poniedziałek, 14 grudnia 2015

RECENZJA - PHARMA CF - NO.36 - SKONCENTROWANE SERUM DO STÓP I PAZNOKCI!

Dobry Wieczór :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak Wam minął WEEKEND? Ja cały spędziłam w PRACY...
Z jednej strony,to dobrze - bo pogoda była OKROPNA...
Wyjątkowo DZIWNA ta tegoroczna "ZIMA"...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMA CF : http://www.pharmacf.com.pl/ - ZAPRASZAM!


- PHARMA CF - NO.36 - SKONCENTROWANE SERUM DO STÓP I PAZNOKCI!
50 ml / ok.10,00 zł


SKONCENTROWANE SERUM DO STÓP I PAZNOKCI dzięki unikalnemu połączeniu składników aktywnych : ekstraktu z kawioru,kwasu hialuronowego i protein jedwabiu zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet bardzo suchej skóry - już po pierwszym użyciu.Dzięki ultra lekkiej konsystencji wnika w głąb skóry nawet w ciągu 60 sekund,pozostawiając ją jedwabiście gładką i miękką w dotyku.


REZULTATY POTWIERDZONE BADANIAMI :
- w ciągu 60 sekund wnika w głąb skóry
- skóra staje się bardziej miękka
- poziom nawilżenia wzrasta o 90%
- widocznie wygładza skórę

RECENZJA :
Drogie Panie...To SERUM jest na prawdę dobrym rozwiązaniem dla osób borykających się z problemem nadmiernie wysuszonej a nawet popękanej skóry stóp.
Zaczynając od początku - nie można ominąć jego ekonomicznego a za razem praktycznego opakowania,które zmieści się do każdej - nawet najmniejszej torebki.Wygodny aplikator ułatwia rozprowadzanie SERUM na skórze.Kosmetyk szybko się wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.Pozostawia za to nawilżoną - miękką i przyjemną w dotyku skórę,która przy regularnym użytkowaniu SERUM staje się zdecydowanie bardziej zregenerowana.
Nie podrażnia i nie uczula.Serdecznie polecam!Moja ocena,to 6/6.

Znacie?Lubicie?
Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Jestem w trakcie testowania dwóch produktów tej marki i naprawdę świetnie się spisują przy pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszelkie kosmetyki do stóp, zwłaszcza to skuteczne w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam produkty no 36

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to serum.
    Jak dla mnie rewelacyjne. Jedno z lepszych jakie miałam a już kilka było w użyciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń