wtorek, 26 stycznia 2016

RECENZJA - CD - DEO ATOMIZER - CYTRYNA & OWOC GRANATU!

Witam.
Ostatni dzień URLOPU - jutro wracam do pracy...
Nie mam na,to ani siły ani ochoty...Atmosfera jest gęsta a obowiązków jest wręcz nie do przerobienia...Czy u Was w pracy również miewacie takie "okresy",gdzie wszystko jest na NIE?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy CD : https://cd-koerperpflege.de/pl/ - ZAPRASZAM!

- CD - DEO ATOMIZER - CYTRYNA & OWOC GRANATU!
75 ml / ok.15,00 zł


DEZODORANTY CD w atomizerze o zapachu CYTRYNY oraz OWOCU GRANATU - łączą w sobie naturalną pielęgnację i długotrwałą świeżość!

- Przebadane dermatologicznie.
- Posiadają pH neutralne dla skóry.
- Odpowiednie dla skóry wrażliwej.
- Nie pozostawiają białych śladów.
- Nie zawierają soli aluminium.

RECENZJA :
Hmmm...Tak na prawdę - to nie wiem od czego powinnam zacząć...
DEO ATOMIZER - zarówno w wersji CYTRYNOWEJ,jak i OWOC GRANATU charakteryzują się naturalnymi a za razem świeżymi zapachami.Jest,to ich dużym atutem - zupełnie tak samo,jak wydajność:) Jednak jak dla mnie doskonale sprawdzają się,jako odświeżająca MGIEŁKA ZAPACHOWA - gdyż w moim przypadku,jako ANTYPRESPIRANT - zupełnie sobie nie poradziły.
Choć tuż po rozpyleniu szybko zasychają na skórze,to nie zachowują ochrony przed potem w takim stopniu,jaki by mi odpowiadał.Faktem jest,że nie podrażniają i nie uczulają - nie pozostawiają również białych śladów - dzięki czemu nie pójdą w odstawkę.Będą idealnymi MGIEŁKAMI ZAPACHOWYMI na cieplejsze dni.Na tę chwilę raczej nie zdecyduję się na ich zakup w przyszłości,jednak te dwie wersje zapachowe,które już mam - zużyję do końca.
Moja ocena,to 3/6.

A Wy - znacie te produkty?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Pozdrawiam :*




18 komentarzy:

  1. Prezentuje się ciekawie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znalazłam dobrego, naturalnego dezodorantu...Schmidt's bardzo fajnie działa, jest skuteczny ale niestety podrażnia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że chociaż ładnie pachną :) Szkoda że nie do końca chronią przed potem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa zapachu
    Od czasu do czasu robie kurację Etiaxilem, a tak w przerwie stosuję zwykłe antypersipranty
    Ten chyba raczej używałabym do odświeżania ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z CD jeszcze nic nie miałam. Ciekawa jestem zapachów

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę antyperpiranty w kulce, zazwyczaj wybieram Nivea. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nic tej firmy ;/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie używam mgiełek... prędzej w gorące dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to kiepsko deo musi trzymac

    OdpowiedzUsuń
  10. mam spray i faktycznie nadaje się do traktowania wyłącznie jako mgiełka a kulka niestety nie chroni tak jakbym sobie tego życzyła, więc oprócz zapachu nic mi się nie podoba w tych produktach :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze nie zapewnił Ci ochrony takiej jaką potrzebujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubie ich kulke pod paszke :) granat

    OdpowiedzUsuń
  13. czaiłam się na nie ostatnio w Hebe ale skoro nie radzą sobie to szkoda wydawać na nie pieniążki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jesczez nic z tej marki i nawte nie żałuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę poszukać, lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń