środa, 2 grudnia 2015

RECENZJA - DOVE - DERMA SPA - UPLIFTED + - UJĘDRNIAJĄCY ŻEL DO CIAŁA ROLL - ON! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Jak ten czas szybko mija - szkoda,że DOBA nie ma 48H...
Zdecydowanie brak mi czasu...A jak jest u Was?
Jak godzicie życie prywatne z zawodowym?

Kochane - na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy
DOVE : http://www.idoveyou.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


- DOVE - DERMA SPA - UPLIFTED + - UJĘDRNIAJĄCY ŻEL DO CIAŁA ROLL - ON!
100 ml / ok.25,00 zł


Pierwszy ROLL - ON do pielęgnacji ciała od DOVE!
Kosmetyk z aplikatorem w formie ROLL - ON z potrójnym systemem kulek masujących.
Kulki ułatwiają aplikację - ujędrniającego żelu i wspomagają masaż najbardziej newralgicznych partii ciała - takich,jak : brzuch,uda,pośladki i biodra.Żel poprawia jędrność i elastyczność skóry,sprawiając,że będzie ona przyjemna w dotyku.


Linia UPLIFTED + to wyjątkowy program pielęgnacyjny,który został stworzony w odpowiedzi na oczekiwania Kobiet pragnących przywrócić skórze elastyczność i jędrność.

RECENZJA :
Lubię,to! Produkt ten - już od pierwszego użycia - skradł moje serce :)
Dlaczego? Gdyż jest bardzo praktyczny :) Ma klasyczne opakowanie,delikatny a za razem przyjemny zapach oraz lekką formułę i konsystencję.ŻEL z łatwością się aplikuje,rozprowadza oraz wchłania - nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji skóry - w moim przypadku ud oraz pośladków.Stała się ona gładsza oraz miękka w dotyku.
"SKÓRKA POMARAŃCZOWA" została wygładzona i nie jest już tak widoczna,jak przed rozpoczęciem użytkowania produktu.Efekt nie jest może 100%,ale na pewno jest widoczny a dla mnie jest,to duży plus :) Z całym przekonaniem - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

NOWOŚCI :) Dzień Darmowej Dostawy oczywiście sobie darowałam,ale kilku NOWOŚCI - nie przepuściłam :)



GRUDZIEŃ - jest!
CHOINKA - jest!
OZDOBY - są!


MARGARET - CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA "UWIELBIAM" :)




10 komentarzy:

  1. Świetny ten roll-on!

    U mnie do 15:30 praca, potem blog, potem życie prywatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, pierwszy raz go widzę. fajna sprawa :) zapraszam Cię na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roll - on bardzo mnie zaciekawił, muszę poznać ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale szpile < 3
    też kupiłam sobie to mokate :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt.
    Super szpilki i poducha. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten produkt :)
    Ah ja już czekam na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Dove w kwestii pielęgniaczy jest na medal, żel mnie już nęci, tym bardziej, że mam z tej linii krem do rąk - jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki przepiękne podkradłam bym ci je ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra forma dozowania. Te kuleczki na pewno są przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są obłędne! Zresztą wszystkie nowości to fajna sprawa. Podoba mi się natomiast pomysł z rolkami w kosmetyku Dove, taki gadżet.

    OdpowiedzUsuń