poniedziałek, 1 lutego 2016

"Czerwone Korale" :)

Dzień Dobry PONIEDZIAŁKU...
Dzień Dobry LUTY...

TAK - LUTY - jest moim a właściwie - Naszym miesiącem :*

- 7 lutego - minie - 2 lata,jak jesteśmy RAZEM z Najdroższym :*
- 14 lutego - są WALENTYNKI :*



"Mój DOM - jest tam,gdzie moje SERCE" :*

Te dwie ważne DATY - w tym roku będziemy świętowali w Krakowie.
MIŁOŚĆ jest w Nas na co dzień - ma nadzieję,że przywieziemy również mnóstwo wspaniałych wspomnień :*:*:*



CZERWONE KORALE : http://www.kwiaciarnia.starachowice.pl/ - ZAPRASZAM!

To najlepsza moim zdaniem KWIACIARNIA na terenie Starachowic w,których mieszkam.
Prowadzi ją Pani Anna Kopeć,która w swoje kompozycje wkłada nie tylko ogrom umiejętności,ale również całe swoje serce :)


Co oferują CZERWONE KORALE swoim klientom?
Wszelkie możliwe gatunki i rodzaje kwiatów dostępne w danej chwili na Giełdzie Kwiatowej w Holandii.Kwiaty z GIEŁDY - przewożone są do KWIACIARNI - szybkim,specjalistycznym transportem a na miejscu przechowywane w profesjonalnej,sterowanej elektronicznie chłodni dla kwiatów ciętych.Część produkcyjna i handlowa lokalu KWIACIARNI - posiada automatyczną klimatyzację z funkcją grzania - zapewniając przez cały rok stałe parametry klimatu - co decyduje o dobrej kondycji kwiatów wystawionych do sprzedaży.


W stałej ofercie CZERWONYCH KORALI można znaleźć : wspaniałe gatunki róż,cudowne goździki,gerberę,lilię,anturium oraz sezonowe kwiaty cięte.




To wszystko i dużo,dużo,dużo więcej znajdziecie na stronie internetowej Pani Anny,jak również na prowadzonym przez Nią Fan Page CZERWONYCH KORALI : KLIK !!!


Jako,że WALENTYNKI tuż,tuż,tuż...Pani Anna już wprowadza MIŁOSNY klimat do swojej KWIACIARNI :)


Jak WALENTYNKI - to również RÓŻE :)

KWIATY u Pani Anny - można kupić stacjonarnie,jak również w SKLEPIE INTERNETOWYM :
http://czerwonekorale.starachowice.pl/ - ZAPRASZAM!


Dla ...SZKATUŁKI... Pani Anna również przygotowała coś wyjątkowego :)
...SZKATUŁKĘ... wypełnioną po brzegi KWIATAMI :)

Serdecznie POLECAM kompozycje KWIATOWE wykonywane przez Panią Annę :)
Są one zrobione na najwyższym poziomie ze świeżych i pięknych kwiatów i co bardzo istotne - z pomysłem :) Moja ocena,to 6/6.

P.S Wszystkie umieszczone powyżej zdjęcia są własnością Pani Anny Kopeć.


Czy Wy również lubicie KWIATY?
Jakie są Waszymi ulubionymi? :)

Pozostając w temacie WALENTYNEK - mam dla Was propozycję PREZENTÓW,które zarówno Ja sama,jak i nie jedna z Was chciałaby otrzymać :)



- PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY :)


- BIELIZNA


- KOSZULKA Z NAPISEM


- PERFUMY


- KUBEK


- CZEKOLADKI


- ROMANTYCZNA KOLACJA


A Wy - o czym marzycie z okazji WALENTYNEK? :)











26 komentarzy:

  1. A ja tylko życzę spełnienia tych Twoich skrytych marzeń :*

    PS Mi wystarczy dzień spędzony z mężem w Walentynki ;)Co nie będzie w tym roku problemem, bo to niedziela <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wreszcie będą zaręczyny, już kilka razy wspominałaś, że tego pragniesz :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku jak w każdy roku będę spędzać sama chyba jehehhe ale tobie życzę miłego dnia Zapraszam na bloga

    I zapraszam też na mój kanał Zapraszam na kanał

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kwiaty, a Walentynki powinno sié obchodzi© codziennie, poprzez okazywanie sobie Miłosci i szacunku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatulka z kwiatuszkami. Ja Walentynki będę spędzać z koleżanką z pracy - mój jak i jej facet niestety są za granicą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kwiaty, najbardziej podoba mi się bukiet trzymany przez Panią Anię. Jest taki różnorodny.
    Obserwuję,jako : Żaneta Serocka
    - Lubię na FB,jako : Żaneta Serocka
    - E-mail :cytruska87@gmail.com
    - Odpowiedź na pytanie :Moim zdaniem idealnym prezentem jest poświęcenie drugiej osobie czasu i skupienie się tylko na niej. W naszym przypadku tzn. kobiet doskonałym dodatkiem będą kwiaty, czekoladki i kolacja przy świecach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kwiaty, chociaż bardziej niż te cięte w wazonie wolę te cieszące oko w ogródku. Udanych walentynek Wam życzę i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłąszam się
    obs-FB-Magdalena B
    lady1307@interia.pl
    Odp. Związku z tym, że aktualnie jestem singielką to moim wymarzonym prezentem byłby idealny tj.: męski, przystojny, czuły i czasami może zachować się jak Pan Grey:D moin idealnym prezentem byłby idealny facet;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie juz te Walentynki nie ruszają, może dlatego że jesteśmy małżeństwem już parę dobrych lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. WZÓR :
    - Obserwuję,jako :Magdalena P
    - Lubię na FB,jako :Kosmetyczny Świat Magdaleny
    - E-mail : magdalenapozoga@op.pl
    - Odpowiedź na pytanie : Moim zdaniem idealnym prezentem na walentynki jest miłość naszego ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  11. - Obserwuję,jako : wiolkaa93
    - Lubię na FB,jako : Magda N
    - E-mail : mojczyk@wp.pl
    - Odpowiedź na pytanie : moim zdaniem najlepszym prezentem bedzie obecność, bliskosc tej naszej drugiej połówki

    OdpowiedzUsuń
  12. - Obserwuję,jako : włosovelove.
    - Lubię na FB,jako : Syndia D.
    - E-mail : wlosovelove@o2.pl
    - Odpowiedź na pytanie : Uważam, że Walentynki nie są dniem, w którym facet koniecznie musi się na Nas wykosztować. Cenie sobie pomysłowość i takie prezenty lubię. Coś w co mój chłopak musiał włożyć serce, bo nie sztuką jest iść do kwiaciarni i wydać fortunę na piękny bukiet róż. Mój kochany w tamtym roku podarował mi Kinder Niespodziankę, pomyślałam "fajnie, zjem sobie :D". Oczywiście najważniejszą częścią było zerknięcie na zabawkę i jakie moje zdziwienie było wielkie gdy zamiast niej ujrzałam liścik miłosny napisany przez mojego faceta :) Taka niespodzianka to naprawdę udany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: CzarnoToWidzę
    na Fb lubię jako: Agnieszka Dudzińska
    E-mail: sztyft@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie: Myślę, że najleszy prezent jest zrobiony własnoręcznie i od serca. Ja w tamtym roku dostałam 120 kartkowy zeszyt cały zapisany tym za co mnie kocha :)) było to bardzo miłe i słodkie. + oczywiście czekoladki bo jestem łakomczuszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję,jako : dorota wysocka
    Lubię na FB,jako : Dorota Wysocka
    E-mail : dorota_wysocka@epf.pl
    Odpowiedź na pytanie : romantyczna kolacja

    OdpowiedzUsuń
  15. - Obserwuję,jako : lizzie
    - Lubię na FB,jako : Elżbieta Świtulska
    - E-mail : lizzie@wp.pl
    - Odpowiedź na pytanie : wino wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. - Obserwuję,jako : lizzie
    - Lubię na FB,jako : Elżbieta Świtulska
    - E-mail : lizzie@wp.pl
    - Odpowiedź na pytanie : wino wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. - Obserwuję,jako :Truskawkowy Świat
    - Lubię na FB,jako :Dorota Walczak
    - E-mail :panterka241@gmail.com
    - Odpowiedź na pytanie :Wystarczy mi tylko jego obecność<3

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) przepiękne te kwiaty, dobrze mieć taką zaufaną kwiaciarnię :)

    OdpowiedzUsuń