej smug.Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.

- FELICEA - NATURALNA SZMINKA DO UST! 29,00 zł


Lekka konsystencja SZMINKI sprawia,że łatwo rozprowadza się na ustach,nie pozostawiając na nich żadnych smug i grudek.Dzięki naturalnym składnikom usta stają się miękkie i nawilżone.
Naturalne i lekkie barwniki długotrwale utrzymują się na ustach,nadając im intensywny kolor.



RECENZJA :
Uwielbiam CZERWIEŃ na ustach :) Choć na co dzień nie jestem na tyle odważna żeby ją nosić,to od święta nie jestem w stanie się powstrzymać :) Kosmetyki NATURALNE od FELICEA urzekły mnie nie tylko prostotą oraz estetyką opakowań,ale przede wszystkim zastosowaniem,które jest nie tylko proste i przyjemne,ale daje fantastyczny efekt wizualny :) Jak widzicie na powyższym zdjęciu CZERWIEŃ jest niesamowicie soczysta i równie soczyście wygląda na ustach...
KONTURÓWKA jest na tyle miękka,że z łatwością aplikuje się na ustach - podobnie jest ze szminką.Oba produkty utrzymują się na tyle długo,że nie ma konieczności częstego nanoszenia poprawek.Osobiście jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i na pewno sięgnę po więcej.
Serdecznie POLECAM!Moja ocena dla obu produktów,to 6/6.

Nowe WSPÓŁPRACE - kilka już do mnie doszło,a kilka jest jeszcze w drodze :)
Dzisiaj otrzymałam takie oto cudeńka...


OGRODY SABINU : http://www.ogrodysabinu.pl/ - ZAPRASZAM!


Dalsza WSPÓŁPRACA z KNEIPP : http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


Dalsza WSPÓŁPRACA z WYDAWNICTWEM KAKTUS :
http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!

To by było na tyle...Spokojnego WIECZORU :*

15 komentarzy:

  1. Miłości Kochana! Współprace ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Życzę dużo szczęścia z ukochanym ! Pasujecie do siebie :D Oraz udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam pomadkę ale o delikatnym kolorku. Nie sądziłam, że ta czerwień będzie tak głęboka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że tak miło spędziliście czas :)
    A co do produktów... niestety nie są mi znane

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś cudowne Walentynki ;)
    Konturówka i szminka piękne, bardzo w moim guście :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor ust, uwielbiam czerwień. jesteście bardzo udaną parą, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ich pomadkę, ale w jaśniejszym kolorze
    bo z czerwienią to mi nie do twarzy raczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie byłam w Krakowie.
    Kolor szminki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna pomadka ;) i fajna imprezka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze, że było romantycznie ;)
    Pozdrawiam Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tak romantycznego wyjazdu:-) O marce Felicea czytałam już same pozytywne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia:)
    Wszystkie recenzje produktów marki felicea są pozytywne więc może w końcu się skuszę bo zapowiadają się genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czytałam o tych kosmetykach, ale jakoś mnie nie kuszą. Podoba mi się zdjęcie odbicnia ust na lusterku :)

    OdpowiedzUsuń