środa, 10 lutego 2016

RECENZJA - DIAGNOSIS - NOVA CLEAR - BIBUŁKI MATUJĄCE DO TWARZY!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wasze samopoczucie? W Starachowicach - pogoda znacznie się popsuła...
Jest pochmurnie i pada deszcz - nie jest on może intensywny,ale taki również potrafi dokuczyć...
Przez te ciągłe zmiany pogody - zmienia się również moje samopoczucie...
Jestem zmęczona,senna i mam bóle oczu oraz głowy - nic przyjemnego...
Macie jakiś ZŁOTY ŚRODEK na te dolegliwości?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który trzymałam w ramach współpracy od firmy DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ - ZAPRASZAM!


- DIAGNOSIS - NOVA CLEAR - BIBUŁKI MATUJĄCE DO TWARZY!
50 szt. / ok.12,00 zł


BIBUŁKI MATUJĄCE - absorbują sebum,matują skórę.


RECENZJA :
Posiadając cerę tłustą ze skłonnością do trądziku - BIBUŁKI MATUJĄCE mogą okazać się bardzo przydatnym gadżetem,który zniweluje wydzielanie sebum i zmatowi cerę - bez konieczności nanoszenia kolejnej warstwy pudru.Nie jest,to pierwsza i na pewno nie ostatni paczka BIBUŁEK,które są w moim posiadaniu - mam więc porównanie :)
BIBUŁKI od NOVA CLEAR mają poręczne opakowanie i z łatwością się je wyciąga.
Są praktycznie takie same - jak BIBUŁKI innych marek kosmetycznych.
Ich wymiar czy też struktura nie wybiegają na przód i nie działają jakoś nadzwyczajnie.
Jak na moje potrzeby - dobrze radzą sobie z nadmiarem sebum,który wydziela moja skóra i zadowalająco matują cerę - czego więcej chcieć? Moja ocena,to 6/6.

A Wy - używacie BIBUŁEK MATUJĄCYCH?



17 komentarzy:

  1. U mnie na nowo powróciła zima :D
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bibułki w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie własnie przyszła paczuszka od firmy:p biorę się za testowanie:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Mail już wysłany :)
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mail już wysłany :)
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bibułki matujące mam zawsze w torebce - super się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bibułki muszę mieć zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bibułki matujące to świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś takie bibułki, ale nie mam za dużych problemów z przetłuszczaniem cery, poza tym wiecznie zapominałam ich używać, więcej więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń