poniedziałek, 4 stycznia 2016

RECENZJA - PEDIGREE - DENTASTIX! + Mój Sylwester :*

Dobry Wieczór :*
Mamy Nowy 2016 Rok - jak spędziłyście SYLWESTRA? :)


U mnie a właściwie - u Nas - było bardzo przyjemnie :) Razem z Najdroższym zostaliśmy ZAPROSZENI na DOMÓWKĘ do mojej koleżanki z pracy :)



Z Najdroższym :*


Z Panią Domu - DZIĘKUJĘ za to,że JESTEŚ oraz za szampańską ZABAWĘ :):*



WITAMY Was serdecznie w Nowym 2016 Roku i życzymy wielu WSPANIAŁYCH chwil :)

Wraz z Nowym Rokiem - od siebie dla siebie - z największym MARZENIEM,które mam nadzieję niebawem się spełni :*



Kochane...
Jakiś czas temu udało mi się dostać do Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego dla właścicieli PSÓW i KOTÓW : https://wiemjakkarmic.pl/ - ZAPRASZAM!


Mój pies WOJTEK - dostał paczkę z żywnością na 2 TYGODNIE karmienia :)


Radości nie było końca...Mój PIES - jest typem ŻARŁOKA :p

- PEDIGREE - DENTASTIX!  180g / ok.8,00 zł


PEDIGREE DENTASTIX posiada unikalny kształt X.
Stosowany codziennie,dzięki aktywnym składnikom oraz specjalnej powierzchni ściernej pomaga ograniczyć powstawanie kamienia nazębnego nawet do 80%.Zostało to udowodnione badaniami klinicznymi.



RECENZJA :
Hmmm...Ciężko jest napisać RECENZJĘ oczami,a przede wszystkim walorami smakowymi PSA.
Produkty PEDIGREE są częstymi gośćmi w Naszym domu.WOJTEK ze smakiem zajada się zarówno karmą mokrą,suchą,jak i wszelkiego rodzaju przekąskami - w tym DENTASTIX.
Są one dosyć duże - dzięki czemu zwierzak "poczuje",że coś schrupał.Mają lekko miętowy zapach - chyba,że jest to moje wrażenie i przy regularnym stosowaniu przez PSA - na pewno niwelują nieprzyjemny zapach z jego pyszczka.Jak jest z ograniczeniem powstawania kamienia nazębnego - tego za bardzo nie wiem,ale...Nie zauważyłam żeby mój PIES się z nim borykał,także coś w tym musi być,że DENTASTIX niweluje jego powstawanie.WOJTKOWI taka przekąska,jak najbardziej odpowiada,gdyż wsuwa ją,aż mu się uszy trzęsą :p
Moja ocena,widziana oczami PUPILA,to 6/6.

A Wy? Jakie PRZEKĄSKI dajecie swoim PUPILOM?
Co lubią najbardziej?

DOBRANOC :*



9 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla Was w tym roku! Dąż do realizacji marzeń, dasz radę :* A na dobrą domówkę sama z chęcią bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy zwierzak :)
    A Sylwestra spędziłam z mężem i znajomymi na balu w restauracji, było rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam całusy i życzenia w nowym roku :)
    Też biorę udział w tej psiej akcji

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że była dobra impreza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ze sylwestra, słodki psiak, moje mają dni gdy jedzą bez opamiętania i takie, w których w ogóle nie mają apetytu na nic

    OdpowiedzUsuń