czwartek, 14 stycznia 2016

RECENZJA - KOSMED - A - PUERI BABY - EMULSJA DO KĄPIELI!

Dobry Wieczór :*
To był na prawdę intensywny dzień...
W pracy miałam istny - zawrót głowy,ale - przeżyłam i o dziwo - mam się całkiem dobrze :)
A jutro - powtórka egzaminu w szkole,którą w ubiegłym roku kalendarzowym - ukończyłam.
Trzymajcie proszę za mnie kciuki :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą KOSMED : http://www.kosmed.pl/ - ZAPRASZAM!


- KOSMED - A - PUERI BABY - EMULSJA DO KĄPIELI!
500 ml / ok.32,00 zł


Idealny preparat do KĄPIELI niemowląt,dzieci i dorosłych.
EMULSJA przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry.
Zabezpiecza świetnie przed utratą wilgoci przez skórę,chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.Dzięki dużej zawartości oleju parafinowego i specjalnie dobranym składnikom wysokiej jakości - preparat zapewnia skórze odpowiednią wilgotność i poziom natłuszczenia.
Emulsja ma działanie regenerujące i uspokajające.


RECENZJA :
Drogie Panie - pomimo iż produkt w głównej mierze jest przeznaczony dla niemowląt oraz dzieci,to u dorosłych posiadających skórę nadmiernie suchą - również doskonale się sprawdzi - u mnie spisał się na medal!Choć początkowo byłam do niego sceptycznie nastawiona - ze względu na zapach - a właściwie na jego brak..To działanie - zdecydowanie mnie przekonało.Jak widzicie na powyższym zdjęciu - kosmetyk w połączeniu z wodą tworzy białe myjące "mleczko".Taką też ma formułę oraz konsystencję.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która staje się nawilżona,odżywiona i miękka w dotyku - nawet bez użycia balsamu do ciała.Problem suchości i szorstkości odszedł w zapomnienie.Produkt nie podrażnia i nie uczula.Z czystym sumieniem - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Kochane - dzisiaj otrzymałam BOX NIESPODZIANKĘ od Anny :
http://avinion-jk.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ - jestem zachwycona :)


DOBRANOC - udanego WEEKENDU Wam życzę :*

12 komentarzy:

  1. Fajna emulsja, chociaż pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie produkty do kąpieli które chronią skórę przed wysuszeniem, zmiękczają wodę, często używam tego co jest polecane dla dzieci. Mam bardzo wrażliwą i alergiczną skórę. Fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszę o niej pierwszy raz, ale zaintrygowała mnie :) a box super - pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kosmetyk! i cudowny box neispodzianka "D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często sięgam po produkty dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wypróbowała z ciekawości, ponieważ mam suchą skórę.
    Cieszę się, że zawartość przypadła Tobie do gustu :)
    Ja również jestem zadowolona z paczuszki od Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała zawartość niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktu, ale z ciekawości na moją suchę skórę bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń