poniedziałek, 28 grudnia 2015

RECENZJA - KOSMETYKI DOVE! + Moje Święta :*

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wam minęły ŚWIĘTA?

U mnie było bardzo RODZINNIE i za razem bardzo syto :)



Nie mogło zabraknąć CZERWONEGO BARSZCZU z USZKAMI...


Zdjęcia z Najdroższym :*



Oraz wspaniałych PREZENTÓW - musiałam być bardzo GRZECZNA :)

A jak było u Was?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy
DOVE : http://www.idoveyou.pl/pl/ - ZAPRASZAM!



- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - KREM DO CIAŁA!
300 ml / ok.31,00 zł
- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - BALSAM DO CIAŁA!
200 ml / ok.23,00 zł
- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - KREM DO RĄK!
75,00 ml / ok.18,00 zł


- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - KREM DO CIAŁA!
300 ml / ok.31,00 zł


Pożegnaj się ze zmęczoną,suchą i pozbawioną kolorytu skórą.
Zapewnij jej odżywienie niczym w luksusowym salonie SPA - dzięki KREMOWI DO CIAŁA z linii DERMA SPA.Rozświetlona,wygładzona,jedwabiście miękka - po stokroć miękka skóra.

- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - BALSAM DO CIAŁA!
200 ml / ok.23,00 zł


Szybko wchłaniający się BALSAM DO CIAŁA.Dzięki dobroczynnym kwasom omega zawartym w olejku oraz technologii CELL - MOISTURISERS nawilżający BALSAM DO CIAŁA przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość.

- DOVE - DERMA SPA - GOODNESS - KREM DO RĄK!
75 ml / ok.18,00 zł


KREM DO RĄK nadający skórze miękkość,jedwabistą gładkość i promienny blask.


OD LEWEJ : KREM DO CIAŁA - BALSAM DO CIAŁA - KREM DO RĄK.

RECENZJA :
Kochane - już od pierwszego użycia bardzo się polubiłam z serią kosmetyków DERMA SPA.
Wszystkie razem,ale również każdy z osobna - bardzo dobrze współpracuje z moją suchą skórą.
Ich zapachy praktycznie niczym się nie różnią - są niemal identyczne - delikatne i przyjemne :)
Formuła oraz konsystencja w każdym z produktów jest bardzo lekka dzięki czemu doskonale się aplikują,rozprowadzają oraz wchłaniają - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu - daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry,która jest gładka,miękka oraz generalnie nawilżona.Efekt "wężowej skóry" - już dawno odszedł w zapomnienie.Dobrze Nam się współpracuje - dlatego serdecznie POLECAM całą tę serię :)
Moja ocena dla wszystkich produktów,to 5/6.

Znacie?Lubicie?









32 komentarze:

  1. widzę że znalazłaś pod choinką kos,etyki Balea!
    bardzo lubię Dove

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    i jakie fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jakaś nowa seria, bo nie widziałam jej dotąd. Z chęcią kupię sobie balsam lub krem do ciała, bo obecny mi się właśnie skończył. Bardzo lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Dove uwielbiam kostkę myjącą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych nowych produktów Dove jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta minęły jak zwykle bardzo szybko, ale przed nami jeszcze Sylwester, więc kolejny powód do świętowania :)
    Kosmetyki Dove lubię, miałam z tej samej serii DermaSPA krem do ciała i do rąk, konsystencję mają świetną te kosmetyki i działanie również ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po Świętach jestem najedzona pod korek :P
    Bardzo lubię Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny stół mieliście a barszcz z uszkami to moja ulubiona potrawa wigilijna :)

    kosmetyki dove zawsze lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś jakieś kosmetyki z dove, ale jakoś wtedy mi nie pasowały. Może kiedyś spróbuję ponownie ;)
    Uwielbiam taki barszczyk z uszkami, też taki miałam :D A chyba grzeczna też byłam bo dostałam cudowne prezenty! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście musiałaś być aniołkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty a co do barszczyku aż zgłodniałam :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kosmetykami Dove.

    OdpowiedzUsuń
  13. super , szczególnie ta balea i smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie używałam kosmetyków dove może skuszę się na jakąś maskę do włosów jak wykończę swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta były niedawno a ja już tęsknię za uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyna - przepiękny mieliście ten wigilijny stół!
    Przesyłam serdeczne życzenia noworoczne dla Ciebie i Najdroższego! Buziaki i byśmy się częściej widywały w realu!
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  18. moja skora rowniez czesto bywa sucha, moze skusze sie na te kosmetyki, skoro dobrze nawilzaja :)
    barszcz z uszkami - moja ulubiona swiateczna potrawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta święta i po świętach :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dove ostatnio szaleje z nowościami a wszystkie mnie kuszą, narobiłaś mi smaku barszczem z uszkami - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tej serii :) Z Dove mam tylko kilka ulubionych produktów. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też rodzinne święta, najlepsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że już po świętach ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochane - DZIĘKUJĘ Wam wszystkim i każdej z osobna za moc ciepłych słów,które tu zostawiacie :)
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w Nowym 2016 Roku :*

    OdpowiedzUsuń