piątek, 20 listopada 2015

RECENZJA - LA ROCHE POSAY - EFFACLAR - " POWIEDZ NIE TRĄDZIKOWI"!

Drogie Panie :)
To właśnie dzisiaj - 20 listopada 2015 ukazał się GRUDNIOWY numer JOY i,to właśnie dzisiaj chcę zaprezentować Was recenzję produktów,które otrzymałam na
WARSZTATACH "POWIEDZ NIE TRĄDZIKOWI" : KLIK !!! - ZAPRASZAM :)


- LA ROCHE POSAY - EFFACLAR - "POWIEDZ NIE TRĄDZIKOWI"!


- LA ROCHE POSAY - EFFACLAR - OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO SKÓRY TŁUSTEJ I WRAŻLIWEJ! 400 ml / ok.50,00 zł


ŻEL łagodnie oczyszcza skórę tłustą i trądzikową.Zawiera składniki myjące - odpowiednio dobrane do potrzeb skóry wrażliwej.Skutecznie eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum pozostawiając skórę czystą i odświeżoną.

Z wodą termalną z La Roche Posay,która koi i łagodzi podrażnienia
- pH 5,5.Bez mydła,bez barwników,bez alkoholu,bez parabenów!

- LA ROCHE POSAY - EFFACLAR - PŁYN MICELARNY DO OCZYSZCZANIA I DEMAKIJAŻU TWARZY! 400 ml / ok.50,00 zł


PŁYN testowany na skórze tłustej i skłonnej do trądziku.
Nie powoduje powstawania zaskórników.

Z wodą termalną z La Roche Posay,która koi i łagodzi podrażnienia - pH 5,5.
Bez mydła,bez barwników,bez alkoholu,bez parabenów!

- LA ROCHE POSAY - EFFACLAR - DUO [+] - KREM ZWALCZAJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI I ZATKANE PORY,PRZEBARWIENIA POTRĄDZIKOWE! 40 ml / ok.50,00 zł


Kompleksowa pielęgnacja dla skóry trądzikowej o wzmocnionej skuteczności,zwalczająca :

- UPORCZYWE NIEDOSKONAŁOŚCI : PIROKTONIAN OLAMINY o działaniu antybakteryjnym,aby przeciwdziałać niedoskonałościom.NIACYNAMID i woda termalna o działaniu łagodzącym.
- ZATKANE PORY : LHA (LIPOHYDROKSYKWAS) oraz kwas linolowy,aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
- PRZEBARWIENIA POTRĄDZIKOWE : CERAMID PROCERAD przeciw podrażnieniom,aby zwalczyć powstawanie przebarwień potrądzikowych.

REZULTATY :
- PO 24 GODZINACH : niedoskonałości są mniej widoczne.
- PO 8 DNIACH : niedoskonałości znacznie zredukowane.
- PO 4 TYGODNIACH : pory są odblokowane,powierzchnia skóry jest wygładzona,nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.


OD LEWEJ : ŻEL i KREM.

RECENZJA :
Ojjj...Te kosmetyki okazały się MIŁOŚCIĄ od pierwszego wejrzenia - a właściwie od pierwszego użycia :) Są bezkonkurencyjne! Jako posiadaczka cery tłustej,ze skłonnością do trądziku - teraz wiem,że TRĄDZIK nie jest utrapieniem - po miesiącu użytkowania kosmetyków La Roche Posay - jest już wspomnieniem :) Nie spodziewałam się,stosowanie tych produktów - przyniesie tak spektakularne efekty! Duże opakowania,delikatny a za razem przyjemny zapach,delikatna formuła oraz konsystencja - sprawiają,że chce się ich używać! Produkty skutecznie oczyszczają skórę twarzy,która przy regularnym stosowaniu "w moim przypadku" stała się oczyszczona,nadmierne wydzielanie sebum zostało zredukowane,pory są odblokowane a co najważniejsze niedoskonałości w znacznym i widocznym stopniu zostały zredukowane a powstawanie nowych zostało zatrzymane.
Skóra twarzy zyskała wygładzona i jest znacznie zdrowsza niż przed rozpoczęciem użytkowania kosmetyków.Produkty nie podrażniają,nie uczulają - dobrze się z nimi współpracuje i co ważne - są bardzo wydajne! Jestem niesamowicie zadowolona z ich działania a co za tym idzie - serdecznie je Wam POLECAM! Moja ocena dla wszystkich trzech produktów,to 6+ /6.

Znacie,lubicie kosmetyki od La Roche Posay? :)

Udanego WEEKENDU Wam życzę :*

12 komentarzy:

  1. Czytałam wiele dobrego o tych produktach. Kiedyś pewnie wypróbuję z racji na problemy z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się już sporo naczytałam, marka budzi pozytywne wrażenie

      Usuń
  2. Ja od dawna już wiedzialam że to najlepsze kosmetyki na trądzik na YouTube zostały już wyslawione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki świetne,ale żeby na długo pozbyć się trądziku chyba same nie wystarczą. Potrzeba jeszcze zdrowej,zbilansowanej diety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przeczytam recenzje, słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno są bardzo skuteczne, jeżeli ktoś lubi apteczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę markę kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę,że kosmetyki się u Ciebie aż tak dobrze sprawdziły i już twój problem zniknął ;) Przyznam się że już tone kosmetyków przetestowałam ale te jeszcze nie wpadły w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że ta seria LRP jest dosyć skuteczna, ja jednak wolę naturalne oleje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie rozstaję się z kosmetykami z tej serii - odkryłam je już kilka lat temu i zawsze czyham na promocje w aptekach i kupuję na zapas! :D

    OdpowiedzUsuń