poniedziałek, 8 lutego 2016

RECENZJA - ESENCJAPERFUM.PL - MAGNETIC PERFUME - ESSENCE DE PARFUM - ANGEL! + NOWOŚCI :)

Witam.
PONIEDZIAŁEK - po pracującym WEEKENDZIE przyszedł czas na wolny dzień i załatwianie zaległych spraw...Do Starachowic zawitało dzisiaj pierwsze WIOSENNE powietrze oraz odrobina promieni słonecznych :) Było przyjemnie - na tyle,by zatrzymać się na chwilę,zamknąć oczy i zapomnieć o przykrościach,jakie spotkały mnie w ostatnim czasie...


Moje samopoczucie nie jest najlepsze - jestem zmęczona i senna...
Z niecierpliwością wyczekuję PIĄTKU i wyjazdu do Krakowa.
Chcę oderwać się od Starachowic,od pracy oraz od codzienności - odpocząć.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
ESENCJAPERFUM.PL : http://esencjaperfum.pl/ - ZAPRASZAM!


- ESENCJAPERFUM.PL - MAGNETIC PERFUME - ESSENCE DE PARFUM - ANGEL!
30 ml / 49,00 zł


ESENCJA PERFUM : ANGEL : przeznaczona jest dla Kobiet,które pragną od życia czegoś ekskluzywnego,niezwykłego wręcz magicznego.Zapach ten doda blasku każdej Kobiecie,która nałoży go na siebie.Przypomni Jej o tym - co w życiu najpiękniejsze,o rozgwieżdżonym niebie w czasie ciepłych,letnich wieczorów...Marzeniach i odrobinie luksusu.
Jest to zapach,który nie przemija.Doskonale zapada w pamięć.

30 ml - odpowiada 300 ml WODY PERFUMOWANEJ : opakowanie wystarcza przeciętnie na 250 psiknięć - przy czym ze względu na dużą intensywność zapachu zaleca się 1 lub 2 psiknięcia dziennie.

NUTY ZAPACHOWE :

*NUTA GŁOWY : jeżyny,miód
*NUTA SERCA : jaśmin,bergamotka
* NUTA BAZY : paczuli,karmel,czekolada,wanilia

RECENZJA :
Drogie Panie - gdybym nie przetestowała tej ESENCJI na własnej skórze - nigdy nie powiedziałabym,że jej zapach jest tak intensywny i tak trwały...
Jestem pod wrażeniem uderzającego podobieństwa kopii do oryginału,który miałam okazję mieć.
Zapach ANGEL sam w sobie jest mocny i nie dla wszystkich jest on pociągający - jednak ja lubię mieć choć jeden zapach,który jest "ciężki".Idealnie nadaje się na większe i dłuższe wyjścia i co dla mnie ważne - jest go czuć! Z ESENCJĄ PERFUM : ANGEL - tak właśnie jest.
Potwierdzam słowa producenta,że wystarczy 1 - 2 psiknięcia dziennie by zapach był wyczuwalny - nawet następnego dnia :) Jedynym jej minusem jest opakowanie,które nie do końca mi się podoba - nie zmienia,to jednak faktu - że aplikacja jest łatwa.
Jestem baaardzo zadowolona z jakości i trwałości tej ESENCJI - z czystym sumieniem polecam!
Moja ocena,to 6/6.

NOWOŚCI :)


Nowy JOY BOX :)


- BIEDRONKA - OCEANIA - ŻEL POD PRYSZNIC! 2 x 2,99 zł
- KUBEK TERMICZNY - UPOMINEK od Najdroższego :*
- BIEDRONKA - KUBEK! 7,99 zł



17 komentarzy:

  1. Zapachów w ogóle nie znam;)
    Ale za to bardzo podoba mi się zawartość JOYBOX - chyba najlepsze pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten zapach:)Kubki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznane mi zapachy :)
    Świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tym zapachem Angel ale fajnie, że ta woda jest całkiem trwała.

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam perfumy Angel, szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja bratowa uwielbia takie perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego sklepu, ale będę miała na uwadze gdy będę szukała trwałego zapachu. Jak juz oczywiścię przetrzebię trochę zapasy...

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś byłam w biedrze i strasznie żałuję, że to były ekspresowe zakupy i nie rozejrzałam się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią sprawdziłabym zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more success
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Angel, ale jej podróbki rzadko sa w stanie mnie mile zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń