wtorek, 5 stycznia 2016

RECENZJA - EPLAKATY - PLAKATY!

Dzień Dobry :*
Co u Was dzisiaj DOBREGO?
Ja - korzystam z WOLNEGO :)
Nadrabiam zaległości związane z DOMEM :
porządki,porządki i jeszcze raz porządki...


Nie mniej jednak mam również chwilę,aby przedstawić Wam recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy
EPLAKATY : http://www.eplakaty.pl/ - ZAPRASZAM!


- EPLAKATY - ZASADY W TYM DOMU - PLAKAT - 50 x 70 - 19,90 zł - KLIK !!!


- EPLAKATY - IDEALNA - PLAKAT - 50 x 70 - 19,90 zł - KLIK !!!


Szukasz oryginalnych,wykonanych z najwyższą starannością dekoracji?
EPLAKATY drukują dla Ciebie na materiałach najlepszej jakości a graficy ciągle przygotowują ciekawe,nowoczesne wzory PLAKATÓW.PLAKAT drukowany jest na grubym i mocnym papierze satynowym o gramaturze 220 g / m2 przez polskiego producenta.Dzięki temu umieszczony w ramie nie marszczy się i świetnie prezentuje przez długi czas.Powierzchnia PLAKATU jest matowa,zadrukowana w technologii druku cyfrowego - co pozwoliło uzyskać głębokie nasycenie kolorów i niesamowitą ostrość obrazu.Wybierając PLAKATY macie pewność,że otrzymacie fantastyczną jakość.Wszystkie PLAKATY posiadają licencję - otrzymacie więc oryginalny produkt.
PLAKATY zostały wydrukowane przy użyciu ekologicznych atramentów co czyni je przyjaznymi dla środowiska.

RECENZJA :
Drogie Panie - już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad oryginalnym PLAKATEM,który będę mogła powiesić w domu - urozmaicając jego wnętrze.Z pomocą przyszła nowa WSPÓŁPRACA,która zaowocowała powyższymi PLAKATAMI z oryginalnym przesłaniem.
Na początku muszę zaznaczyć,że tak,jak obiecuje producent - PLAKATY są wykonane z wysokiej jakości papieru - który jest gruby i mocny.Druk jest bardzo wysokiej jakości - dzięki czemu grafika jest wyraźna i przyjazna dla oka.Po umieszczeniu w antyramie bądź ramie stanowi fantastyczne wykończenie każdego wnętrza.Pierwszy PLAKAT zdobi Nasz PRZEDPOKÓJ,drugi zaś wisi w POKOJU - wywołując uśmiech na twarzy - każdego dnia :)
Moja ocena,to 6/6.

Jak Wam się podobają? Co sądzicie o tego typu DEKORACJACH?




15 komentarzy:

  1. ja wczoraj ostro sprzątałam ale jeszcze jutro czeka mnie to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawy pomysł ;) Kochana wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie są <3 szczególnie właśnie te z kategorii typografia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna forma dekoracji mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to świetne rozwiązanie by urozmaicić dom/mieszkanie/pokój. Ostatnio nawet się zastanawiałam nad czymś podobnym:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. taki plakat fajny przydałby mi się do salonu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) przydałby mi się jakiś do akademika :)

    OdpowiedzUsuń