wtorek, 12 stycznia 2016

RECENZJA - MISTIC - ECO CERA - PUDER BAMBUSOWY & PUDER RYŻOWY!

Witam.
Co u Was DOBREGO? Jak Wasze dzisiejsze samopoczucie?
W Starachowicach jest szaro i deszczowo - przez co moje samopoczucie nie należy do najlepszych.
Mam nadzieję,że jutro będzie lepiej :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy MISTIC : http://www.cosmetics-online.pl/ - ZAPRASZAM!


- MISTIC - ECO CERA - PUDER BAMBUSOWY! 8g / 14,99 zł
- MISTIC - ECO CERA - PUDER RYŻOWY! 8g / 18,50 zł


- MISTIC - ECO CERA - PUDER BAMBUSOWY! 8g / 14,99 zł


PUDER BAMBUSOWY - ECO CERA - wykonany jest z pędów bambusa indyjskiego - najdelikatniejszej i najbogatszej w składniki odżywcze części rośliny.Nie byle jakiej rośliny - według tradycji chińskiej BAMBUS przynosi szczęście,jest też odwiecznym  symbolem miłości.
Dzięki dużej zawartości krzemionki - proszek BAMBUSOWY charakteryzuje się wysoką absorpcją sebum i wilgoci,matuje więc skutecznie i długotrwale.W kulturze dalekowschodniej ceniony jest za swą skuteczność nawet w tak ekstremalnych warunkach,jak wysoka wilgotność i temperatura.
PUDER BAMBUSOWY - ECO CERA - ma postać białego,lekkiego pyłku.
Naniesiony na skórę  natychmiast staje się transparentny i stapia się z kolorytem cery.
Zawartość silnie przywierających do powierzchni skóry protein jedwabiu istotnie przedłuża trwałość kosmetyku - jednocześnie nadając cerze wyjątkową gładkość.

WŁAŚCIWOŚCI :
- produkt hipoalergiczny,bez parabenów,bez talku
- silny absorbent sebum,dzięki zawartości krzemionki i protein jedwabiu
- nadaje cerze sprężystość i jedwabistą gładkość
- nie zatyka porów,nadaje naturalny efekt
- niezwykle łatwy w aplikacji
- stapia się z kolorytem cery
- delikatny,transparentny,lekki

- MISTIC - ECO CERA - PUDER RYŻOWY! 8g / 18,50 zł


PUDER RYŻOWY stosowany  jest w kosmetyce  od wieków.
Znany i stosowany był już w starożytnej medycynie ajuweryjskiej,jako specyfik łagodzący stany zapalne skóry.Jest on jednym z sekretów pięknych i zawsze młodych Azjatek ceniących jego doskonałe właściwości.Wygładza cerę - nadając jej aksamitną i jedwabistą gładkość.
Wchłania nadmiar sebum długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i zdrowy wygląd przez wiele godzin.W momencie zetknięcia ze skórą biały kolor pudru stapia się idealnie z kolorytem cery.Stosowany jako FIXER utrwala makijaż na cały dzień - sprawiając,że twarz wygląda promieniście i zdrowo nawet w 16 godzin po nałożeniu podkładu i różu.Produkt przeznaczony zarówno do profesjonalnego,jak i codziennego użytku,niezbędnik każdego wizażysty.

WŁAŚCIWOŚCI :
- produkt hipoalergiczny,bez parabenów,bez talku
- FIXER - przedłuża trwałość makijażu do 16H
- PUDER RYŻOWY,to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum
- nadaje cerze aksamitną,jedwabistą gładkość
- nie zatyka porów,daje ultranaturalny efekt
- niezwykle łatwy w aplikacji,stapia się z kolorytem cery
- delikatny,transparentny,lekki

RECENZJA :
TAK - mam cerę tłustą,skłonną do trądziku - niestety...
TAK - puder - jest moim MUST HAVE - gdyż wydzielanie SEBUM przez moją skórę,wydaje się być nie do opanowania.Jednak - dzięki pomocy PUDRU - w tym przypadku zarówno BAMBUSOWEGO,jak i RYŻOWEGO jest dużym ułatwieniem oraz dużą pomocą.
Produkty ECO CERA bardzo mile mnie zaskoczyły : w pierwszej kolejności : prostotą w wykonaniu opakowań.Nie mogę zapomnieć o wydajności,gdyż w każdym opakowaniu : PUDRU jest na prawdę baaardzo dużo - dzięki czemu wystarczy na długi czas :) Przechodząc jednak do rzeczy...
Oba PUDRY bardzo mile mnie zaskoczyły! Z łatwością się aplikują oraz rozprowadzają na twarzy. Miłym zaskoczeniem jest,że stapiają się one z kolorem cery - nie pozostawiając na niej białej poświaty.Jeżeli chodzi o działanie : oba PUDRY spisały się na MEDAL - zmniejszając wydzielanie sebum - dzięki czemu błyszczenie skóry znacznie się zmniejszyło.Podczas stosowania produktów - pory nie są zatkane a cera wygląda na świeższą i zdrowszą - oto właśnie mi chodziło!
Z czystym sumieniem - serdecznie POLECAM!Moja ocena dla obu PUDRÓW,to 6/6.

NOWOŚCI - oto i one :


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą ESENCJAPERFUM.PL :
http://esencjaperfum.pl/ - ZAPRASZAM!


KOLOROWANKI - od siebie dla siebie :)
Oraz BŁYSZCZYK od DR IRENA ERIS : http://drirenaeris.com/ - ZAPRASZAM!

Dobranoc :)



24 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak się mają te esencje perfum do oryginałów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - mój ANGEL jest niczym oryginał a na koszulce trzyma się już drugi dzień :)

      Usuń
  2. Super :) Idealny dla mojej mieszanej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam puder ryżowy i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam takiego pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiem, te pudry mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten puder ryżowy chciałam kupić, ale ostatecznie zdecydowałam się na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ryżowyu i jeszcze czeka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja :) I te pudry w bardzo atrakcyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ryżowy z Deni Carte i go luuubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, nie przepadam za "sypańcami", szkoda, że nie ma wersji w kamieniu:(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam problemów z przetłuszczaniem się skóry, więc nie potrzebuje takiego mocnego matu, ale chętnie bym go wypróbowała :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam bambusowy ale innej marki, mój ma delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto sobie zapisać te pudry, na pewno wezmę je pod uwagę w momencie zakupu tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukam jakiegoś pudru ryżowego dobrze że tu trafiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, wiele razy słyszałam, że pudry tego typu są bardzo dobre, ale myślałam że taż bardzo drogie. te są w miarę przystępnej cenie i z Twojej recenzji wynika, że są tego warte, więc naprawdę mega pozytywne zaskoczenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam cerę tłustą i dla mnie puder to równiez ,,must have", a o tym pudrze słszałam już wielee dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń