środa, 27 stycznia 2016

RECENZJA - WYDAWNICTWO ZNAK - KATARZYNA MICHALAK - SEKRETNIK - CZYLI PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie? Jak Wam minął dzisiejszy dzień?
Ja byłam w PRACY - niedawno wróciłam...Odrobinę jestem zmęczona,ale motywuje mnie fakt,że mam wolną NIEDZIELĘ,którą spędzę w całości z Najdroższym :*
Nie wybiegając jednak tak bardzo do przodu - ZAPRASZAM Was na nowy post...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od
WYDAWNICTWA ZNAK : http://www.znak.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO ZNAK - KATARZYNA MICHALAK - SEKRETNIK - CZYLI PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE! 36,90 zł


Sięgnij po marzenia!

Willa?Lexus?Książę?A może po prostu dobra praca?

Wcale nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki,by spełnić swoje pragnienia.

Wystarczy wyobraźnia,odwaga i drobna pomoc SEKRETNIKA.


Była zwyczajną Dziewczyną...Gnieździła się w maleńkiej kawalerce i nienawidziła swojej pracy.
Pewnego dnia stała się autorką bestsellerów,Kobietą sukcesu,a SEKRETNIK napisała w swoim wymarzonym domku pod lasem.Kopciuszek?Nie! - Drimerka,która zdobyła się na szczerą rozmowę z samą sobą...

SEKRETNIK - to bardzo osobisty,praktyczny poradnik,jak uwierzyć w moc marzeń i dostrzec te,które są na prawdę Nasze...

RECENZJA :
Hmmm...No cóż - uwielbiam czytać,ale KSIĄŻKI,które napisane są z sensem i co równie ważne - z sercem...W SEKRETNIKU pokładałam duże nadzieje - na przeczytanie czegoś WARTOŚCIOWEGO - niestety...Ogromnie się zawiodłam.Książka ma pomóc czytelniczce w osiągnięciu tych najważniejszych marzeń - wprowadzenia ich do rzeczywistości - sprawienia by stały się realne...W tym celu autorka proponuje Nam zakup : zeszytu oraz długopisu,by wraz z Nią pracować,zapisywać i wprowadzać w życie kolejne kroki do osiągnięcia wymarzonego SUKCESU.
Chce pokazać,że pomimo wielu trudności,które pojawiają się na Naszej drodze - spełnienie MARZEŃ jest na wyciągnięcie ręki - owszem - nie od dziś jest,to faktem,.PORADNIK napisany jest w luźnym,humorystycznym tonie z nutką ironii...Jednak - ZŁOTE RADY,które są w nim zawarte - przyprawiają o...BÓL GŁOWY...Dlaczego? Jak dla mnie są one pozbawione większego sensu i w dużej mierze mijają się one z celem...Całość przepełniona jest męczącymi żartami,które powtarzane są wręcz do znudzenia...Po przeczytaniu tej KSIĄŻKI nie czuję się wzbogacona o nowe informacje oraz cenne rady...Niestety,ale nie polecam...Moja ocena to 1/6.

A Wy- znacie tę KSIĄŻKĘ?
Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Wczoraj - razem z Kochaną Mamą - wybrałyśmy się na BABSKIE WYJŚCIE :)
Była KAWA,CIASTKO oraz KINO - DZIĘKUJĘ i Kocham ponad wszystko :*:*:*




Wczoraj - otrzymałam również przesyłkę z kontynuacją WSPÓŁPRACY z firmą
DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ - ZAPRASZAM!


DOBRANOC :*



11 komentarzy:

  1. Ach taki wypad z mamcią i ja bym chciała. Muszę kiedy swoją mamciś wziąć na zakupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczna kawka, już strasznie długo nie sięgałam po książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam książki, ale chętnie się z nią zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że książka nie spełniła oczekiwań. Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem o jaki przepis na sukces dokładnie chodzi :) bo ogólnie lubie takie prsychologiczne książki, ale ta chyba nie do końca jest taka xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam szkoda że nie spełniła Twoich oczekiwań tym bardziej ,że pokladałaś w niej nadzieję:/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytałam jeszcze nigdy książek tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń