czwartek, 19 listopada 2015

RECENZJA - IMPA - PUMICE - PUMEKS KOSMETYCZNY! + NOWOŚCI :)

Witam :*
Co u Was DOBREGO Drogie Panie? :)
Pogoda Nas nie rozpieszcza - jest zimno i wietrznie...
ZIMA - pcha się drzwiami i oknami...Ciepłe KURTKI i KOZAKI czekają w pogotowiu?


Sezon na : "ZIMNO MI" - uważam za oficjalnie OTWARTY :p
Najdroższy - szykuj się a sytuacje ze zdjęcia powyżej :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy PUMICE : http://www.pumice.pl/ - ZAPRASZAM!


- IMPA - PUMICE - PUMEKS KOSMETYCZNY!


IMPA - PUMICE - PUMEKS KOSMETYCZNY : produkowany jest ze spienianego poliuretanu.
Do jego produkcji firma używa surowców najwyższej jakości - dostarczanych przez długoletnich dostawców.


PUMEKS : służy do usuwania zrogowaciałego naskórka,a także wszelkiego rodzaju trudno usuwalnych zabrudzeń z rąk i stóp.

Jego zastosowanie jest bardzo proste i polega na zwilżeniu powierzchni skóry - gdzie PUMEKS będzie aplikowany,oraz pocieranie skóry PUMEKSEM na wybranej powierzchni.

W rezultacie tarcia PUMEKS jednocześnie usuwa zrogowaciały naskórek - jak i bród.
Szybkość usuwania naskórka można regulować przez zwiększenie nacisku lub przyśpieszenie ruchów.

Podczas procesu pocierania,dzięki właściwej strukturze PUMEKSU,komórki twardej skóry są usuwane przez małe,powoli się wykruszające - kawałeczki PUMEKSU.
Następnie wystarczy opłukać skórę i PUMEKS wodą,aby je zmyć.

RECENZJA :
PUMEKS- na co dzień jest obecny w mojej łazience...Nie wyobrażam sobie codziennej kąpieli bez jego pomocy :) Mam skłonność do suchych oraz pękających pięt - co jeszcze bardziej składnia mnie do użytkowania PUMEKSÓW czy też TAREK.Dzięki tym produktom zrogowaciały naskórek jest na bieżąco usuwany a co za tym idzie skóra stóp z dnia na dzień staje się coraz bardziej gładka i miękka w dotyku.Prezentowane powyżej PUMEKSY są lekkie i mają różne kształty - dzięki czemu możemy je sobie dopasować wedle upodobań.Jeżeli chodzi o samo zastosowanie - to dosyć dobrze oczyszczają skórę pięt - przy regularny użytkowaniu daje się zauważyć poprawę jej kondycji.
PUMEKS z czasem się "ściera" i robi coraz mniejszy,ale w tego typu produktach jest,to naturalne zjawisko.Nie mniej jestem zadowolona z ich działania i serdecznie je Wam - polecam :)
Moja ocena,to 6/6.


NOWOŚCI - co się u mnie pojawiło?


- ALLEGRO - EWA GRZELAKOWSKA - KOSTOGLU - RED LIPSTICK MONSTER - TAJNIKI MAKIJAŻU! 31,90 zł

Dalsza WSPÓŁPRACA z Wydawnictwem Znak : http://www.znak.com.pl/ - ZAPRASZAM!

- KATARZYNA MICHALAK - SEKRETNIK - CZYLI PRZEPIS NA SZCZĘŚCIE!


ROSSMANN i jego -49% :)


PESTKA - wyprzedaż -50% na WSZYSTKO - skutecznie mnie skusiła :)
Za całość zapłaciłam ok.32,00 zł!


LIDL zaskakuje :)
OLEJEK do kąpieli za 5,99 zł oraz HERBATA w muślinowych woreczkach za 3,99 zł!


A co u Was NOWEGO Drogie Panie? :)


7 komentarzy:

  1. Mam cały zestaw z Pumice i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten olejek z Lidla i książka RLM :) Sporo nowości u Ciebie, ja też czekam na kilka paczuszek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Siostra używa pumeksów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. książkę Ewy zamówiłam sobie na Gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pumeks przydaje się zwłaszcza o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbawił mnie obrazek :D
    Pumice mamy i bardzo chwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw pumeksów, ja miałam przygodę z ostrymi tarkami ale teraz też wracam do zwykłych pumeksów, uwielbiam liptnoy, moją ulubioną herbatką jest zielona jaśminowa. tej jednak jeszcze nie piłam,

    OdpowiedzUsuń