poniedziałek, 16 listopada 2015

RECENZJA - MAROKO SKLEP - EL BARAKA - KONFITURA TRUSKAWKOWA!

Dobry Wieczór :*
Nowy TYDZIEŃ - już na starcie dał mi popalić...
W pracy mam dużo obowiązków a dodatkowo - przez trzy dni w tygodniu mam drugą pracę.
To wszystko przekłada się na moje samopoczucie oraz wolny czas,którego w ostatnim czasie mi brakuje...Jak ciężko jest lekko żyć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAROKO SKLEP : http://marokosklep.com/ - ZAPRASZAM!


- MAROKO SKLEP - EL BARAKA - KONFITURA TRUSKAWKOWA! 240g / 4,00 zł


Konfitury EL BARAKA przygotowywane są z najlepszych,bardzo słodkich,starannie wyselekcjonowanych owoców.Do ich produkcji nie używa się żadnych środków konserwujących (wystarczającym konserwantem jest CUKIER).Przechowywane są w szczelnie zamkniętych słoiczkach.


Doskonałe dla każdego,naturalnie słodzone i nie zawierające konserwantów - to podstawowe zalety konfitur EL BARAKA.Idealne na śniadanie,przekąskę lub jako dodatek do deserów i ciast.

Produkowane są przez firmę VMM - która szczyci się wieloletnim doświadczeniem i tradycjami.
Gwarantuje wysokiej jakości produkty w doskonałej cenie.


SKŁAD :
TRUSKAWKI,CUKIER,PEKTYNA,KWAS CYTRYNOWY.

RECENZJA :
Mniam! Uwielbiam NALEŚNIKI - z niczym nie smakują tak dobrze - jak z serem bądź KONFITURĄ - to wszystko tylko i wyłącznie na ciepło :)
KONFITURA od EL BARAKA pachnie cudownie - już samym zapachem można się najeść!
Jest bardzo gęsta - przez co odrobinę ciężko,jest ją rozsmarować - nie mniej jednak nadrabia smakiem - który jest wyborny - w 100% TRUSKAWKOWY.Nie mogę ominąć również faktu,że jest ona baaardzo słodka - przez co w większej ilości może się wydać mdła - jednak spożywana w umiarem - może umilić nie jedno śniadanie,również - to podawane do łóżka :)
SMACZNEGO! Moja ocena,to 5/6.

Chcecie poznać smak KONFITURY od EL BARAKA?
A może interesujecie się innymi skarbami MAROKA?
ZAPRASZAM więc do skorzystania z KODU rabatowego w wysokości :


DOBRANOC :*

16 komentarzy:

  1. Mniam,kocham konfiturę,a zwłaszcza w świątecznych ciasteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie,zjadłabym taką ;);*
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam naleśniki, często je jem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dziś zrobię naleśniki z dżemem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zdrowsza alternatywa dla zwykłych dżemów, no jeszcze lepiej zrobić swój domowy ale to już się nie chce prawnie nikomu w to bawić

    OdpowiedzUsuń
  6. JA lubię marmolady śliwkowe,ale dżemy też są niezłe -truskawkowe również;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie marmolady wiec i ta by mi smakowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem miłośniczką konfitur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej mi ochoty narobiłaś tymi naleśnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnomnom idę szukać w spiżarni dżemu truskawkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadam do Ciebie Kochana na naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń