czwartek, 26 listopada 2015

RECENZJA - WYDAWNICTWO KAKTUS - TATUAŻE - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA!

Dobry Wieczór :*
Niewyspana i bardzo zmęczona - wróciłam!
Oczywiście z pracy,bo chyba nie ma innego miejsca z,którego można wrócić zmęczonym...
CZWARTKI zdecydowanie dają mi popalić gdyż albo jestem po nocce i lepiej jest do mnie nie podchodzić albo mam dzień,który daje mi do wiwatu...Już sama nie wiem co jest gorsze - jak myślicie?


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję KSIĄŻKI,którą otrzymałam w ramach współpracy od WYDAWNICTWA KAKTUS : http://wydawnictwokaktus.pl/ - ZAPRASZAM!


- WYDAWNICTWO KAKTUS - TATUAŻE - KSIĄŻKA DO KOLOROWANIA! 19,90 zł


Oto kolorowanka zawierająca ponad 120 wzorów tatuaży dla dorosłych.
Znajdziecie tutaj zarówno wzory znane z przeszłości,jak i zupełnie współczesne.
Wypełniając je wybranymi przez siebie kolorami,wyzwolicie talent artystyczny i ducha kreatywności.


Po prostu DODAJ kolory i stwórz arcydzieło!


RECENZJA : 
Lubię,to! Szkoda tylko,że nie mam na te przyjemności zbyt wiele czasu - nie mniej jednak staram się,jak mogę :) TATUAŻE okazały się być dla mnie wyzwaniem! 120 wzorów,które inspirują i pobudzają wyobraźnię.Moc emocji,które można przenieść na papier - jest,to niesamowicie wyciszające.Krok po kroku tworzysz arcydzieło,które swym pięknem cieszy nie tylko oczy,ale również duszę.Czasochłonne? Czasami...Satysfakcjonujące? Bardzo :)
Dla tych początkujących,ale również dla zaawansowanych - serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.


Takie SMAKOŁYKI do mnie przywędrowały - uszczuplając jednocześnie zawartość mojego portfela.


Wszyscy mają - mam i JA! 

A Wy? Zakupiłyście ZESTAW oraz MYDŁA z BIEDRONKI? :)

13 komentarzy:

  1. Białe choco duo również mi się marzy szkoda ze go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz wiecej slyszy sie o kolorowankach dla doroslych, w sumie fajny sposob na odstresowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko kupiłam o zapachu szarlotki, ale kubka nigdzie nie bylo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że będą takie rzeczy w biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie wiedziałam o tych zestawach w Biedronce,a często tam bywam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie taką książkę żeby mogła się zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka mnie zaciekawiła ,bardzoo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym pokolorowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydało by się . Takie kolorowanki bardzo relaksują.

    OdpowiedzUsuń
  10. często spotykam się teraz z tymi kolorowankami, muszą być faktycznie wciągające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiły mnie te tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna jest ta kolorowanka dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń