czwartek, 3 grudnia 2015

RECEZJA - TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - FOCUS & FIX - KOREKTOR - 01!

Hello :*
Dlaczego praca w NOCY potrafi być taaaka męcząca?
A następny dzień taaaki niecodzienny?
Czy Wy również po pracy w NOCY - jesteście zupełnie bez energii?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą TOP LOOK : http://www.e-toplook.com/ - ZAPRASZAM!


- TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - FOCUS & FIX - KOREKTOR - 01! 8,50 zł


KOREKTOR w płynie pod oczy i do twarzy,który maskuje oznaki zmęczenia,cienie pod oczami,drobne zmarszczki,przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry.
Lekka formuła świetnie łączy się z kremem,bazą,podkładem lub pudrem.



RECENZJA :
KOREKTOR - od tego kosmetyku oczekuję baaardzo dobrego krycia.
Jest,to dla mnie ważne gdyż posiadam cerę tłustą ze skłonnością do trądziku...
Jeżeli korektor,nie zakryje - tego co potrzeba - w moim przypadku sam podkład sobie nie poradzi.
Jeżeli chodzi o KOREKTOR z Make Up Revolution - ma on praktyczne opakowanie,dzięki któremu z łatwością się go używa - jednak jak dla mnie ma za jasny kolor i niestety zbyt słabe krycie...
Niezbyt dobrze radzi sobie nawet z najmniejszymi niedoskonałościami - nie zakrywając ich.
Cieni pod oczami oraz przebarwień nie mam,więc nie miałam możliwości sprawdzenia go na innej płaszczyźnie.W obecnej sytuacji nie spełnia on moich oczekiwań.
Moja ocena,to 2/6.

Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. To chyba logiczne wnioski z tej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywam korektora takiego także się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że jest rzadki i słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko znaleźć dobry korektor. Co do pracy w nocy, to ja akurat mam szczęście, że nie muszę ale współczuję, bo to jest wbrew zegarowi biologicznemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jasny kolor, słabe krycie więc produkt nie dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam dobrego korektora, widzę, że ten to jeszcze nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że korektor się u Ciebie nie sprawdził, gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  8. W żadnej pracy nigdy nocek nie miałam, zawsze na rano.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze sie nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za korektorami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tego korektora, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń