wtorek, 19 stycznia 2016

RECENZJA - DIAGNOSIS - DERMASTIC - SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW + PLASTRY PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!

Dzień Dobry :*
WEEKEND minął w mgnieniu oka...
U Nas był owocny w UROCZYSTOŚCI rodzinne i te mniej rodzinne - nie mniej jednak w SOBOTĘ,jak i w NIEDZIELĘ gościliśmy się :) Było SYTO i RADOŚNIE.
A co u Was DOBREGO? Jak Wam minął WEEKEND? :)




Moje "małe" ukochane skończyło 6 lat :*:*:*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/  - ZAPRASZAM!




-  DIAGNOSIS - DERMASTIC - SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!
200 ml / CENY tego produktu nie mogłam nigdzie znaleźć

Specjalistyczny SZAMPON przeciw wypadaniu włosów - został opracowany dla Kobiet i Mężczyzn z problemem przedwczesnego wypadania włosów.Składniki odżywcze kompleksu BAICAPIL TM (kiełki soi i pszenicy bogate w cukry,tarczyca bajkalska,arganina) chronią komórki mieszków włosowych przed starzeniem - dzięki czemu wydłużają fazę anangenową wzrostu włosów.
BAICAPIL TM dodatkowo pobudza aktywność i żywotność istniejących mieszków - stymulując wzrost nowych włosów oraz zwiększając ich objętość.Skuteczność kompleksu BAICAPIL TM została potwierdzona badaniami in vitro,in vivo - przeprowadzonymi pod kontrolą dermatologiczną.


- DIAGNOSIS - DERMASTIC - PLASTRY PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!
56 szt. / ok.85,00 zł

PLASTRY PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW to skuteczny i wygodny w aplikacji produkt wzmacniający cebulki włosów.Stosowany systematycznie na skórę w okolicach owłosionej części głowy powstrzymuje wypadanie włosów.
PLASTRY wykonane są z oddychającego tworzywa,w którego warstwie przylegającej do ciała rozproszone są składniki aktywne.PLASTER przyklejony na skórę uwalnia stopniowo substancje odżywcze mające na celu wzmocnienie cebulek włosów,powstrzymanie wypadania włosów,a także wspomaganie ich odrastania.



fot. http://zakupy.shoparena.pl/

RECENZJA :
Drogie Panie - jeżeli borykacie się z problemem nadmiernego wypadania włosów - kosmetyki z serii DERMASTIC mogą okazać się dla Was dużym wybawieniem.
Osobiście pierwszy raz miałam z nimi styczność - dzięki czemu na własnej skórze przekonałam się o ich dobroczynnym działaniu.Zacznę od SZAMPONU,który ma bardzo delikatny,praktycznie nie wyczuwalny zapach oraz dosyć gęstą formułę i konsystencję - nie przeszkadza,to jednak w jego aplikacji na włosach.W połączeniu z wodą - daje gęstą,myjącą pianę.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć jego wpływ na włosy oraz skórę głowy - wypadanie w znacznym stopniu się zmniejsza - jednak...Włosy tuż po wysuszeniu są jakby NAWOSKOWANE i baaardzo szybko się przetłuszczają - czego równie baaardzo nie lubię...Przechodząc do PLASTRÓW - TAK!
Jak dla mnie są one absolutnym HITEM :) Zacznę od faktu,że nie wywołują one ani podrażnień ani alergii! Z niezwykłą łatwością się aplikują i nie przeszkadzają w normalnym funkcjonowaniu.
Choć okres oczekiwania na widoczne efekty może być dla niektórych nieco uciążliwy - to opłaca się na niego czekać :) Włosy przestają wypadać! Być może jest,to zasługa obu produktów - nie mniej jednak dla mnie liczy się efekt,który jest na prawdę zadowalający :) Moja ocena,to :
- SZAMPON 3/6
- PLASTRY 6/6.

A Wy - znacie PRODUKTY tej marki?


11 komentarzy:

  1. Czego to nie wymyślą :) Pierwszy raz słyszę o plastrach na wypadanie włosów. Ważne że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na wlosach najlepiej sprawdza sie jednak herbatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra :) Nie mogę się doczekać aż przyjdą ;)
    A impreza super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tymi plastrami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni. jestem na diecie i staram się jej przestrzegać ale na widok takich łakoci aż ślinka cieknie. ciekawe są te plastry

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o plastrach do włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mojego chłopaka przydalby się taki zestaw przeciw wypadaniu włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. coś czuję , że ten szampon przetłuszczał by mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy torcik!

    Wszystkiego, co najlepsze dla Zuzi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plastry mnie zaciekawiły, choć miałabym pewnie wątpliwości co do ich skuteczności. Z drugiej strony to po prostu inna forma suplementacji, a skoro ona działa, to czemu plastry miałyby nie działać?

    OdpowiedzUsuń