czwartek, 21 stycznia 2016

RECENZJA - LIRENE - BEAUTY COLLECTION - MANGO PEELING UJĘDRNIAJĄCY! + Wish List STYCZEŃ :)

Dobry Wieczór :*
ZIMA - wprost jej nie cierpię! Dzisiaj w Starachowicach ŚNIEG pada na całego...
Jest baaardzo zimno...Gorąca HERBATA towarzyszy mi przez cały dzień...
A Wy? Jak sobie radzicie z obecną POGODĄ?


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - BEAUTY COLLECTION - MANGO PEELING UJĘDRNIAJĄCY!
220g / ok.12,00 zł


Jeśli chcesz,aby Twoje ciało kusiło jędrnością,aksamitną gładkością oraz owocowym zapachem - wystarczy sięgnąć po MANGO PEELING UJĘDRNIAJĄCY.
Głęboko oczyszczający,gruboziarnisty scrub modelujący sprawi,że Twoja skóra natychmiast stanie się bardziej napięta i jędrna.Kosmetyk zawiera wosk z MANGO dzięki czemu ma działanie nawilżające i pozostawia na skórze delikatną,przyjemną warstwę odżywczą,która nadaje zmysłową miękkość i elastyczność.


RECENZJA :
Kochane - PEELING ten spisał się u mnie na MEDAL :)
Ma cudowny i co ważne - realny zapach MANGO - nie lubię kosmetyków których zapachy są przepełnione CHEMIĄ.Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że doskonale się aplikuje oraz rozprowadza na skórze.Jego drobinki peelingujące są bardzo dobrze wyczuwalne - dzięki czemu kosmetyk ten jest na prawdę dobrym zdzierakiem :) Lubię TO i lubię GO!
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która staje się bardziej jędrna,gładka oraz miękka w dotyku.Cieszy mnie również,że PEELING nie podrażnia skóry po depilacji :) Dodatkowo również nie nie uczula - jak dla mnie jest ŚWIETNY!
Serdecznie POLECAM! Moja ocena,to 6/6.

Znacie GO? :)

STYCZEŃ - wraz z Nowym Rokiem mam również kilka MARZEŃ :)
Dlatego przedstawiam Wam moją SKROMNĄ...


- KURTKA - najlepiej CZARNA i pikowana :)


- SZAL - koniecznie DUŻY i najlepiej w takim kolorze,jak na zdjęciu :)


- TOREBKA :)


- ŚWIECA DO MASAŻU :)




A Wy? O czym marzycie w tym MIESIĄCU? :)


12 komentarzy:

  1. Ja bym chciała w końcu kupić botki na obcasie, ale albo cena nie taka, albo rozmiar, albo odstają, bo wszystkie za szerokie robią, tak jak kozaki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. miałam dokładnie to samo napisać :) szczegolnie lubie wlasnie wersje mango :)

      Usuń
  3. Mam gdzieś miniaturkę peelingu z Lirene, ale chyba o zapachu żurawiny ;)
    Również planuję zakup dużego szala .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam żurawinowy peeling z tej serii lirene

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro tak go zachwalasz to też chce:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ten peeling z Lirene kiedyś na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki z Lirene, a ten różowo-szary szal mi też się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obawiam się, że przeszkadzałaby mi ta warstwa o której piszesz "odżywcza". Wolę peelingi, które nie pozostawiają żadnej warstwy.

    OdpowiedzUsuń