czwartek, 11 lutego 2016

RECENZJA - DOVE - AVANCED HAIR SERIES - REGENERATE NOURISHMENT - KOSMETYKI DO WŁOSÓW!

Dobry Wieczór :*
To była ciężka noc i ciężki dzień...
Byłam w pracy ok.14H - miałam ogrom pracy - jestem padnięta pomimo iż większą część dnia przespałam...Mam nadzieję,że nadchodząca noc przyniesie mi ukojenie i naładuje wyładowane baterie :)

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy
DOVE : http://www.idoveyou.pl/pl/ - ZAPRASZAM!



- DOVE - AVANCED HAIR SERIES - REGENERATE NOURISHMENT - SZAMPON!
250 ml / ok.20,00 zł


SZAMPON - to część zaawansowanego programu, z ekstraktem z CZERWONYCH ALG + KERATIN NUTRI COMPLEX,który regeneruje nawet bardzo zniszczone włosy,aby stały się gładkie,silne i bez uszkodzeń.

- DOVE - AVANCED HAIR SERIES - REGENERATE NOURISHMENT - ODŻYWKA!
250 ml / 20,00 zł


ODŻYWKA - to część zaawansowanego programu, z ekstraktem z CZERWONYCH ALG + KERATIN NUTRI COMPLEX,który regeneruje nawet bardzo zniszczone włosy,aby stały się gładkie,silne i bez uszkodzeń.

- DOVE - AVANCED HAIR SERIES - REGENERATE NOURISHMENT - MASKA!
200 ml / ok.20,00 zł


Kremowa MASKA regenerująca do bardzo zniszczonych włosów.


- DOVE - AVANCED HAIR SERIES - REGENERATE NOURISHMENT - SERUM I OLEJEK -
2 W 1! 50 ml / ok.25,00 zł


SERUM I OLEJEK - 2 W 1 - to ostateczny ratunek dla włosów.Zaawansowany program DOVE - regeneruje nawet bardzo zniszczone włosy,aby stały się gładkie,silne i bez uszkodzeń.

RECENZJA :
Drogie Panie - od kiedy zaczęłam używać tej serii kosmetyków do pielęgnacji włosów - zauważyłam,że stały się one znacznie bardziej zregenerowane niż przed rozpoczęciem kuracji.
Od zawsze borykam się z nadmiernym przetłuszczaniem,wypadaniem oraz rozdwajaniem się końcówek.Stosowałam już wiele kosmetyków,które były lepsze i gorsze - nie mniej jednak powyżej prezentowana seria bardzo mile mnie zaskoczyła.Zaczynając od początku - nie mogę ominąć prostoty oraz elegancji,jaką charakteryzują się opakowania tych produktów - podobnie jest z zapachami,które są bardzo delikatne a za razem niezwykle przyjemne.Jeżeli chodzi o formułę oraz konsystencję SZAMPONU oraz ODŻYWKI :


OD DOŁU : SZAMPON - ODŻYWKA.

Oba kosmetyki są bardzo podobne - z łatwością się aplikują i rozprowadzają.
SZAMPON w połączeniu w wodą dobrze się pieni - co sprawia,że mycie włosów przy jego użyciu jest nie tylko koniecznością,ale również przyjemnością.ODŻYWKA zaś sprawia,że włosy są nawilżone oraz miękkie w dotyku.MASKA - szczerze mówiąc,to za nimi nie przepadam,ale jak już otrzymałam całą serię,to nie mogłam ominąć żadnego produktu - czy mnie czymś zaskoczyła?
Hmmm...Chyba,to jej zasługą jest,że włosy stały się intensywnie zregenerowane.
Ostatnim produktem z serii jest SERUM I OLEJEK - 2 W 1,który osobiście używam co drugi dzień,gdyż odrobinę obciąża mi włosy - nie mniej jednak przy jego regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że włosy są wygładzone a końcówki nie rozdwajają się tak,jak wcześniej.
Dla osób posiadających włosy ZNISZCZONE - serdecznie polecam :)
Całą serię oceniam na 5/6.

Kochane - już jutro - razem z Najdroższym wyjeżdżamy do Krakowa - także do blogowania wracam już w PONIEDZIAŁEK :)

Spokojnego WEEKENDU dla Was i wypełnionych MIŁOŚCIĄ : WALENTYNEK :*











13 komentarzy:

  1. lubię dove, ale tej serii jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te opakowania kosmetyków Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpocznij dziewczyno, bo teraz może i nie czujesz innych skutków niż zmęczenie, ale potem, na starość to się odbije.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii nie miałam, ale poznałam inną i się u mnie sprawdziła :) chyba moje włosy (jak i ciało) lubią Dove

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że zauważyłaś pozytywny wpływ tej serii na Twoje włosi i ich regenerację.

    OdpowiedzUsuń
  6. kuurde czyli coś dla mnie :D:) mega mi się podobają te kosmetyki :) kupię sobie przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusisz, taka seria przydałaby się moim włosom

    OdpowiedzUsuń
  8. Od niedawna stosuję olejek i liczę na dobre efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej wersji, ojj i całe wieki nie miałam niczego z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam produkty Dove - ze względu na zapach oraz to ,że po nich moje włosy są bardzo miękkie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z Dove :)

    OdpowiedzUsuń