wtorek, 10 listopada 2015

RECENZJA - TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - FLAWLESS MATTE - PALETA CIENI + AMAZING VOLUME BLACK - TUSZ DO RZĘS!

Hello :*
Czy u Was POGODA również pozostawia wiele do życzenia?
Brrr...W Starachowicach jest okropnie...Jedynie gruby koc i kubek gorącej herbaty są w stanie poprawić mi nastrój...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy TOP LOOK : http://www.e-toplook.com/ - ZAPRASZAM!


- TOP LOOK - MAKE UP EVOLUTION - FLAWLESS MATTE - PALETA CIENI!
16g / 40,00 zł


FLAWLESS MATTE - to zestaw 32 cieni do powiek,wśród których znajdziesz wyłącznie pzepiękne matowe odcienie.

- TOP LOOK - MAKE UP REVOLUTION - AMAZING VOLUME BLACK - TUSZ DO RZĘS!
7,00 zł


AMAZING VOLUME BLACK - wyjątkowy tusz do rzęs,który ekstremalnie pogrubia rzęsy.
Jest niezwykle trwały,nie osypuje się i utrzymuje na rzęsach przez cały dzień.
Intensywna,wielowymiarowa CZERŃ.



RECENZJA :
Drogie Panie...MATOWE CIENIE podobają mi się najbardziej...Tak samo,jak podobają mi się kolory ZIEMI :) Dla osoby,która zna jedynie podstawy makijażu - te odcienie są po prostu - bezpieczne.Są również uniwersalne i ponadczasowe.Dlatego paleta cieni FLAWLESS MATTE jest dla mnie strzałem w dziesiątkę :) Cienie z łatwością się aplikują oraz rozprowadzają.Nie osypują się - co jest dla mnie dużym plusem.Trwałość również jest zadowalająca,gdyż na spokojnie - bez konieczności nanoszenia poprawek utrzymują się cały dzień.Z tuszem jest odrobinę gorzej - gdyż już po wyjęciu z opakowania - szczoteczka jest cała oblepiona,tuszu jest na niej zwyczajnie - za dużo.
Nadmiar ten automatycznie przenosi się na rzęsy - sklejając je.Ciężko jest je wymodelować by wyglądały zadowalająco.Nie za bardzo jestem zadowolona z efektu,jaki daje...Jedynym jego plusem,jest fakt,że drobinę wydłuża rzęsy - i na tym jego rola się kończy.
Moja ocena,to :
- PALETA CIENI : 5/6
- TUSZ DO RZĘS : 2/6.

A Wy - znacie te produkty? Lubicie je?


18 komentarzy:

  1. mnie też podobają się matowe cienie jednak ja nie mam żadnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory paletki są piękne :) bardzo takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz podoba mi się paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy alekolory cieni śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kojarze tych kosmetyków, ale cienie wyglądaja zachecająco :)/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka stonowana kolorystyka w tej palecie aczkolwiek ostatnio dawno już nie malowałam się cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. paleta - rewelacja, bardzo udane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka wydaje się być ciekawa, lecz za dużo dla mnie podobnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam paletkę na żywo i rzeczywiście wyglądała bardzo zachęcająco. ^^ Niestety nie jestem już fanką 1000 kolorów w jednym opakowaniu, bo po prostu jestem niecierpliwa i nie mogę się doczekać kiedy będę mogła zużywać kolejne produkty :) Rzeczywiście pogoda jest okropna ale nie ma się już co oszukiwać. Jesień.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuszu prawie nie widać. Chyba, że to wina aparatu i braku ostrości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze chyba zerknac za ta paletka, od dlugiego czasu szukam matowej paletki z cieniami i wszedzie same polyskujace wrrr!
    na codzien maty sa idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiej palety nie zużyłabym chyba nigdy. Zresztą dla mnie Sleek było nie do wykończenia. Fajnie ze cienie pasują ci kolorystycznie. W takich zestawach nie zawsze udaje się trafić. Szkoda że tusz okazał się taki słaby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka mi się podoba ;) Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń