wtorek, 22 grudnia 2015

RECENZJA - PHARMACERIS - SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wasze przedświąteczne samopoczucie?
CHOINKA ubrana?PREZENTY spakowane?DANIA na WIGILIĘ są w trakcie przygotowywania?
U mnie - wszystko na pełnych obrotach,choć w głównej mierze - to MAMA jest w centrum dowodzenia - nie mniej jednak pomagam,jak mogę by ze wszystkim zdążyć na czas :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMACERIS - SPECJALISTYCZNY SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO SKÓRY ŁOJOTOKOWEJ! 250 ml / ok.22,00 zł


SZAMPON do mycia i pielęgnacji włosów z tendencją do przetłuszczania i łojotokowej skóry głowy,ze skłonnością do podrażnień i nadwrażliwości skóry na substancje drażniące.

BIO łagodna formuła SZAMPONU z kompleksem z ekstraktu z łopianu i biotyny skutecznie oczyszcza i pielęgnuje włosy,utrzymując prawidłową równowagę biologiczną skóry,wyraźnie zmniejszając przetłuszczanie się włosów.Kompleks wraz z witaminą B3 redukuje nadmierną aktywność gruczołów łojowych i hamuje łojotokowe zapalenie skóry głowy.
PIROKTONIAN OLAMINY działa antybakteryjnie,przywracając równowagę mikroflory naskórka.
SOLE CYNKU potęgują kojące działanie szamponu,łagodząc podrażnienia i świąd skóry.
Wysokowartościowe PROTEINY PSZENICZNE działają ochronnie,znacząco wygładzając strukturę włosów i zwiększając ich elastyczność.Regularne stosowanie SZAMPONU wydłuża okres świeżości włosów do około 3 dni,minimalizując potrzebę ich częstego mycia.Posiada pH neutralne dla skóry.


RECENZJA :
TAK - mam problem z nadmiernym wypadaniem i przetłuszczaniem się włosów oraz skóry głowy.
TAK - muszę myć włosy - przynajmniej co 2 dzień.
TAK - jest,to uciążliwe!
Jednak - jest na,to wszystko sposób :) Powyżej prezentowany SZAMPON od PHARMACERIS.
Ma on delikatny a za razem przyjemny zapach,który zachęca do użycia.
Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że w połączeniu z wodą - daje gęstą myjącą pianę.
Dobrze oczyszcza i odświeża włosy oraz skórę głowy - realnie przedłużając czas ich czystości.
Przy regularny użytkowaniu - sebum wydzielane przez skórę mojej głowy na tyle się unormowało,że nie myję włosów co 2 dzień a co najmniej co 3 dzień - jak dla mnie jest to znacząca zmiana.
Włosy są czyste,pachnące i delikatne w dotyku.SZAMPON nie podrażnia i nie uczula.
Serdecznie polecam!Moja ocena,to 6/6.

Znacie?Lubicie?

W ostatnim czasie udało mi się nawiązać kilka nowych WSPÓŁPRAC :


Kontynuacja WSPÓŁPRACY -
PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/ -
ZAPRASZAM!


- KOSMED : http://www.kosmed.pl/ - ZAPRASZAM!



- DROGERIA INTERNETOWA MISTIC :
http://www.cosmetics-online.pl/ -
ZAPRASZAM!


- EPLAKATY : http://www.eplakaty.pl/ - ZAPRASZAM!

Wczoraj razem z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - wybrałyśmy się na świąteczne ZAKUPY oraz pyszną KAWĘ :) Już dawno tak dobrze się nie bawiłam :*


Podzieliłyśmy się OPŁATKIEM - były życzenia oraz PREZENTY :*



Swoje MINI - ZAKUPY pokażę Wam w następnym poście a Goni - chciałam PODZIĘKOWAĆ za wspaniale spędzony czas :*:*:*

Spokojnego DNIA Kochane :)




6 komentarzy:

  1. Fajny szampon, super że ogranicza przetłuszczanie włosów. Ja też niestety muszę swoje myć co drugi dzień:(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, a firmę Pharmateis lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam do włosów z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon chętnie kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do zakupu tego szamponu :) Wpisuję go na listę :)

    OdpowiedzUsuń