piątek, 8 stycznia 2016

RECENZJA - KNEIPP - ESENCJA DO KĄPIELI - GŁĘBOKI ODPOCZYNEK!

Witam :*
PIĄTEK - jak,to mówią : "WEEKENDU POCZĄTEK"...
W tym tygodniu,to stwierdzenie dotyczy również mnie - mam wolne...
I będę...


W obecnych czasach Kobieta pracująca zawodowo - powinna mieć na wszystko czas...
Bo czym jest 8H w pracy zawodowej - w porównaniu do 8H prac domowych?!
Fakt,że nie mam jeszcze męża oraz dziecka - nie czyni mnie gorszą...
Codziennie wstaję o 4:00 i kładę się spać o 22:00 - robię,to wszystko - co każda przeciętna Kobieta - wciskając pomiędzy pracę zawodową i trzy razy w tygodniu pracę dodatkową...Bywam nie wyspana i zmęczona...Często nie mam czasu dla siebie i dla przyjaciół,ale jak się chce NORMALNIE żyć,to trzeba na,to ciężko pracować...Staram się,jak mogę - lecz doba ma jedynie 24H a każdy członek rodziny oczekuje choć odrobiny uwagi...Jak wszystko ze sobą pogodzić,aby każdy był usatysfakcjonowany?Jeszcze nie znalazłam tego "ZŁOTEGO ŚRODKA"...Dlatego..Proszę jedynie o odrobinę : wyrozumiałości...

Winszuję wszystkim Kobietom,które łączą zarówno pracę zawodową z pracą domową - mnie również mam nadzieję niebawem,to spotka - i czekam z niecierpliwością na tę cudowną chwilę...


Kochane...Odbiegając od tematu...Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP :http://www.kneipp.pl/ -
ZAPRASZAM!


- KNEIPP - ESENCJA DO KĄPIELI - GŁĘBOKI ODPOCZYNEK!
100 ml / ok.25,00 zł


ESENCJA DO KĄPIELI - GŁĘBOKI ODPOCZYNEK z naturalnym olejkiem eterycznym PACZULI i wartościowym ekstraktem z DRZEWA SANDAŁOWEGO wspiera głęboki odpoczynek i duchowy spokój.


Obszerne badania naukowe Instytutu Psychofizjologii Stosowanej GmbH potwierdzają intensywne działanie ODPRĘŻAJĄCE.

OLEJEK PACZULI : odpręża i pomaga utrzymać wewnętrzny spokój.
DRZEWO SANDAŁOWE : znane jest ze swojego uspokajającego i odprężającego działania.

W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody OLEJKI ETERYCZNE roztaczają swój naturalny aromat...


RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli chodzi o KĄPIEL,to jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju "umilaczy",które urozmaicą każdą kąpiel.Z ESENCJĄ DO KĄPIELI mam styczność pierwszy raz...
Jakie jest moje zdanie na jej temat?Hmmm...Na pewno dużym plusem jest szklana,estetyczna buteleczka - co czyni produkt bardziej luksusowym.Jak widzicie na powyższym zdjęciu - ESENCJA ma kolor atramentu oraz wodnistą konsystencję.Zapach jest charakterystyczny - drzewny - takie właśnie zapachy są moimi ulubionymi!.Do każdej kąpieli aplikuję jedną nakrętkę produktu - wlewając ją pod bieżący strumień wody.ESENCJA niestety ale z jednej strony nawet dobrze - BARWI!Jeżeli chodzi o wodę - jest OK.
Jednak przy bezpośrednim kontakcie z ciałem - już nie jest tak dobrze,bo zabarwienie ciężko jest usunąć...Jej docelowe przeznaczenie - jak najbardziej się sprawdza :) Kąpiel jest odprężająca dla ciała oraz aromatyczna dla zmysłów...Jej regularne użytkowanie zapewnia błogi spokój dla ciała!
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - lubicie tego typu dodatki do KĄPIELI? :)


Kochane - jakiś czas temu zamówiłam Glossy Box : PIELĘGNACJA z wyprzedaży za ok.30,00 zł.
W dniu dzisiejszym do mnie dotarł - z taką oto zawartością.

Co o niej sądzicie? Warto było? :)

20 komentarzy:

  1. Kolor mnie zaskoczył :) Do tego jeszcze to, że barwi skórę... Tak czy inaczej bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po co barwią takie kosmetyki, rozumiem gdyby był to produkt dla dzieci a tak to dla mnie coś zbędnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomijając ten kosmetyk, czemu miałabyś się uważać za gorszą? Ja mam troje dzieci i szczerze to więcej czasu od Ciebie :) Pracujesz,starasz się i dobrze, bo kiedy jak nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardzziej wkurza presja otoczenia. Rok jestem po ślubie i wszyscy lepiej ode mnie wiedzą że teraz właśnie powinnam mieć dziecko. I wiele kolezanek (zwlaszcza tych z malych miejscowosci ktore nie pracuja a dzieci maja juz od dawna) daje mi wlasnie do zrozumienia , że co tak ja mogę wiedzieć o życiu. Mam hajlajf i labe bo przeciez nie mam obowazkow. Tylko leze i pachne. Podczas ostatniego spotkania i tego typu tekstow odcielam sie, ze widocznie dobrze zrobilam stawiajac na kariere i dalsza edukacje skoro tak narzekaja. A wracając do tematu☺bardzo lubię takie pachnące olejki do kąpieli. A nie barwi wanny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam, ale kuszą mnie produkty Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawartość Glossy Box jest całkiem fajna, ja już mam aż za dużo pielęgnacji. uwielbiam kąpielowe umilacze i mam wielką chęć na produkty kneipp

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam prysznic i takie kąpiele niestety odpadają :( a czasem przydałby się taki relaks po całym dniu dzielonym między pracą, uczelnia i domem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłabym się na taki umilacz. ;]
    W GlossyBoxie widzę kilka ciekawych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że odpoczynek tylko w olejku. Doba ma niestety za mało godzin...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten olejek, zapach świetny, ale najbardziej cieszy mnie kolor wody w wannie, naprawdę konkretny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli brała bym kąpiele a nie prysznic, to chyba bym się nie skusiła na niego..

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tą pracą to teraz faktycznie ciężko. Aby się utrzymać niestety trzeba pracować wiele godzin.

    OdpowiedzUsuń