poniedziałek, 7 grudnia 2015

RECENZJA - CD - OWOC GRANATU & CYTRYNA - ŻEL POD PRYSZNIC! + NOWOŚCI :)

Dobry Wieczór :*
Witam Was serdecznie w ten pochmurny PONIEDZIAŁEK :*
Jak Wam minął WEEKEND Drogie Panie? Był u Was MIKOŁAJ? Co dostałyście w prezencie? :)
Mój WEEKEND był niezwykle udany :) Czas spędzony z Najdroższym,wspólne zakupy oraz odwiedziny u rodziny - sprawiły,że WEEKEND minął Nam niezwykle szybko...
Już jutro wracam do pracy,więc jeszcze dzisiaj mam okazję aby naładować swoje baterie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy CD : https://cd-koerperpflege.de/pl/ - ZAPRASZAM!


- CD - OWOC GRANATU & CYTRYNA - ŻEL POD PRYSZNIC!
2 x 250 ml / ok.10,00 zł


OWOC GRANATU : pielęgnuje i nawilża pozostawiając uczucie świeżości.
CYTRYNA : pielęgnuje skórę i intensywnie ją nawilża - świeży cytrynowy zapach pobudza zmysły.


Produkty zostały przebadane dermatologicznie.
Posiadają pH naturalne dla skóry i są odpowiednie dla skóry wrażliwej.
Mają delikatne,świeże zapachy.


RECENZJA :
OWOC GRANATU i CYTRYNA - oba żele mają delikatne a za razem przyjemne zapachy.
Dużym plusem jest,że nie są one chemiczne.Mają również lekką formułę oraz konsystencję,dzięki czemu z łatwością się aplikują.Już niewielka ilość w połączeniu z wodą - daje gęstą,myjącą pianę.
Żele dobrze oczyszczają i odświeżają skórę - pozostawiając ją czystą i pachnącą.
Kosmetyki nie dają uczucia ściągnięcia i nie wysuszają skóry.Nie podrażniają i nie uczulają.
Całkiem dobrze się z nimi współpracuje.Moja ocena,to 5/6.

A Wy - znacie produkty CD? Lubicie je?

MIKOŁAJ - przez cały rok byłam grzeczna,więc był i u mnie :)



Od mojego osobistego MIKOŁAJA dostałam wymarzony PORTFEL oraz BIUSTONOSZ :*


Od RODZICÓW : NIEBIESKI SŁOIK DO PICIA oraz PIENIĄDZE :*


Od siebie dla siebie : OZDOBY ŚWIĄTECZNE :)

Wczoraj - razem z Najdroższym - wybraliśmy się na ZAKUPY,gdzie jednym słowem ZASZALAŁAM :p


- SINSAY - KOSZULKA! 14,99 zł
- TARG - SWETER! 13,00 zł


- SINSAY - BLUZA! 2 x 39,99 zł


- TARG - DRES! 15,00 zł


- TARG - SPODNIE! 2 x 15,00 zł


- TARG - BUTY! 35,00 zł

To by było na tyle...
ŚWIĘTA - u Nas świąteczny klimat w pełni - razem z chrześnicą Zuzanną robiłyśmy MUFFINKI :)



Tym słodkim akcentem życzę Wam spokojnej nocy :*


14 komentarzy:

  1. fajne nowości :) botki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę taki słoik, w polo markecie są teraz wersje świąteczne za 9,99zł. fajne zdjęcia. muszę sobie kupić te żele z cd

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny biustonosz Mikołaj faktycznie się postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne prezenty;)To znaczy, że byłaś grzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych żelów. Musiałaś być bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na targu można znaleźć świetne rzeczy, dawno nie byłam, świetne są te żele do mycia, muffinek dawno nie piekłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne nowości, biustonosz cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki sliczny stanik! a te slocizki do picia ta skad ;D? tez je chce ;D?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne rzeczy kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń