poniedziałek, 25 stycznia 2016

RECENZJA - MAROKO SKLEP - SZAMPON ARGANOWY Z GLINKĄ GHASSOUL - DO SKÓRY WRAŻLIWEJ! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - po wolnym WEEKENDZIE - korzystam z 2 dni URLOPU :)
Cieszę się,że mam możliwość wyspania się - to cenię najbardziej podczas wolnych dni w pracy :)
A Wy - jak rozpoczęłyście nowy tydzień? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!


- MAROKO SKLEP - SZAMPON ARGANOWY Z GLINKĄ GHASSOUL - DO SKÓRY WRAŻLIWEJ! 250 ml / 25,31 zł


SZAMPON przeznaczony jest do codziennego mycia włosów.
Formuła kosmetyku została opracowana na bazie naturalnej,bogatej w mikroelementy glinki GHASSOUL - wydobywanej z ekologicznie czystego obszaru gór Atlas z Maroku.
SZAMPON nie wysusza włosów,odżywia oraz nadaje włosom witalność i blask.
Może być stosowany do mycia nawet najbardziej wrażliwej skóry.
Zawarta w SZAMPONIE glinka GHASSOUL delikatnie oczyszcza z tłuszczu,oddając skórze i włosom wodę oraz cenne pierwiastki.


RASUL lub GHASSOUL jest naturalną glinką mineralną,która znajduje się tylko w niewielkiej liczbie produktów wysokiej jakości.Ten składnik wykorzystywany jest przez Kobiety Orientu do pielęgnacji włosów i ciała - usuwa nadmiar sebum i toksyn - zostawiając włosy i skórę głowy - niesamowicie czyste,gładkie i nawilżone.

SZAMPON nie zawiera żadnych szkodliwych środków chemicznych,a jego formuła składa się wyłącznie z ekstraktów roślinnych,które sprawiają,że nie podrażnia on skóry głowy,a włosy stają się miękkie i czyste.

RECENZJA :
Drogie Panie - pierwszy raz miałam i mam styczność z tego typu SZAMPONEM.
Zaczynając od początku...Ma on dosyć specyficzny zapach,który nie każdemu może przypaść do gustu - jednak mnie osobiście on nie przeszkadza.Z łatwością się aplikuje oraz rozprowadza na włosach.Formuła oraz konsystencja sprawiają,że w połączeniu z wodą tworzy myjącą pianę.
Dobrze oczyszcza włosy oraz skórę głowy - nie powoduje podrażnień oraz nie uczula.
Całkiem przyjemnie się z nim współpracuje.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć,że świeżość włosów jest przedłużona - włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.
Dobrze się układają - z czystym sumieniem - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Pamiętajcie również o wciąż aktywnym KODZIE RABATOWYM na Wasze zakupy w
MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!


NOWOŚCI - i ja skorzystałam z WYPRZEDAŻY :)
Oczywiście - kupiłam tylko,to co było mi potrzebne - wybaczcie jakość zdjęć...
Na żywo UBRANIA wyglądają o niebo lepiej niż na zdjęciach :)


- TOP SECRET - KURTKA! 49,00 zł


- MOHITO - SUKIENKA! 59,99 zł - to była MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia :)


- MOHITO - SUKIENKA! 39,99 zł


- SINSAY - SUKIENKA! 19,99 zł


- LIDL - SPODNIE! 39,99 zł


- BIEDRONKA - KSIĄŻKA! 19,99 zł
- TESCO - ZESTAW : PLAYBOY! 10,50 zł
- HOUSE - OPASKA! 19,99 zł


Nowa WSPÓŁPRACA z z firmą PERFUMERIA NAINA :
http://www.perfumerianaina.pl/ - ZAPRASZAM!

To by było na tyle NOWOŚCI :)

No może jest jeszcze i jedna...


Moja namiastka WIOSNY na,którą czekam z utęsknieniem :)

16 komentarzy:

  1. Szampon z glinką zawsze mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaje czasem sama glinkę do szamponów, myślę że polubiłabym się i z tym :) Świetne łowy z wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z Mohito jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety od rana w pracy, ale jak mam wolne, to też lubie poleniuchować w łóżku, nawet jeśli nie śpię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania zycze. Ja także poszslałam na zakupach. Wyprzedaże kuszą ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki kolor pewnie ze względu na zawartość glinki
    parę razy uzyłam maseczki z glinki na sklap- ale potem nie mogłam tego domyć

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam coś podobnego z Bielendy ciekawe czy tan byłby równie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten szampon nie wygląda atrakcyjnie, ale najważniejsze jest działanie, moja skóra głowy jest bardzo wymagająca i wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten szmapon i czek ana swój pierwszy raz ;DDD

    niezłe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą sukienkę z mohito ostatnio kupiła sobie moja siostra mi także się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy szampon godny poznania :))
    Fajne nowości :))

    OdpowiedzUsuń