wtorek, 15 grudnia 2015

RECENZJA - LIRENE - BEAUTY COLLECTION - KOKOSOWY PEELING SOLNY! + NOWOŚCI :)

Witam :*
ZIMNO,ZIMNO bardzo ZIMNO...
Z utęsknieniem czekam na WIOSNĘ...Na pierwszy powiew ciepłego powietrza,na pierwsze promienie słońca,na pierwszy śpiew ptaków i pierwsze kwiaty...
WIOSNĄ oddycham pełną piersią - zamykam oczy i czuję,jak otula mnie spokój - wyciszam się - żyję! Teraz - kiedy za oknem jest,jak jest...Dopada mnie przygnębienie - wszystko jest nie tak...
Niech nadejdzie WIOSNA,niech wszystko będzie już dobrze...


Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


- LIRENE - BEAUTY COLLECTION - KOKOSOWY PEELING SOLNY!
220 g / ok.12,00 zł


Wyjątkowe połączenie skutecznej pielęgnacji ciała z KOKOSOWĄ rozkoszą dla zmysłów.
Delikatny PEELING bez ryzyka podrażnienia.

Rajskie doznania i aksamitna gładkość skóry już po jednym zastosowaniu.
PEELING zawiera delikatne drobinki solne,które złuszczają i odświeżają skórę,zapewniając wygładzenie oraz piękny,zdrowy koloryt.W czasie stosowania,dzięki GLICERINUM PURUM,PEELING dostarcza optymalną dawkę nawilżenia,pozostawiając uczucie jedwabiście miękkiej i jędrnej skóry.Drobnoziarnista formuła PEELINGU delikatnie,a za razem dokładnie oczyszcza ciało,a zapach egzotycznych kokosów relaksuje i odpręża,pozostając długo na skórze.


RECENZJA :
PEELING - towarzyszy mi podczas rytuałów SPA,które serwuję sobie przynajmniej raz w tygodniu.
Choć zdecydowanie bardziej wolę PEELINGI CUKROWE,to ten SOLNY jest całkiem przyjemny i dobrze mi się z nim współpracuje.Charakteryzuje się on przyjemnym KOKOSOWYM zapachem - i zaznaczam,że nie jest on chemiczny!Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że z łatwością się aplikuje i rozprowadza na skórze.Daje delikatne uczucie ścierania - nie jest jednak ono takie,jakbym sobie tego życzyła.Co jak co,ale od PEELINGU oczekuję na prawdę intensywnego tarcia.Nie mniej jednak tuż po jego użyciu skóra jest czysta,miękka i delikatna w dotyku.Nie pozostawia tłustej warstwy - nie podrażnia i nie uczula.Polecam - choć raz warto jest go przetestować :)
Moja ocena,to 4/6.

W ciągu ostatnich dni - zawitało do mnie klika przesyłek :)


Nowa WSPÓŁPRACA z firmą :
- FELICEA : http://felicea.pl/ - ZAPRASZAM!
- DIAGNOSIS : http://diagnosis.pl/ - ZAPRASZAM!

Jest również kontynuacja współpracy z firmą KNEIPP :
http://www.kneipp.pl/ - ZAPRASZAM!


Moje DROBNE zakupy oraz UPOMINEK od Kochanej Mamy - SŁOIK DO PICIA :*

A u Was - co NOWEGO? :):*

21 komentarzy:

  1. Widzę jakieś plastry przeciwko wypadaniu włosów - nie spotkałam się z czymś takim, ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tego peelingu :) U mnie również troszkę nowości, akurat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ten peeling chce wypróbować już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie raczej nie kuszą solne peelingi, wolę cukrowe - mają ładniejsze zapachy i jak ma się jakieś ranki to nie podrażniają :) Słoik świetny - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny słoik <3
    u mnie właśnie spadł pierwszy śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię mocne zdzieraki. Lubię kokosowy zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do siebie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wspaniałych współprac, lubię zapach kokosa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja średnio lubię peelingi solne, często zdarza się, że mam jakieś drobne zacięcie czy podrażnienie np. po goleniu na nogach i taki peeling potrafi nieźle zaszczypać...Zdecydowanie wolę cukrowe lub takie z syntetycznymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię mocnych peelingów więc dla mnie ten byłby wystarczający.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post.
    Ja zadnych z tych rzeczy nigdy nie miałam.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ;)
    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny ten słoik, nigdzie takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie wszystkei się dobrze sprawdziły :) NAjlepsza żurawinka

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten peeling ! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi, tego jednak jeszcze nie miałam, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponieważ uwielbiam wprost zapach kokosu, myślę, że mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń