czwartek, 25 lutego 2016

RECENZJA - DIAGNOSIS - REGITAL - ZESTAW KREMÓW DO RĄK I PAZNOKCI! + Nowa WSPÓŁPRACA :)

Witam :*
To była ciężka noc i równie ciężki dzień...
Kiedy pracuję na nocną zmianę - cały następny dzień jest zupełnie do niczego.
Dodatkowo zasmuca mnie fakt,że PADA ŚNIEG - mam go już serdecznie dość!
Chyba nie tylko Ja...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy  DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ - ZAPRASZAM!



- DIAGNOSIS - REGITAL - ZESTAW KREMÓW DO RĄK I PAZNOKCI!
40 + 100 ml / ok.13,00 zł


NAWILŻAJĄCO - ODŻYWCZY krem do rąk i paznokci - przeznaczony dla skóry delikatnej,przesuszonej,wymagającej intensywnej pielęgnacji.


NAWILŻA,ODŻYWIA i CHRONI!

Zawarty w KREMIE olejek rycynowy - idealnie nawilża,witamina E - odżywia,keratyna - odbudowuje skórę dłoni i paznokcie.


RECENZJA :
KREM DO RĄK - sprawdza się u mnie w okresie JESIENNO - ZIMOWYM.
W tym czasie - moje dłonie potrzebują na prawdę intensywnej pielęgnacji.
Są suche,spierzchnięte i mają tendencję do pęknięć...Brrr.Nic przyjemnego!
Powyżej prezentowany KREM jest dostępny w dwóch pojemnościach :
40 ml - do torebki oraz 100 ml - do domu - w tym temacie producent spisał się na MEDAL,bo chyba żadna z Nas nie przepada za nadmiarem "ciężkich" gadżetów w torebce :)
Kosmetyk ma lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza - nie ma również większych problemów z chłonnością - gdyż bardzo szybko wnika w głąb skóry - nie pozostawiając na niej lepkiej warstwy.Dodatkowym atutem o,którym należy wspomnieć jest niesamowicie przyjemny zapach,który pozostaje na dłoniach na dłuższy czas.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry dłoni.
W moim przypadku stała się ona gładka,miękka i przyjemna w dotyku.
Pierzchnięcie przestało mi nadmiernie dokuczać a i pęknięcia ustąpiły!
Już go lubię :) Moja ocena,to 6/6.

Znacie ten KREM Drogie Panie? Jakie jest Wasz zdanie na jego temat?

TAK - byłam w LIDL'u!



- LIDL - BIUSTONOSZ! 22,00 zł - to była MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia :)

Słyszałyście,że w BIEDRONCE są aktualnie dostępne baaardzo fajnie KAPCIE?
Osobiście jestem ich ogromną fanką - dlatego kupiłam aż dwie pary!


- BIEDRONKA - KAPCIE! 2 x 12,99 zł
- ROSSMANN - ŚWIECA! 4,99 zł


Nawiązałam również nową - niezwykle pachnącą WSPÓŁPRACĘ z firmą
MYDEŁKOWE LOVE : http://mydelkowelove.pl/ - ZAPRASZAM!

DOBRANOC :)

23 komentarze:

  1. Mam ten kremik do torebki - bardzo go lubię :) Biustonosz i kapciuszki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super kapcie :) Ciekawe te kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy, gratuluję nowej współpracy, jak Ty to robisz, że jak tylko do Ciebie zaglądam to informujesz o nowej współpracy??

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie zaczynam używać tego kremu do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw dla mnie ;) i piekny stanik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staniki z lidla są świetnej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremik wygląda uroczo :) i skoro się sprawdza to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać do Biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię małej pojemności kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. stanik jest czadowy, ładniejszy niż w esotiq :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te kremy, o marce również nie słyszałam, a biustonosz piękny! Gratuluję pachnącej współpracy, uwielbiam naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kremik by mi się przydał. Biustonosz mega sexi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor biustonosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem leniem jesli chodzi o kremy do rąk , zawsze zapominam o nich :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy a te kapcie się prześliczne i słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też ostatnio jestem fanką takich kapciuszków. Są cieplutkie, mięciutkie, milusie i błyskawicznie schną po upraniu w pralce.:)

    OdpowiedzUsuń