czwartek, 17 grudnia 2015

RECENZJA - MAROKO SKLEP - EL BARAKA - KONFITURA FIGOWA!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać  Drogie Panie?
Jak Wasze przygotowania do ŚWIĄT?

U mnie...Krok po kroku - Świąteczny Klimat zaczyna nabierać kształtów :)
Wczoraj - odwiedził mnie KURIER z pięknymi OZDOBAMI od zespołu Lirene,Under20 oraz Dr.Irena Eris - serdecznie DZIĘKUJĘ Drogie Panie :*


Dzisiaj - razem z Kochanymi Rodzicami - ubieraliśmy CHOINKĘ a następnie pakowałam część prezentów GWIAZDKOWYCH...



Pomimo iż za oknem nie ma ani grama ŚNIEGU "jak dla mnie,to nawet dobrze" - to cieszę się,że już za tydzień WIGILIA - mam nadzieję,że Wy również z niecierpliwością wyczekujecie tego wyjątkowego dnia :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!


- MAROKO SKLEP - EL BARAKA - KONFITURA FIGOWA!
240 g / 4,00 zł


Konfitury EL BARAKA przygotowywane są z najlepszych,bardzo słodkich,starannie wyselekcjonowanych owoców.Do ich produkcji nie używa się żadnych środków konserwujących (wystarczającym konserwantem jest CUKIER).Przechowywane są w szczelnie zamkniętych słoiczkach.


Doskonałe dla każdego,naturalnie słodzone i nie zawierające konserwantów - to podstawowe zalety konfitur EL BARAKA.Idealne na śniadanie,przekąskę lub jako dodatek do deserów i ciast.

Produkowane są przez firmę VMM - która szczyci się wieloletnim doświadczeniem i tradycjami.
Gwarantuje wysokiej jakości produkty w doskonałej cenie.


RECENZJA :
Jak wiecie z poprzedniego wpisu o konfiturze EL BARAKA : KLIK !!! - bardzo lubię tego typu dodatki - w szczególności w połączeniu z naleśnikami.Od czasu do czasu nie pogardzę również łyżeczką dobrego dżemu czy też konfitury - jako zamiennik cukru w ulubionej herbacie.
KONFITURA FIGOWA - jak widzicie na ostatnim zdjęciu jest bardzo gęsta - nie jest,to jednak kłopotem podczas jej aplikacji,gdyż z łatwością można ją rozsmarować...
Jeżeli chodzi o sam smak - hmmm...Jest smaczna,choć jak dla mnie zdecydowanie za słodka - co sprawia,że bardzo szybko się - przejada...Jako,że mam teraz porównanie - smak TRUSKAWKOWY zdecydowanie bardziej mi odpowiadał.Nie mniej jednak dla osób lubiących słodkości - serdecznie polecam.Moja ocena,to 4/6.

Pamiętajcie również o wciąż aktywnym KODZIE RABATOWYM na Wasze zakupy w
MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!



Kochane...
Korzystając z okazji - nie omieszkam się Wam pochwalić moim PREZENTEM - GWIAZDKOWYM od siebie dla siebie :)


Są,są,są - moje wymarzone ZAXY :)

Co o nich sądzicie? :)

21 komentarzy:

  1. Buty są śliczne bardzo mi się podobają :) A fig niestety nie cierpię i omijam je z daleka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. święta pełną parą :) a te stroiki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam,konfitura L( świetny prezent sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam okazję jeść tą konfiturę, jest baaardzo słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka, my jeszcze czekamy, ale już niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam takiej konfitury. ładna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż nabrałam ochoty na naleśniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te zaxy, a naleśniki, nie powiem, zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mnaim mniam! kurcze musze sobie jakieś naleśniki zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. The pictures are great! Have a nice weekend, dear:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. buty super. A za konfiturami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak bym mi posmakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli juz wybieram owocowe przetwory to są to najczęściej dżemy, konfitury to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie rowniez wolalabym smak truskawkowy ;)
    te buty sa swietne, serio! :)

    OdpowiedzUsuń