środa, 9 grudnia 2015

RECENZJA - KOSMETYKI - BINGO SPA!

Witam :*
Zmęczenie - daje mi się we znaki...Zdecydowanie brak mi SNU!
Marzę o wolnym dniu - kiedy będę mogła się na prawdę wyspać...
Póki co - to KAWA daje mi ukojenie...

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy
BNGO SPA : http://bingospa24.pl/ - ZAPRASZAM!




OD LEWEJ :
- BINGO SPA - BOROWINOWY NEKTAR DO KĄPIELI!
500 ml / 12,00 zł
- BINGO SPA - MASKA BŁOTNA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ! 150 g / 12,00 zł
- BINGO SPA - ALPEJSKIE ZIOŁA - PFERDEBALSAM FORTE - "MAŚĆ KOŃSKA"!
500 g / 22,00 zł


- BINGO SPA - BOROWINOWY NEKTAR DO KĄPIELI!
500 ml / 12,00 zł


W NEKTARZE BOROWINOWYM - BINGO SPA - ekstrakt z BOROWINY wspomagany ekstraktem z MIODU.Mikroelementy,kwasy organiczne,witaminy oraz enzymy zawarte w naturalnym miodzie zaspokajają potrzebę odżywienia i regeneracji skóry i także jej ukojenia.

- BINGO SPA - MASKA BŁOTNA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ! 150 g / 12,00 zł


MASKA BŁOTNA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ - to preparat na bazie Czarnego Błota z Morza Martwego - charakteryzującego się silnym działaniem odżywczym na skórę.
Jest nadzwyczaj skuteczne w walce z problemem przetłuszczającej się skóry,niezastąpione w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej oraz nieocenione w zwalczaniu trądziku i wykwitów skórnych wywołanych łojem zatykającym pory skóry.MASKA BŁOTNA ma dobroczynny wpływ na pory skóry - odtyka je,ściąga,dezynfekuje,pielęgnuje,oczyszcza - co może owocować zmniejszeniem wydzielania się łoju i zmniejszeniem ryzyka pojawienia się zmian trądzikowych.

- BINGO SPA - ALPEJSKIE ZIOŁA - PFERDEBALSAM FORTE - "MAŚĆ KOŃSKA"!
500 g / 22,00 zł


PFERDEBALSAM FORTE - z Alpejskimi Ziołami - do masażu i pielęgnacji ciała.
Oryginalna receptura ze specjalnie opracowaną kompozycją w skład której wchodzą :

- OLEJKI ETERYCZNE : z goździkowca korzennego,ze słodkich migdałów,z pomarańczy brazylijskich
- ZIOŁA : borowina,zielona herbata,rozmaryn,lawenda,tymianek,glistnik,szałwia
- ZESTAW WYSELEKCJONOWANYCH ZIÓŁ ALPEJSKICH

RECENZJA :
BINGO SPA - kosmetyki tej marki potrafią zachwycić,ale również rozczarować...
Już nie pierwszy raz mam z nimi styczność - dlatego w pewnym sensie wiedziałam czego mogę się spodziewać.Zacznę od faktu,że opakowania wszystkich produktów są klasyczne a za razem praktyczne - jest,to dużym plusem.BOROWINOWY NEKTAR DO KĄPIELI ma charakterystyczny zapach,który dla niektórych może być odrobinę drażniący.Dla mnie jest on do zniesienia - choć niestety go sobie nie ulubiłam.Już niewielka ilość w połączeniu z wodą - daje gęstą,myjącą pianę.
NEKTAR dobrze oczyszcza i odświeża - dając długotrwałe uczucie czystości.
Nie podrażnia i nie uczula - jednak nie pozostawia żadnej nuty zapachowej na skórze.
MASKA BŁOTA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ  bardzo mnie rozczarowała...
Ma ona specyficzny zapach - jednak jest,to normalne zjawisko jeżeli chodzi o tego typu produkty.
Za dobrze nie zdążyłam jej przetestować,gdyż już po pierwszej aplikacji - baaardzo mnie podrażniła i uczuliła - co doprowadziło do jej natychmiastowego zmycia.Efekt,jaki po sobie zostawiła,to czerwona,podrażniona skóra - nigdy więcej.Najlepiej w tym wszystkim wyszła ALPEJSKIE ZIOŁA - PFERDEBALSAM FORTE - "MAŚĆ KOŃSKA,którą bardzo sobie ulubili moi Rodzice.
Używają jej cały czas i wciąż :) Ma ona intensywny - ZIOŁOWY - zapach,który równie dobrze mógłby służyć do aromaterapii.MAŚĆ dobrze się aplikuje oraz rozprowadza,jednak ma delikatny kłopot z szybkim wchłanianiem się...Pozostawia również lekki - tłusty film na skórze.
Nie mniej jednak jej działanie rozgrzewające jest zachwycające.Przy regularnym użytkowaniu w czasie np.przeziębienia - daje ukojenie oraz przyśpiesza fizyczną regenerację organizmu.
Dobrze się również sprawdza w czasie różnego rodzaju bóli - w jednym zdaniu - złoty środek - na wszystko!

Moja ocena :
- BOROWINOWY NEKTAR DO KĄPIELI  : 4/6
- MASKA BŁOTNA DO TWARZY Z ZIELONĄ GLINKĄ : 1/6
- ALPEJSKIE ZIOŁA - PFERDEBALSAM FORTE - "MAŚĆ KOŃSKA" 6/6

Kochane - a jakie Wy macie zdanie na temat kosmetyków z BINGO SPA? :)

DOBRANOC :*








12 komentarzy:

  1. ciekawi mnie nektar do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka maść końska, bo mam częste bóle mięśni:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingo Spa zdecydowanie mnie rozczarowuje. Szampon ,który mam jest beznadziejny,krem powoduje uczulenie a smarowidło na cellulit spowodowało oparzenia. Widać ta firmanie jest mi pisana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej firmy lubię maski do włosów bardzo dobrze się u mnie sprawdzają oraz teraz się przekonałam że sole do kąpieli też mają fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że niektóre potrafią zachwycić, a inne nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy kosmetyków z Bingo Spa, jednak mimo wszystko kiedyś chciałabym spróbować, jak sprawdzą się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z BingoSpa miałam jedynie żel borowinowy pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z BingoSpa bardzo lubię produkty do kąpieli i maski do włosów :) Maskę błotną również miałam ale nie polubiłam jej, zapach mi nie odpowiada i ogólnie cały ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Bingo uwielbiam sole o kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej urzekł mnie ten płyn borowinowy do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty do kąpieli tej marki bardzo lubię, ale te do pielęgnacji cery kiepsko się u mnie sprawdzają ...

    OdpowiedzUsuń