sobota, 14 listopada 2015

RECENZJA - KNEIPP - EGZOTYCZNA POKUSA - PIELĘGNUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry :*
WEEKEND - bardzo długo na niego czekałam - zważając na fakt,że mam wolne w pracy :)
Pomimo iż pogoda nie dopisuje - jest zimno i wietrznie - to cieszy mnie nadmiar wolnego czasu przez najbliższe 2 dni :) A Wy - jakie macie plany na WEEKEND? :)

Kochane...Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy KNEIPP : www.kneipp.pl - ZAPRASZAM!


- KNEIPP - EGZOTYCZNA POKUSA - PIELĘGNUJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC!
200 ml / 12,99 zł


Pielęgnujący ŻEL POD PRYSZNIC - EGZOTYCZNA POKUSA,to aksamitny i kremowy nawilżający płyn pod prysznic,wzbogacony w olejek eteryczny z kwiatów ylang - ylang,który wpływa odprężająco i stymulująco na dobre samopoczucie.


Zawiera : MASŁO SHEA,które wygładza skórę nie pozostawiają tłustego filmu.

Weź gorącą kąpiel pod prysznicem,otulającą egzotycznym i zmysłowym zapachem.
Bogate,nawilżające olejki pozostawiają skórę miękką,gładką i delikatnie pachnącą.

RECENZJA :
KNEIPP - kosmetyki tej marki bardzo mnie intrygują...Nie mniej jednak nie miałam ich zbyt wiele.
Testowany przeze mnie  ŻEL - ma delikatny a za razem przyjemny zapach - jednak nie jest on czysto WANILIOWY - bardziej przypomina mi woń kosmetyków dla niemowląt - pudrowy :)
Kosmetyk ma dosyć gęstą formułę oraz konsystencję.Z łatwością się aplikuje i rozprowadza - dając delikatną,myjącą piankę.Dobrze myje i odświeża - dając uczucie odprężenia.
Nie zauważyłam jednak,aby działał "nadzwyczajnie" na moją skórę - niczym specjalnym mnie nie zaskoczył...Nie podrażnia i nie uczula - jest całkiem fajny - jednak za tę cenę spodziewałam się czegoś lepszego...Moja ocena,to 4/6.

Wczoraj - przy PIĄTKU "13" - odwiedził mnie KURIER z przesyłką od firmy
CD : https://cd-koerperpflege.de/pl/ - ZAPRASZAM!


DZIĘKUJĘ a Was serdecznie POZDRAWIAM :)

14 komentarzy:

  1. do mnie też zawitała taka sama przesyłka od CD , żel z granatem póki co obłędnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z kneipp zamierzam kupić sobie sole do kąpieli. żeli mam na razie zapas

    OdpowiedzUsuń
  3. w Danii też pogoda nie rozpieszcza:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety weekend spędzam w pracy :( Nie słyszałam o tej marce, zapach wydaje się idealny na wietrzną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach żelu nie do końca w moim guście, ale sam żel jest ok ;)
    Co do CD.. na mnie ich dezodoranty nie bardzo działają, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej fimry

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze nic z Kneipp. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji używać, ale jak tylko trochę uszczuplę moje żelowe zapasy, z pewnością na jakiś zapach się skuszę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie wiem czy bym się polubiła z zapachem tego żelu.

    OdpowiedzUsuń